Witamy na forum! Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).

Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zapraszamy na grę sieciową w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Teleportacja w tej krainie.

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
Ahmix [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 26 cze 2016, 14:39
Płeć:

Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Ahmix » niedziela 26 cze 2016, 14:46

Mam pytanie, jeśli mam dodatek Las, który według zasad należy do krainy zewnętrznej to jeśli będę miał teleportację do dowolnego miejsca znajdującego się w tej krainie będąc przypuśćmy poza lasem w krainie zewnętrznej. To czy mogę teleportować się na pole znajdujące się przed Spotkaniem z Przeznaczeniem, wylosować ścieżkę i w następnej turze spotkać się z nim?

Mamy tutaj zagwozdkę :D :?:



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19439
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Mały Nemo » niedziela 26 cze 2016, 14:51

Hej,

Pierwej rzecz - Las nie jest częścią Krainy Zewnętrznej, tylko swoją własną, unikalną Krainą. Ta zasada dotyczy każdej innej planszy, a nawet tych dwóch kart, które także są osobnymi Krainami, a nie jedną dwukartową.

A więc nie możesz się teleportować Krainy Zewnętrznej do Krainy Lasu. Aczkolwiek, jak już znajdujesz się w Krainie Lasu, to możesz teleportować się na obszar Spotkania z Przeznaczeniem.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Logan
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: środa 17 paź 2018, 13:17
Płeć:

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Logan » środa 17 paź 2018, 13:23

1. Czy można używać czaru teleportacji w krainie wewnętrznej ??
2. Czy grając z dodatkiem SMOKI i nakładką z SMOCZĄ WIEŻĄ trzeba w którymś momencie posiadać talizman żeby wejść na koronę władzy ??
Ostatnio zmieniony środa 17 paź 2018, 13:31 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wiara a wieża, to dwie różne rzeczy ;). //N.




Fenrisek
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 209
Rejestracja: piątek 03 lis 2017, 19:42
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć:

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Fenrisek » środa 17 paź 2018, 13:31

1. Z oficjalnych kart jest tylko relikt z gór który pozwala na teleportacje w krainie wewnętrznej.




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19439
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Mały Nemo » środa 17 paź 2018, 13:34

Logan pisze:
środa 17 paź 2018, 13:23
1. Czy można używać czaru teleportacji w krainie wewnętrznej ??
2. Czy grając z dodatkiem SMOKI i nakładką z SMOCZĄ WIEŻĄ trzeba w którymś momencie posiadać talizman żeby wejść na koronę władzy ??
Hey,

1. Nie, w Krainie Wewnętrznej nie można użyć Zaklęcia Teleportacji (jest to na nim wprost napisane).

2. Nakładka Smocza Wieża nie wymaga posiadania Talizmanu, aczkolwiek nakładka Kraina Smoków już tak.

Dodano po 1 minucie 20 sekundach:
Fenrisek pisze:
środa 17 paź 2018, 13:31
1. Z oficjalnych kart jest tylko relikt z gór który pozwala na teleportacje w krainie wewnętrznej.
Jest jeszcze płaszcz piór w Podziemiach.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
arthan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Grupa Wsparcia
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1365
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 31

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: arthan » środa 17 paź 2018, 13:43

Mały Nemo pisze:
środa 17 paź 2018, 13:35
1. Nie, w Krainie Wewnętrznej nie można użyć Zaklęcia Teleportacji (jest to na nim wprost napisane).
Anielska cierpliwość :D Mi emocje nie pozwoliły na uprzejme udzielenie odpowiedzi na to pytanie, więc wolałem się nie wypowiadać. Już przed oczami miałem jak siedzę przy stole z osobą, która czyta treść karty "... Nie możesz korzystać z tego Zaklęcia w Wewnętrznej Krainie." po czym po chwili zadaje pytanie: "Czy można używać czaru teleportacji w krainie wewnętrznej ??" :shock:




ODPOWIEDZ