Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Interakcje z polami

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
Awatar użytkownika
feleron [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek 30 lis 2015, 09:53
Lokalizacja: raclawice slaskie
Płeć:
Wiek: 24

Interakcje z polami

Postautor: feleron » poniedziałek 30 lis 2015, 10:21

Witam od niedawna zacząłem grac w TMiM i mam następujące pytanie jeśli na terenie miasta znajdują się przedmioty przeciwnika zamienionego w żabę bądź w świątyni znajduje się widmo nasza tura przebiega na podniesieniu przedmiotów albo walki z widmem? Po zabraniu przedmiotów bądź wygranej z widmem kończy się nasza tura i nie musimy rzucać kośćmi w mieście albo w świątyni? Z góry dziękuje za odpowiedz :mrgreen:

Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Webmaster
Uczestnik
Posty: 2418
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 33

Postautor: abubu » poniedziałek 30 lis 2015, 10:46

Wkraczając na jakieś "pole" (tj. obszar) masz dwie opcje:
1. Spotkanie z Poszukiwaczem
2. Badanie obszaru

ad1. Jeżeli na danym obszarze znajduje się inny Poszukiwacz, możesz wejść z nim w interakcję (stoczyć walkę lub użyć zdolności specjalnej). W takim przypadku nie badasz obszaru.

ad2. Wycinek z instrukcji:
Spotkanie wynikające z obszaru – inne obszary
Jeśli gracz zdecyduje, że jego Poszukiwacz nie napotka innego Poszukiwacza przebywającego na tym samym obszarze, musi zastosować się do polecenia zawartego na danym obszarze.
Jednakże, zanim to zrobi, musi pokonać (patrz „Walka z istotami” na stronie 10) lub wymknąć się (patrz „Wymykanie się” na stronie 15) wszystkim Wrogom przebywającym się na tym obszarze. Później musi odwiedzić wszystkie znajdujące się tam Miejsca i wszystkich Nieznajomych, może też zabrać spoczywające tam złoto, Przedmioty i Przyjaciół.


Czyli najpierw walczymy z Wrogami (jeżeli takowi są), później odwiedzamy Miejsca/Nieznajomych/itp a na końcu opcjonalnie podnosimy Przedmioty/Przyjaciół/złoto.

W instrukcji akapit wcześniej jest wyjaśnienie postępowania na obszarach gdzie dobiera się karty.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 30 lis 2015, 12:42 przez abubu, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.


Awatar użytkownika
Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16191
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Postautor: Nemomon » poniedziałek 30 lis 2015, 11:27

Dodam do tego, co Abubu napisał (mimo, iż jest to zawarte w tym akapicie z instrukcji, ale niezbyt dobrze zaznaczone), iż po badaniu kart Poszukiwacz wciąż musi badać obszar. Czyli jak wejdziesz na obszar Miasta i zgarniesz wszystkie karty pozostawione przez żabę, to sam wciąż musisz wybrać którąś z postaci z Miasta do badania i jak wybierzesz czarodziejkę, to sam również możesz zostać zamienionym w ropuchę.


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Webmaster
Uczestnik
Posty: 2418
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 33

Postautor: abubu » poniedziałek 30 lis 2015, 12:44

ale niezbyt dobrze zaznaczone

A mi się wydaje, że całkiem dobrze zaznaczone. Jednak dla czytelności wytłuściłem wyrazy "musi" oraz "może" :)
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Posty: 3027
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Postautor: Bludgeon » poniedziałek 30 lis 2015, 17:37

Nemomon pisze:Dodam do tego, co Abubu napisał (mimo, iż jest to zawarte w tym akapicie z instrukcji, ale niezbyt dobrze zaznaczone), iż po badaniu kart Poszukiwacz wciąż musi badać obszar.
Chyba że przegra lub zremisuje walkę, straci turę, lub zostanie przeniesiony na inny obszar.
What a view.


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Webmaster
Uczestnik
Posty: 2418
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 33

Postautor: abubu » poniedziałek 30 lis 2015, 19:45

Bludgeon pisze:
Nemomon pisze:Dodam do tego, co Abubu napisał (mimo, iż jest to zawarte w tym akapicie z instrukcji, ale niezbyt dobrze zaznaczone), iż po badaniu kart Poszukiwacz wciąż musi badać obszar.
Chyba że przegra lub zremisuje walkę, straci turę, lub zostanie przeniesiony na inny obszar.

... i oczywiście to jest również zawarte w instrukcji w sekcjach "Walka" oraz "Utrata tury" (o ile dobrze pamiętam nazwy) :)
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.



Wróć do „Kwestia Zasad (TMiM)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości