Strona 1 z 1

Smoki-Przebieg tury!

: czwartek 09 lut 2012, 16:11
autor: hebi
Z powodu wielu nie jasności w grze a także niedopisynach sytuacji w instrukcji, mam prośbę może byśmy zrobili taki opis krok po kroku jak powinna wyglądać tura:
A wiec kiedy ciągniemy łuski po ruchu czy przed
kiedy ciągnie się karty smoków a kiedy przygody
pomysły na drobne modyfikacje,
Mam wrażenie iż Smoki trochę przyćmiły grę itp.
wiec może mała dyskusja.

: czwartek 09 lut 2012, 16:14
autor: Mały Nemo
Edytowałem tytuł tematu //Nemo

Poza tem - ogólna dyskusja nad dodatkiem to w Dziale ogólnym, a miejsce na propozycje modyfikacji reguł gry jest w podforum Autorskie zasady; odpowiednie tematy w obu tych miejscach już są. Temu wątkowi pozostaje więc już co najwyżej zająć się stricte kwestią zasad, czyli usystematyzować przebieg tury //Draugnimir

: sobota 07 kwie 2012, 12:53
autor: Duke
Widzę że nie ma większego ruchu w tym poście ale zacznijmy od początku... kolejność działań jest opisana w FAQ. Przy Smokach trzeba dodać punkt 0.

0. Poszukiwacz losuje smoczą łuskę (zawsze, na Koronie Władzy też - chociaż ma to w sumie miejsce tylko jak zostanie pokonany). Rozpatruje ją zgodnie z instrukcją przed jakimkolwiek ruchem (czyli przed rzuceniem zaklęć, rzutem kostką za ruch itd.).

Potem dzieje się tak jak w podstawowej grze z tym wyjątkiem że:
- łuski można spotkać na planszy ZAMIAST rozpatrywać polecenie danego obszaru lub
- TRZEBA je spotkać gdy wchodzimy na obszar gdzie leży łuska obecnego Króla Smoków

Spotkanie łuski = losowanie karty z puli danego smoka (spotykamy zieloną - losujemy z zielonej)

Po wylosowaniu karty z puli smoka rozpatrujemy ją standardowo wg kolejności (uwzględniając karty które już na tym polu leżą).

To chyba na początek wystarczy.