Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Teleportacja w tej krainie.

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
Ahmix [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 26 cze 2016, 14:39
Płeć:

Teleportacja w tej krainie.

Postautor: Ahmix » niedziela 26 cze 2016, 14:46

Mam pytanie, jeśli mam dodatek Las, który według zasad należy do krainy zewnętrznej to jeśli będę miał teleportację do dowolnego miejsca znajdującego się w tej krainie będąc przypuśćmy poza lasem w krainie zewnętrznej. To czy mogę teleportować się na pole znajdujące się przed Spotkaniem z Przeznaczeniem, wylosować ścieżkę i w następnej turze spotkać się z nim?

Mamy tutaj zagwozdkę :D :?:

Awatar użytkownika
Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16191
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Re: Teleportacja w tej krainie.

Postautor: Nemomon » niedziela 26 cze 2016, 14:51

Hej,

Pierwej rzecz - Las nie jest częścią Krainy Zewnętrznej, tylko swoją własną, unikalną Krainą. Ta zasada dotyczy każdej innej planszy, a nawet tych dwóch kart, które także są osobnymi Krainami, a nie jedną dwukartową.

A więc nie możesz się teleportować Krainy Zewnętrznej do Krainy Lasu. Aczkolwiek, jak już znajdujesz się w Krainie Lasu, to możesz teleportować się na obszar Spotkania z Przeznaczeniem.
ノレる? ノレない? 超…ノレる!!



Wróć do „Kwestia Zasad (TMiM)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości