"Autoportret" - nagroda za zadanie czarownika

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Rhaziel [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 26 lut 2012, 02:46
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

"Autoportret" - nagroda za zadanie czarownika

Post autor: Rhaziel »

Witam wszystkich,

Pojawiły się takie wątpliwości co do kart "Autoportret" - jest to nagroda za zadanie czarownika. Abyście nie musieli jej szukać, oto jej opis:

"
Zatrzymaj tę kartę. Możesz ją odrzucić w dowolnym momencie, aby odzyskać punkty życia do swojej początkowej wartości.

Stwórz obraz samego siebie. Pokaż się w nim w pełni życia. Gdy nadejdzie odpowiedni czas, będziesz mógł dokonać wymiany - oddasz obrazowi swe rany, otrzymując od niego w zamian swoje zdrowie."

Miałem jedno życie i kolega postanowił użyć na mnie zaklęcia "Wyssanie Życia". Wtedy ja użyłem ww. nagrody za zadanie czarownika. I tu pojawiły się wątpliwości czy mogę to zrobić. Z tego co znalazłem na forum, to nie mógłbym tego zrobić w przypadku zaklęcia Uzdrowienie. W przypadku eliksiru zdania są podzielone, bo nie ma tego w FAQ. Ale jak to właśnie może być w przypadku owej nagrody czarownika.

Wychodzę z założenia, że skoro wypełniłem zadanie od czarownika, to nagroda nie może być jak jakieś tam marne uzdrowienie. Więc uważam, że owy "Autoportret" uchroniłby mnie od śmierci. A jakie jest wasze zdanie?


Awatar użytkownika
Qxa
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Uczestnik Zjazdów
Posty: 232
Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:57
Lokalizacja: Żywiec
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Qxa »

Ja myślę że skoro pisze w dowolnym momencie to w dowolnym, czyli masz rację. Uchroni od śmierci.


"Ptaki w jej warkoczach drzemią,
Gdy spękana słońcem ziemia"
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22078
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Ja się skłaniam do odpowiedzi, że nie może. Tak naprawdę Autoportret ma identyczny efekt co Uzdrowienie, z tą tylko różnicą iż Uzdrowienie może zostać użyte także na innym Poszukiwaczu. Skoro więc z Uzdrowienia nie można skorzystać, gdy się traci ostatni punkt Życia, tak więc z Autoportretu także. I nie ma tutaj znaczenia fakt, że Autoportret to karta Nagrody. Liczy się tekst karty, a nie jej rodzaj.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

I ja również skłaniam się ku opcji, że nie można. To jest przywrócenie punktów życia, a nie ocalenie przed stratą punktu, więc trzeba żyć, żeby tego użyć, a w chwili straty ostatniego punktu się po prostu umiera ^^ I, powtórzę, można co najwyżej spróbować temu zapobiec, a nie wtedy się leczyć.
Rhaziel pisze:W przypadku eliksiru zdania są podzielone, bo nie ma tego w FAQ.
Nie wiem jak liczne jest grono osób twierdzących, że można otrzymując śmiertelny cios jeszcze odkorkować butelkę i się napić, ale powiedz mi kto tak twierdzi, to będę ich wytykał palcami :mrgreen:


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
nakago
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 178
Rejestracja: poniedziałek 16 sty 2012, 13:54
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: nakago »

Jak ci wyssał ostatnie Życie to koniec, giniesz, jesteś trup. Nie możesz nic już zrobić. Losujesz sobie nową postać ... :-"


ODPOWIEDZ