Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Drenaż życia [Wilkołak]

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
tosiek [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 22
Rejestracja: piątek 26 gru 2014, 00:08
Lokalizacja: znikad
Płeć:

Drenaż życia [Wilkołak]

Post autor: tosiek » niedziela 01 mar 2015, 01:02

Kod: Zaznacz cały

 Możesz rzucić to Zaklęcie tuż przed spotkaniem z Wrogiem, Odrzuć tego Wroga i odzyskaj liczbę punktów Życia równą jego Sile lub Mocy.
Czy Odzyskaj mówi o początkowej ilości życia? Czy o dodatkowej ilości? Jeśli gram np. postacią o ilości początkowej życia mam 4 życia, zabijam oczarowanego smoka - siła 7 to dostaje 7 punktów, czy do mojej początkowej ilości????



Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 17168
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Little Nemo » niedziela 01 mar 2015, 02:58

Do początkowej ilości.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


tosiek [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 22
Rejestracja: piątek 26 gru 2014, 00:08
Lokalizacja: znikad
Płeć:

Post autor: tosiek » niedziela 01 mar 2015, 15:36

dzięki za odpowiedź i znowu widzę że wpisałem się nie do tego działu.... obiecuję poprawę :)



ODPOWIEDZ