Witamy na forum!
Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).

Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zapraszamy na grę sieciową w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Teleportacja w tej krainie.

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
Ahmix [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 26 cze 2016, 14:39
Płeć:

Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Ahmix » niedziela 26 cze 2016, 14:46

Mam pytanie, jeśli mam dodatek Las, który według zasad należy do krainy zewnętrznej to jeśli będę miał teleportację do dowolnego miejsca znajdującego się w tej krainie będąc przypuśćmy poza lasem w krainie zewnętrznej. To czy mogę teleportować się na pole znajdujące się przed Spotkaniem z Przeznaczeniem, wylosować ścieżkę i w następnej turze spotkać się z nim?

Mamy tutaj zagwozdkę :D :?:



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19800
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Mały Nemo » niedziela 26 cze 2016, 14:51

Hej,

Pierwej rzecz - Las nie jest częścią Krainy Zewnętrznej, tylko swoją własną, unikalną Krainą. Ta zasada dotyczy każdej innej planszy, a nawet tych dwóch kart, które także są osobnymi Krainami, a nie jedną dwukartową.

A więc nie możesz się teleportować Krainy Zewnętrznej do Krainy Lasu. Aczkolwiek, jak już znajdujesz się w Krainie Lasu, to możesz teleportować się na obszar Spotkania z Przeznaczeniem.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Logan
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: środa 17 paź 2018, 13:17
Płeć:

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Logan » środa 17 paź 2018, 13:23

1. Czy można używać czaru teleportacji w krainie wewnętrznej ??
2. Czy grając z dodatkiem SMOKI i nakładką z SMOCZĄ WIEŻĄ trzeba w którymś momencie posiadać talizman żeby wejść na koronę władzy ??
Ostatnio zmieniony środa 17 paź 2018, 13:31 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wiara a wieża, to dwie różne rzeczy ;). //N.




Fenrisek
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 219
Rejestracja: piątek 03 lis 2017, 19:42
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć:

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Fenrisek » środa 17 paź 2018, 13:31

1. Z oficjalnych kart jest tylko relikt z gór który pozwala na teleportacje w krainie wewnętrznej.




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19800
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: Mały Nemo » środa 17 paź 2018, 13:34

Logan pisze:
środa 17 paź 2018, 13:23
1. Czy można używać czaru teleportacji w krainie wewnętrznej ??
2. Czy grając z dodatkiem SMOKI i nakładką z SMOCZĄ WIEŻĄ trzeba w którymś momencie posiadać talizman żeby wejść na koronę władzy ??
Hey,

1. Nie, w Krainie Wewnętrznej nie można użyć Zaklęcia Teleportacji (jest to na nim wprost napisane).

2. Nakładka Smocza Wieża nie wymaga posiadania Talizmanu, aczkolwiek nakładka Kraina Smoków już tak.

Dodano po 1 minucie 20 sekundach:
Fenrisek pisze:
środa 17 paź 2018, 13:31
1. Z oficjalnych kart jest tylko relikt z gór który pozwala na teleportacje w krainie wewnętrznej.
Jest jeszcze płaszcz piór w Podziemiach.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
arthan
#Moderator
#Moderator
#Moderator
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1428
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 31

Re: Teleportacja w tej krainie.

Post autor: arthan » środa 17 paź 2018, 13:43

Mały Nemo pisze:
środa 17 paź 2018, 13:35
1. Nie, w Krainie Wewnętrznej nie można użyć Zaklęcia Teleportacji (jest to na nim wprost napisane).
Anielska cierpliwość :D Mi emocje nie pozwoliły na uprzejme udzielenie odpowiedzi na to pytanie, więc wolałem się nie wypowiadać. Już przed oczami miałem jak siedzę przy stole z osobą, która czyta treść karty "... Nie możesz korzystać z tego Zaklęcia w Wewnętrznej Krainie." po czym po chwili zadaje pytanie: "Czy można używać czaru teleportacji w krainie wewnętrznej ??" :shock:




ODPOWIEDZ