Używanie przedmiotów w trakcie tur i walki limity?

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Rocy7 [Autor tematu]
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Atuty Charakteru
Posty: 106
Rejestracja: sobota 09 mar 2013, 00:58
Lokalizacja: Miasto
Płeć:

Używanie przedmiotów w trakcie tur i walki limity?

Post autor: Rocy7 »

Zastanawiam się czy możliwość korzystania z przedmiotów jest jakoś limitowana w trakcie tury i walki?

( planuje grać z dodatkami autorskimi)

TURA

Gracz posiada

Eliksir życia

"Elisir Życia przywraca Wytrzymałość do maksymalnego stanu Poszukiwaczowi, który go użył. Ponadto trwale podnosi jego bazową Wytrzymałość o 1 punkt, jednak tylko raz w ciągu całej gry. Każdy następny przywraca jedynie Wytrzymałość do maksymalnego stanu. Z Eliksiru można skorzystać w dowolnym momencie, również wtedy gdy traci się os¬tatni punkt Wytrzymałości. Po użyciu, należy odłożyć tę kartę."

Miksturę siły

"Mikstura Siły sprawia, że Siła Poszukiwacza który ją użył, trwale wzrasta o 1 punkt. Z Mikstury można skorzystać tylko na początku tury, przed wykonaniem ruchu. Tylko 2 Mikstury Siły użyte w ciągu gry trwale podniosą Siłę Poszukiwacza. Każda następna ponad ten limit, powoduje wzrost Siły o 1 punkt tylko na czas trwania tury, w której została spożyta. Po wykorzysta¬niu, kartę Mikstury należy odłożyć."

Miksturę mocy
"Mikstura Mocy sprawia, że Moc Poszukiwacza który ją użył, trwale wzrasta o 1 punkt. Z Mikstury można skorzystać na początku tury, przed wykonaniem ruchu. Tylko 2 Mikstury Mocy użyte w ciągu gry trwale podniosą Moc Poszukiwacza. Każda następna ponad ten limit, powoduje wzrost Mocy o 1 punkt tylko na cza strwania tury, w której została spożyta. Po wykorzystaniu, kartę mikstury należy odłożyć."

1) Czy może użyć wszystkich 3 mikstur w 1 turze? czy tylko 1 w jednej turze?


WALKA

Gracz posiada

Trucizne

"Jeżeli posiadasz jakąkolwiek niemagjczną broń, przed walką z dowolnym przeciwnikiem, możesz ją zanurzyć w Truciźnie. Dzięki niej skuteczność broni na czas tej walki wzrasta o 1 punkt. Jeżeli przeciwnikiem jest inny Poszukiwacz, bez względu na rezultat walki, traci 1 punkt Wytrzymałości i nic go przed tą stratą nie uchroni. Po walce właściwości broni wracają do pierwotnego stanu, a kartę tę należy odłożyć."

Grzyby

"Grzyby zjedzone przed walką psychiczną, powodują na czas jej trwania wzrost twojej Mocy o 1 punkt. Po jej zakończeniu, kartę Grzybów należy odłożyć, a twoja Moc wraca do poprzedniego stanu."

Muchomorki

"Muchomorki zjedzone przed walką psychiczną, pozwolą ci na dwukrotny rzut kostką i zsumowanie rezultatu, zamiast rozstrzygania walki w normalny sposób. Jeżeli jednak wypadnie dublet oznacza to, że zatrułeś się i tracisz punkt Wytrzymałości, a walka automatycznie uznawana jest za przegraną. Muchomorków wystarczy tylko na 2 walki Po ich wykorzystaniu, odłóż tę kartę."

2) Czy może użyć wszystkich tych przedmiotów w jednej walce? czy tylko 1 z nich?

3) Czy przedmiotów regenerujących wytrzymałość np. mikstura życia można użyć w trakcie walki?


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Rocy7 pisze:1) Czy może użyć wszystkich 3 mikstur w 1 turze? czy tylko 1 w jednej turze?
Jak najbardziej, nic nie stoi na przeszkodzie.
Rocy7 pisze:2) Czy może użyć wszystkich tych przedmiotów w jednej walce? czy tylko 1 z nich?
Wszystkich.
Rocy7 pisze:3) Czy przedmiotów regenerujących wytrzymałość np. mikstura życia można użyć w trakcie walki?
Przecież masz wyraźnie napisane na miksturze życia że tak. Co do innych przedmiotów, ciężko powiedzieć.


What a view.
ODPOWIEDZ