Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Teleportacja w tej krainie.

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
Ahmix [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 26 cze 2016, 14:39
Płeć:

Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Ahmix » niedziela 26 cze 2016, 14:46

Mam pytanie, jeśli mam dodatek Las, który według zasad należy do krainy zewnętrznej to jeśli będę miał teleportację do dowolnego miejsca znajdującego się w tej krainie będąc przypuśćmy poza lasem w krainie zewnętrznej. To czy mogę teleportować się na pole znajdujące się przed Spotkaniem z Przeznaczeniem, wylosować ścieżkę i w następnej turze spotkać się z nim?

Mamy tutaj zagwozdkę :D :?:



Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 17168
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Little Nemo » niedziela 26 cze 2016, 14:51

Hej,

Pierwej rzecz - Las nie jest częścią Krainy Zewnętrznej, tylko swoją własną, unikalną Krainą. Ta zasada dotyczy każdej innej planszy, a nawet tych dwóch kart, które także są osobnymi Krainami, a nie jedną dwukartową.

A więc nie możesz się teleportować Krainy Zewnętrznej do Krainy Lasu. Aczkolwiek, jak już znajdujesz się w Krainie Lasu, to możesz teleportować się na obszar Spotkania z Przeznaczeniem.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


ODPOWIEDZ