Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)
Zapraszamy na Zjazd do Kielc w sierpniu!
(Więcej informacji tutaj)

Drenaż życia [Wilkołak]

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
tosiek [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 22
Rejestracja: piątek 26 gru 2014, 00:08
Lokalizacja: znikad
Płeć:

Drenaż życia [Wilkołak]

Postautor: tosiek » niedziela 01 mar 2015, 01:02

Kod: Zaznacz cały

 Możesz rzucić to Zaklęcie tuż przed spotkaniem z Wrogiem, Odrzuć tego Wroga i odzyskaj liczbę punktów Życia równą jego Sile lub Mocy.


Czy Odzyskaj mówi o początkowej ilości życia? Czy o dodatkowej ilości? Jeśli gram np. postacią o ilości początkowej życia mam 4 życia, zabijam oczarowanego smoka - siła 7 to dostaje 7 punktów, czy do mojej początkowej ilości????

Awatar użytkownika
Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16305
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Postautor: Nemomon » niedziela 01 mar 2015, 02:58

Do początkowej ilości.
ノレる? ノレない? 超…ノレる!!


tosiek [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 22
Rejestracja: piątek 26 gru 2014, 00:08
Lokalizacja: znikad
Płeć:

Postautor: tosiek » niedziela 01 mar 2015, 15:36

dzięki za odpowiedź i znowu widzę że wpisałem się nie do tego działu.... obiecuję poprawę :)


Wróć do „Kwestia Zasad (TMiM)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości