Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)
Zapraszamy na Zjazd do Kielc w sierpniu!
(Więcej informacji tutaj)

Kilka pytań dotyczących zasad.

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
Majki [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: środa 26 paź 2016, 13:41
Płeć:

Kilka pytań dotyczących zasad.

Postautor: Majki » środa 26 paź 2016, 13:55

Witam! Od niedawna gram w TMM i mam kilka pytań odnośnie zasad:
1. Czy jeśli gram wojownikiem i podczas walki użyłem dwóch runicznych mieczy pokonując wroga, mogę zyskać dwa dodatkowe życia?
2. Czy jeśli posiadam tarczę, zbroję i hełm to po przegraniu walki mogę rzucić kością za każdy przedmiot, czy muszę rzucać tylko za konkretnie wybrany?
3. Czy zbroję, tarczę i hełm mogę użyć w razie przegrania walki psychicznej?
4. Czy zbroja, tarcza i hełm ulegają zniszczeniu po obronieniu poszukiwacza?


Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16464
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Re: Kilka pytań dotyczących zasad.

Postautor: Little Nemo » środa 26 paź 2016, 14:05

Hej,

A skąd masz 2 Runiczne Miecze? W grze dostępny jest tylko jeden. Ale tak, otrzymujesz 2 punkty Życia.

2. Po przegranej walce możesz skorzystać tylko z 1 Pancerza.

3. Nie, "walka" != "walka na Siłę + na Moc". Wyraz "walka" oznacza tylko na Siłę.

4. Nie.
Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Majki [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: środa 26 paź 2016, 13:41
Płeć:

Re: Kilka pytań dotyczących zasad.

Postautor: Majki » środa 26 paź 2016, 14:31

Dziękuję ;)


Majki [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: środa 26 paź 2016, 13:41
Płeć:

Re: Kilka pytań dotyczących zasad.

Postautor: Majki » środa 26 paź 2016, 16:38

A jeszcze takie pytanie:
Gdy dwaj poszukiwacze stoją na tym samym polu i gracz którego trwa tura nie decyduje się atakować, to czy drugi gracz w ramach swojej tury może zaatakować?
I czy jak dwóch poszukiwaczy walczy na koronie władzy to gracz który był tam pierwszy może w ramach ataku użyć zaklęcia rozkazu?
I ostanie pytanie na dziś :D
Czy można ochronić się przed zaklęciem rozkazu pancerzem?


Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16464
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Re: Kilka pytań dotyczących zasad.

Postautor: Little Nemo » środa 26 paź 2016, 16:54

1. Nie, Poszukiwacz wpierw musi wykonać ruch, a następnie zbadać obszar lub innego Poszukiwacza.

2. Jak 2 lub więcej Poszukiwaczy walczy na KW, to nie badają obszaru KW.

3. Zgadnij :P.

Generalnie polecam ponowną lekturę instrukcji.
Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek



Wróć do „Kwestia Zasad (TMiM)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości