Strona 2 z 6

: sobota 11 lut 2012, 09:05
autor: hebi
Tak, nie ważne jaki masz kolor łuski , podczas walki wszystkie łuski się kumulują.
Potężny artefakt.

: poniedziałek 13 lut 2012, 08:55
autor: Neesty
Mam pytanie dotyczące Poszukiwacza Smoczej Kapłanki, może ona wykorzystywać przyjaciół-kultystów by modlić się w świątyni dodając za każdego przyjaciela-kultystę 1 do rzutu kostką. Czy takich wykorzystanych przyjaciół musi odrzucić na stos kart odrzuconych czy zachowuje?

: poniedziałek 13 lut 2012, 09:00
autor: guciomir
A czy na karcie jest coś od odrzucaniu tych przyjaciół?

: poniedziałek 13 lut 2012, 09:41
autor: Neesty
Na karcie poszukiwacza nie ma nic napisane o odrzucaniu takich przyjaciół jest tylko napisane o wykorzystywaniu i mam problem z interpretacją czy wykorzystany=odrzucony.

: poniedziałek 13 lut 2012, 11:45
autor: Mały Nemo
Nie, wykorzystany =/= odrzucony.

: wtorek 14 lut 2012, 01:29
autor: wook

Kod: Zaznacz cały

Wielka brama

Brama pozostanie na tym obszarze do końca gry. Rzuć 1 kością. Możesz dodać do wyniku swoją siły, moc i po 1 punkcie za każdą posiadaną smoczą łuskę?
(...)
22+) Przenieś się na koronę władzy
czy jesli uda mi się zebrać powyżej 22 nie mając talizmaniu i mając aktywne zadanie czarownika, mogę wejść na koronę władzy?

jesteśmy własnie w trakcie już 7 godzinnej gry gdzie nie ma litości i wszyscy co chwilę giną ;]

: wtorek 14 lut 2012, 02:28
autor: Mały Nemo
Możesz.

Talizman jest potrzebny, by wejść na Płomienną Dolinę, a aktywne zadanie zabrania Ci otwarcia Tajemnych Wrót. W przypadku teleportacji ani nie wchodzisz na Dolinę, ani nie otwierasz Wrót.

: poniedziałek 27 lut 2012, 10:45
autor: Neesty
witam ponownie mam 2 pytania:

1- czy świętej lancy można użyć do walki ze Smoczym Władcą?

2- na planszy smoków na obszarze Chciwy Smok nie ma błędu? jeśli poszukiwacz stanie na tym obszarze musi zapłacić 1 szt. złota co w przypadku gdy ktoś nie ma złota? jeśli nie ponosi żadnej kary to moim zdaniem to pole jest bez sensu- szkodliwość żadna.

: poniedziałek 27 lut 2012, 11:26
autor: hebi
2. Można to tak interpretować, jak przegrasz musisz zaplacic sztuke złota i wnastepnej turze musisz rozpatrzyć obszar ponownie, jesli nie masz zlota to nie możesz rozpatrywać wiec pozostal ci tylko odwrot.

: poniedziałek 27 lut 2012, 12:37
autor: Baltar
Neesty pisze:witam ponownie mam 2 pytania:

1- czy świętej lancy można użyć do walki ze Smoczym Władcą?
Nie pamiętam treści karty.
Neesty pisze:2- na planszy smoków na obszarze Chciwy Smok nie ma błędu? jeśli poszukiwacz stanie na tym obszarze musi zapłacić 1 szt. złota co w przypadku gdy ktoś nie ma złota? jeśli nie ponosi żadnej kary to moim zdaniem to pole jest bez sensu- szkodliwość żadna.
Tracisz 1 pkt. życia. W tym temacie (na pierwszej stronie) było o tym.

: poniedziałek 27 lut 2012, 12:43
autor: Mały Nemo
Baltar pisze:Tracisz 1 pkt. życia. W tym temacie (na pierwszej stronie) było o tym.
Tutaj: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=4736

Sztandar Waleczności

: niedziela 04 mar 2012, 14:28
autor: deaddrone
Witam

Mam pytanie związane z kartą z dodatku z talii Varthraxa: Sztandar Waleczności.

Treść karty poniżej:
Podczas walki każdy z twoich Przyjaciół dodaje 1 do twojej Siły.
---
Każdy Przyjaciel, który walczy zamiast ciebie, dodaje 3 do swojej Siły.
---
Jeśli nie posiadasz żadnego Przyjaciela, musisz porzucić Sztandar.
Nie wiem czy dobrze rozumiem drugi akapit. Dla przykładu: mam 4 Przyjaciół. Spotykam Wroga o Sile 6.
1) Czy wskazuje, że moich 4 Przyjaciół walczy zamiast mnie i sumuję ich Siłę (mają wtedy razem 12)?
2) Co staje się z Przyjaciółmi, którzy walcząc zamiast mnie, przegrają walkę?
3) Jeśli moi Przyjaciele walczący zamiast mnie wygrają walkę, to czy mój Poszukiwacz bierze kartę Wroga jako trofeum?

