Witamy na forum!
Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)
Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
-
r4d3k [Autor tematu]
- Żołnierz

-
- Posty: 28
- Rejestracja: niedziela 10 lut 2013, 14:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Post
autor: r4d3k » środa 05 paź 2016, 12:27
Witam!
Sprawa do wyjaśnienia.
Karta likantropa:
Karta likantropa pisze:Za każdym razem, kiedy trafisz na obszar, na którym znajduje się inny poszukiwacz (...)
1.) To znaczy że jak jest noc i mijam jakiegoś poszukiwacza to muszę zakończyć ruch na tym obszarze i go atakować ? (podobnie jak wilkołak chodzi w nocy ?)
2.) Jestem likantropem i po rzucie kością mogę wybrać kierunek ruchu, rozumiem że jeśli mogę zaatakować inna postać to tak naprawdę nie mam wyboru, tylko atakuje innego poszukiwacza ?
3.) Czy jeśli zabójca jest likantropem to może używać zasztyletowania ? Lub analogicznie jeśli postać może wybrać walkę psychiczną to mogę jako wilkołak użyć tej zdolności i zaatakować magią ?
Ostatnio zmieniony środa 05 paź 2016, 13:47 przez
abubu, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam!
Sprawa do wyjaśnienia.
[b]Karta likantropa:[/b]
[quote="Karta likantropa"]Za każdym razem, kiedy trafisz na obszar, na którym znajduje się inny poszukiwacz (...)[/quote]
1.) To znaczy że jak jest noc i mijam jakiegoś poszukiwacza to muszę zakończyć ruch na tym obszarze i go atakować ? (podobnie jak wilkołak chodzi w nocy ?)
2.) Jestem likantropem i po rzucie kością mogę wybrać kierunek ruchu, rozumiem że jeśli mogę zaatakować inna postać to tak naprawdę nie mam wyboru, tylko atakuje innego poszukiwacza ?
3.) Czy jeśli zabójca jest likantropem to może używać zasztyletowania ? Lub analogicznie jeśli postać może wybrać walkę psychiczną to mogę jako wilkołak użyć tej zdolności i zaatakować magią ?
-
Bludgeon
- Królewski Champion

-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika
- Posty: 4171
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Post
autor: Bludgeon » środa 05 paź 2016, 13:22
r4d3k pisze:
1.) To znaczy że jak jest noc i mijam jakiegoś poszukiwacza to muszę zakończyć ruch na tym obszarze i go atakować ? (podobnie jak wilkołak chodzi w nocy ?)
Nie.
r4d3k pisze:2.) Jestem likantropem i po rzucie kością mogę wybrać kierunek ruchu, rozumiem że jeśli mogę zaatakować inna postać to tak naprawdę nie mam wyboru, tylko atakuje innego poszukiwacza ?
Efekt nie zmusza Cię do iść w stronę poszukiwacza.
r4d3k pisze:3.) Czy jeśli zabójca jest likantropem to może używać zasztyletowania ? Lub analogicznie jeśli postać może wybrać walkę psychiczną to mogę jako wilkołak użyć tej zdolności i zaatakować magią ?
Nie pamiętam całej karty ale raczej tak.
What a view.
[quote="r4d3k"]
1.) To znaczy że jak jest noc i mijam jakiegoś poszukiwacza to muszę zakończyć ruch na tym obszarze i go atakować ? (podobnie jak wilkołak chodzi w nocy ?)[/quote]
Nie.
[quote="r4d3k"]2.) Jestem likantropem i po rzucie kością mogę wybrać kierunek ruchu, rozumiem że jeśli mogę zaatakować inna postać to tak naprawdę nie mam wyboru, tylko atakuje innego poszukiwacza ?[/quote]Efekt nie zmusza Cię do iść w stronę poszukiwacza.
[quote="r4d3k"]3.) Czy jeśli zabójca jest likantropem to może używać zasztyletowania ? Lub analogicznie jeśli postać może wybrać walkę psychiczną to mogę jako wilkołak użyć tej zdolności i zaatakować magią ?[/quote]
Nie pamiętam całej karty ale raczej tak.
-
r4d3k [Autor tematu]
- Żołnierz

-
- Posty: 28
- Rejestracja: niedziela 10 lut 2013, 14:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Post
autor: r4d3k » środa 05 paź 2016, 15:16

Odnośnie 2: rozumiem, że przymus atakowania innego poszukiwacza jest tylko wtedy, gdy zdecyduje się wybrać te pole, które jest zajęte przez poszukiwacza.
I z innej beczki:
Jak ktoś inny zdecyduje się zaatakować likantropa i poniesie porażkę to ten nasyła też na niego kartę wilkołaka nawet jak jest dzień i nie miał bonusu +2 zamiast odebrać życia/złoto/przedmiot
[img]http://boardgamegirl.pl/wp-content/uploads/2014/07/DSC_2907.jpg[/img]
Odnośnie 2: rozumiem, że przymus atakowania innego poszukiwacza jest tylko wtedy, gdy zdecyduje się wybrać te pole, które jest zajęte przez poszukiwacza.
I z innej beczki:
Jak ktoś inny zdecyduje się zaatakować likantropa i poniesie porażkę to ten nasyła też na niego kartę wilkołaka nawet jak jest dzień i nie miał bonusu +2 zamiast odebrać życia/złoto/przedmiot
-
Bludgeon
- Królewski Champion

-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika
- Posty: 4171
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Post
autor: Bludgeon » środa 05 paź 2016, 15:38
r4d3k pisze:
Odnośnie 2: rozumiem, że przymus atakowania innego poszukiwacza jest tylko wtedy, gdy zdecyduje się wybrać te pole, które jest zajęte przez poszukiwacza.
Dokładnie tak.
r4d3k pisze:Jak ktoś inny zdecyduje się zaatakować likantropa i poniesie porażkę to ten nasyła też na niego kartę wilkołaka nawet jak jest dzień i nie miał bonusu +2 zamiast odebrać życia/złoto/przedmiot
Nie w dzień bo wszystkie zdolności likantropa działają tylko w nocy.
What a view.
[quote="r4d3k"][img]http://boardgamegirl.pl/wp-content/uploads/2014/07/DSC_2907.jpg[/img]
Odnośnie 2: rozumiem, że przymus atakowania innego poszukiwacza jest tylko wtedy, gdy zdecyduje się wybrać te pole, które jest zajęte przez poszukiwacza.[/quote]Dokładnie tak.
[quote="r4d3k"]Jak ktoś inny zdecyduje się zaatakować likantropa i poniesie porażkę to ten nasyła też na niego kartę wilkołaka nawet jak jest dzień i nie miał bonusu +2 zamiast odebrać życia/złoto/przedmiot[/quote] Nie w dzień bo wszystkie zdolności likantropa działają tylko w nocy.