pytanie- Urd-Przecięcie nici Losu-Las

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Vermin [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 15 paź 2015, 14:25
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

pytanie- Urd-Przecięcie nici Losu-Las

Post autor: Vermin »

Witam
Mam pytanie dotyczące karty URD:

Opis Karty:
Norma przeszłości pozostanie na tym obszarze do końca gry, przypominając ci kim kiedyś byłeś.
Jasna strona Losu: Twoje punkty Życia wracają do swojej początkowej wartości.
Ciemna strona Losu: Twoje punkty Losu wracają do swojej początkowej wartości.
Następnie przenieś się na swój obszar startowy.

Pytanie:
Czy będąc NIEZWIĄZANY z Losem przenoszę się na obszar startowy?

Instrukcja mówi:
Poszukiwacz NIEZWIĄZANY z Losem ignoruje wszystkie efekty powiązania z Losem. Ponadto nie może rozpatrywać efektów powiązania z Losem ze swoich Przedmiotów, Przyjaciół i Zaklęć.

Poszukiwacz BEZ LOSU musi rozpatrywać ze spotkanych kart ostatni w treści efekt powiązania z Losem.

Według mnie będąc Niezwiązany z Losem zostaję na obszarze z kartą. Gdybym nie miał wcale Losu - wykonuję ostatni efekt, czyli przenoszę się na obszar startowy. Mam rację?
Ostatnio zmieniony piątek 30 paź 2015, 15:21 przez Vermin, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Normalnie się przenosisz na obszar startowy. Efekt ten jest niezwiązany z efektem jasnej/ciemnej strony losu i następuje bez względu na to, który z efektów losu badałeś (lub nie badałeś, bo zignorowałeś).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Vermin [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 15 paź 2015, 14:25
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: Vermin »

Jeszcze jedno pytanie: Przecięcie nici Losu (ang. Cut the Thread)

Cast on another character when he spends a fate.
Lightbound Effect : The effect of that fate is cancelled and you replenish all your fate.
Darkbound Effect : The effect of that fate is cancelled and that character loses all of his fate.

Przepraszam, że ang. ale nie mam karty przed sobą.

Pytanie: Czy Lightbound i Darkbound to związanie z Losem RZUCAJĄCEGO czar Przecięcie nici Losu, czy gracza, na którego czar zostaje RZUCONY.


Awatar użytkownika
Krzysiek
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Dodatkowe karty
Zaklęcia
Posty: 1474
Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Krzysiek »

Vermin pisze:Czy Lightbound i Darkbound to związanie z Losem RZUCAJĄCEGO czar Przecięcie nici Losu, czy gracza, na którego czar zostaje RZUCONY.
Z losem rzucającego.



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Nie szkodzi, że ang; de facto nawet lepiej, ponieważ sprawdzając opis karty ja sam zawsze patrzę na wersję ang, a nie polską ;).

To Ty rzucasz Zaklęcie i to Ty wywołujesz jego efekt, a więc efekt zależny jest od Twojego powiązania z Losem.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