Będę wdzięczny za (p)odpowiedź :)

: niedziela 04 mar 2012, 14:54
autor: Bludgeon
Są przyjaciele którzy walczą za ciebie. Jest to napisane na ich kartach. Tacy przyjaciele mają +3.
Wszyscy pozostali dają +1.
2) Co staje się z Przyjaciółmi, którzy walcząc zamiast mnie, przegrają walkę?
Jest to napisane na ich kartach.
3) Jeśli moi Przyjaciele walczący zamiast mnie wygrają walkę, to czy mój Poszukiwacz bierze kartę Wroga jako trofeum?
Jest to napisane na ich kartach.

Przyjaciele walczący za Poszukiwacza

: niedziela 04 mar 2012, 15:08
autor: deaddrone
Dziękuję za odpowiedź. Wypadło mi z głowy, że są tacy Przyjaciele (np. "Czempionka" itp.).

W związku z takimi Przyjaciółmi mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli mam 3 takich przyjaciół co walczą za mnie, czy mogę ich wszystkich wybrać naraz do walki z Wrogiem i zsumować ich Siłę?

Wydaję mi się, że tak, ale wolę nie mieć wątpliwości.

pozdrawiam

: niedziela 04 mar 2012, 15:11
autor: Bludgeon
Ciekawe pytanie, nie mam pojęcia... (gdybym miał zgadywać to powiedziałbym że nie, natomiast gdyby to ode mnie zależało to zdecydowałbym że tak bo warstwa taktyczna gry zyskałaby na tym chyba).

: niedziela 04 mar 2012, 15:26
autor: Artownik
Bardzo ciekawy problem :-k


W sumie można by zrobić, że mogą walczyć sobie razem... hmmm

: niedziela 04 mar 2012, 15:55
autor: Rogo
Ja pozwolę sobie na małą uwagę co do tego, co napisał Bludgeon:
Bludgeon pisze:Są przyjaciele którzy walczą za ciebie. Jest to napisane na ich kartach. Tacy przyjaciele mają +3.
Wszyscy pozostali dają +1.
Nie pasuje mi tu słowo "pozostali". Treść karty mówi, że wszyscy przyjaciele dodają 1 do siły w czasie walki - niezależnie od tego czy są to przyjaciele, którzy mogą walczyć zamiast gracza. Po prostu mając ów sztandar mozna ich wykorzystać na 2 sposoby: albo jako +1 w czasie walki, albo jako walczących zamiast gracza z siłą napisaną na ich karcie +3 ;)

: niedziela 04 mar 2012, 18:50
autor: Baltar
deaddrone pisze:Każdy Przyjaciel, który walczy zamiast ciebie, dodaje 3 do swojej Siły.
Moim zdaniem tak. Jeśli masz teoretycznie trzy Czempionki i konia to dzięki sztandarowi dodają 3*3 + 1 = 10 pkt do twojej siły podczas walki.

: niedziela 04 mar 2012, 19:36
autor: Draugnimir
Nie pamiętam, co prawda, jak działała Czempionka, ale nie jestem pewien, czy zwróciliście, Panowie, uwagę na to słówko w opisie Sztandaru:
Każdy Przyjaciel, który walczy zamiast ciebie, dodaje 3 do swojej Siły.
;)

: niedziela 04 mar 2012, 20:23
autor: Bludgeon
Rogo pisze:Nie pasuje mi tu słowo "pozostali". Treść karty mówi, że wszyscy przyjaciele dodają 1 do siły w czasie walki
Jak już Draugnimir słusznie zauważył, spójrz do czyjej siły dodają.

jeszcze o Przyjaciołach

: poniedziałek 05 mar 2012, 00:02
autor: deaddrone
To jeszcze jedno pytanie do powyższej kwestii Przyjaciół. Jeśli wystawie Przyjaciela (lub kilku jak już chyba zostało zaaprobowane), który będzie walczył zamiast mnie, czy mogę rzucić Zaklęcie, które pozwoli dodać kolejną istotę do walki (np. Przyzwanie Feniksa)? Jeśli tak, to wątpię, żeby miał +3 ze Sztandaru bo Przyjacielem de facto nie jest a tylko istotą, która walczy za mnie.

Tutaj też nie jestem pewien czy mogę taką istotę z Zaklęcia dołączyć do walki, w której walczą Przyjaciele zamiast mojego Poszukiwacza. Co o tym sądzicie?

: sobota 10 mar 2012, 22:26
autor: sekol
Czy w Smoczej Wieży nie jest potrzebny talizman aby wygrać grę? Bo w instrukcji nic nie znalazłem, a i na planszy nie ma wzmianki o talizmanie.

: sobota 10 mar 2012, 23:11
autor: Mały Nemo
Nie pamiętam, ale skoro nic o nim nie jest napisane, to chyba nie.

: niedziela 11 mar 2012, 00:10
autor: Bludgeon
sekol pisze:Czy w Smoczej Wieży nie jest potrzebny talizman aby wygrać grę? Bo w instrukcji nic nie znalazłem, a i na planszy nie ma wzmianki o talizmanie.
Nie jest potrzebny talizman.

: czwartek 15 mar 2012, 21:33
autor: magick
A ja mam pytanie takie: Czy na Smoczej Wieży zawsze gdy przegra sie walke trzeba cofnac sie o 1 pole? Czy tylko z tych pol na ktorych jest to napisane?