Zastanawiam się czy możliwość korzystania z przedmiotów jest jakoś limitowana w trakcie tury i walki?
( planuje grać z dodatkami autorskimi)
TURA
Gracz posiada
Eliksir życia
"Elisir Życia przywraca Wytrzymałość do maksymalnego stanu Poszukiwaczowi, który go użył. Ponadto trwale podnosi jego bazową Wytrzymałość o 1 punkt, jednak tylko raz w ciągu całej gry. Każdy następny przywraca jedynie Wytrzymałość do maksymalnego stanu. Z Eliksiru można skorzystać w dowolnym momencie, również wtedy gdy traci się os¬tatni punkt Wytrzymałości. Po użyciu, należy odłożyć tę kartę."
Miksturę siły
"Mikstura Siły sprawia, że Siła Poszukiwacza który ją użył, trwale wzrasta o 1 punkt. Z Mikstury można skorzystać tylko na początku tury, przed wykonaniem ruchu. Tylko 2 Mikstury Siły użyte w ciągu gry trwale podniosą Siłę Poszukiwacza. Każda następna ponad ten limit, powoduje wzrost Siły o 1 punkt tylko na czas trwania tury, w której została spożyta. Po wykorzysta¬niu, kartę Mikstury należy odłożyć."
Miksturę mocy
"Mikstura Mocy sprawia, że Moc Poszukiwacza który ją użył, trwale wzrasta o 1 punkt. Z Mikstury można skorzystać na początku tury, przed wykonaniem ruchu. Tylko 2 Mikstury Mocy użyte w ciągu gry trwale podniosą Moc Poszukiwacza. Każda następna ponad ten limit, powoduje wzrost Mocy o 1 punkt tylko na cza strwania tury, w której została spożyta. Po wykorzystaniu, kartę mikstury należy odłożyć."
1) Czy może użyć wszystkich 3 mikstur w 1 turze? czy tylko 1 w jednej turze?
WALKA
Gracz posiada
Trucizne
"Jeżeli posiadasz jakąkolwiek niemagjczną broń, przed walką z dowolnym przeciwnikiem, możesz ją zanurzyć w Truciźnie. Dzięki niej skuteczność broni na czas tej walki wzrasta o 1 punkt. Jeżeli przeciwnikiem jest inny Poszukiwacz, bez względu na rezultat walki, traci 1 punkt Wytrzymałości i nic go przed tą stratą nie uchroni. Po walce właściwości broni wracają do pierwotnego stanu, a kartę tę należy odłożyć."
Grzyby
"Grzyby zjedzone przed walką psychiczną, powodują na czas jej trwania wzrost twojej Mocy o 1 punkt. Po jej zakończeniu, kartę Grzybów należy odłożyć, a twoja Moc wraca do poprzedniego stanu."
Muchomorki
"Muchomorki zjedzone przed walką psychiczną, pozwolą ci na dwukrotny rzut kostką i zsumowanie rezultatu, zamiast rozstrzygania walki w normalny sposób. Jeżeli jednak wypadnie dublet oznacza to, że zatrułeś się i tracisz punkt Wytrzymałości, a walka automatycznie uznawana jest za przegraną. Muchomorków wystarczy tylko na 2 walki Po ich wykorzystaniu, odłóż tę kartę."
2) Czy może użyć wszystkich tych przedmiotów w jednej walce? czy tylko 1 z nich?
3) Czy przedmiotów regenerujących wytrzymałość np. mikstura życia można użyć w trakcie walki?
Używanie przedmiotów w trakcie tur i walki limity?
-
-
-
Spis dodatków autora:
• Atuty Charakteru - Posty: 106
- Rejestracja: sobota 09 mar 2013, 00:58
- Lokalizacja: Miasto
- Płeć:
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Jak najbardziej, nic nie stoi na przeszkodzie.Rocy7 pisze:1) Czy może użyć wszystkich 3 mikstur w 1 turze? czy tylko 1 w jednej turze?
Wszystkich.Rocy7 pisze:2) Czy może użyć wszystkich tych przedmiotów w jednej walce? czy tylko 1 z nich?
Przecież masz wyraźnie napisane na miksturze życia że tak. Co do innych przedmiotów, ciężko powiedzieć.Rocy7 pisze:3) Czy przedmiotów regenerujących wytrzymałość np. mikstura życia można użyć w trakcie walki?
What a view.