Strona 1 z 1

Zadania Czarownika

: poniedziałek 06 kwie 2015, 17:41
autor: velone
Zakupiłem ostatnio Panią Jeziora głównie ze względu na nagrody za zadania Czarownika. Świetna sprawa tym bardziej, że tych nagród nikt Ci nie może zabrać, a i Czarownika się chętnie odwiedza i gra stała się duuużo ciekawsza.
Dodatkowo ze Żniwiarza mam 12 kart zadań Czarownika, które wg instrukcji można wybierać sobie dowolnie i bardzo mi sie to podoba gdyż jest to jedna z niewielu rzeczy w TMiM'ie, która pozwala na jakąś decyzyjność. Zastanawiam się nad dokupieniem Królowej Lodu ze względu na dodatkowe 24 karty zadań Czarownika ale w tym dodatku zadania powinny być już losowane, a nie dobierane dowolnie i tutaj moje pytanie.
Jak grać po połączeniu obydwu dodatków - w sumie będziemy mieli 36 kart zadań ale czy dobierać je dowolnie jak w Żniwiarzu, czy losować jak w Królowej?
Wiem, że mogę grać po "swojemu" ale wg Was jak będzie poprawniej?

: poniedziałek 06 kwie 2015, 20:02
autor: Mały Nemo
Cześć,

Grasz, jak chcesz!

Jak chcesz grać, iż samemu się wybiera zadanie, to możesz tak grać. Jak chcesz losowe zadanie, to również możesz tak grać. Osobiście polecam grać z losowymi kartami zadań z możliwością wymiany zadań na wierzchnie zadanie z talii zadań.

Możesz też zagrać z moim autorskim wariantem z gry aMAZEing Labyrinth - przed grą każdy z graczy losuje po 8 zadań czarownika i układa je zakrytą kupką w swojej strefie gry. Każdy gracz może znać tylko swoje zadanie (nie zna zadań przeciwników) i jedynie wierzchnie zadanie. Po wykonaniu zadania odkrywa je i spogląda na kolejne zakryte wierzchnie zadanie. Ponieważ zadania są zakryte, gracz nie musi ich wykonywać przy najbliższej możliwej okazji. Gracz, który wejdzie na KW z kompletem wykonanych zadań wygrywa grę.

: poniedziałek 06 kwie 2015, 22:57
autor: velone
... i o to chodziło :twisted: Dzięki za podpowiedź - losowanie zadań z możliwością jednej podmiany zadania, które "nie podeszło" wydaje mi się świetnym pomysłem. Teraz tak zagram i zobaczę jak wyjdzie =D>