Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Rogo
-
- Posty: 6191
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Ja pozwolę sobie na małą uwagę co do tego, co napisał Bludgeon:
Nie pasuje mi tu słowo "pozostali". Treść karty mówi, że wszyscy przyjaciele dodają 1 do siły w czasie walki - niezależnie od tego czy są to przyjaciele, którzy mogą walczyć zamiast gracza. Po prostu mając ów sztandar mozna ich wykorzystać na 2 sposoby: albo jako +1 w czasie walki, albo jako walczących zamiast gracza z siłą napisaną na ich karcie +3Bludgeon pisze:Są przyjaciele którzy walczą za ciebie. Jest to napisane na ich kartach. Tacy przyjaciele mają +3.
Wszyscy pozostali dają +1.
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
- Posty: 66
- Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2011, 19:37
- Lokalizacja: Kraków (Korona Władzy)
- Płeć:
- Wiek: 43
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Nie pamiętam, co prawda, jak działała Czempionka, ale nie jestem pewien, czy zwróciliście, Panowie, uwagę na to słówko w opisie Sztandaru:
Każdy Przyjaciel, który walczy zamiast ciebie, dodaje 3 do swojej Siły.
Ostatnio zmieniony niedziela 04 mar 2012, 20:37 przez Draugnimir, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- deaddrone
-
- Posty: 8
- Rejestracja: niedziela 16 sty 2011, 14:05
- Lokalizacja: Pruszków
- Płeć:
jeszcze o Przyjaciołach
To jeszcze jedno pytanie do powyższej kwestii Przyjaciół. Jeśli wystawie Przyjaciela (lub kilku jak już chyba zostało zaaprobowane), który będzie walczył zamiast mnie, czy mogę rzucić Zaklęcie, które pozwoli dodać kolejną istotę do walki (np. Przyzwanie Feniksa)? Jeśli tak, to wątpię, żeby miał +3 ze Sztandaru bo Przyjacielem de facto nie jest a tylko istotą, która walczy za mnie.
Tutaj też nie jestem pewien czy mogę taką istotę z Zaklęcia dołączyć do walki, w której walczą Przyjaciele zamiast mojego Poszukiwacza. Co o tym sądzicie?
Tutaj też nie jestem pewien czy mogę taką istotę z Zaklęcia dołączyć do walki, w której walczą Przyjaciele zamiast mojego Poszukiwacza. Co o tym sądzicie?
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
- Posty: 75
- Rejestracja: piątek 19 sie 2011, 23:50
- Lokalizacja: Gondor
- Płeć:
Karta:
Problem:
Jak to wygląda podczas wychodzenia na Smoczej Wieży?
Czy ta karta ( bo zazwyczaj tam nie ma żadnych smoków ) umozliwia nam przeniesienie się od "kopa" na KW?
Podobnie jest w przypadku Błędnego Rycerza. Czy jak "pomaga" komuś bedącemu w smoczej wieży - może się do niego przenieść?
Kod: Zaznacz cały
Przełęcz smoczego grzbietu
Przełęcz pozostanie na tym obszarze do końca gry.
Rzuć jedną kością.
Jeśli wynik jest równy lub wyższy od liczby Smoków znajdujących się w tej krainie, możesz przenieść się na dowolny inny obszar w tej Krainie.
Jeśli wynik jest niższy, musisz przesunąć wybranego Smoka znajdującego się w tej samej krainie na ten obszar.
Jak to wygląda podczas wychodzenia na Smoczej Wieży?
Czy ta karta ( bo zazwyczaj tam nie ma żadnych smoków ) umozliwia nam przeniesienie się od "kopa" na KW?
Podobnie jest w przypadku Błędnego Rycerza. Czy jak "pomaga" komuś bedącemu w smoczej wieży - może się do niego przenieść?
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota 07 kwie 2012, 12:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
W instrukcji na stronie 15 jest (w sumie niezbyt wyraźnie) napisane że "Jeżeli Poszukiwacz zostanie pokonany NA SCHODACH, musi cofnąć się o jeden obszar w kierunku Tajemnych Wrót, zgodnie z poleceniem obszaru"magick pisze:A ja mam pytanie takie: Czy na Smoczej Wieży zawsze gdy przegra sie walke trzeba cofnac sie o 1 pole? Czy tylko z tych pol na ktorych jest to napisane?
"Plansza Smoczej Wieży dzieli się więc na "schody" i obszary jak dla mnie "pięter" więc cofamy się tylko gdy przegramy na schodach (tam gdzie na planszy jest to napisane), w innym wypadku stosuje się normalne zasady porażki.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Swoją drogą obszary wieży także wyglądają momentami jak schody, więc wiadomo z których można się stoczyć.Duke pisze:W instrukcji na stronie 15 jest (w sumie niezbyt wyraźnie) napisane że "Jeżeli Poszukiwacz zostanie pokonany NA SCHODACH, musi cofnąć się o jeden obszar w kierunku Tajemnych Wrót, zgodnie z poleceniem obszaru"magick pisze:A ja mam pytanie takie: Czy na Smoczej Wieży zawsze gdy przegra sie walke trzeba cofnac sie o 1 pole? Czy tylko z tych pol na ktorych jest to napisane?
"Plansza Smoczej Wieży dzieli się więc na "schody" i obszary jak dla mnie "pięter" więc cofamy się tylko gdy przegramy na schodach (tam gdzie na planszy jest to napisane), w innym wypadku stosuje się normalne zasady porażki.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 73
- Rejestracja: poniedziałek 12 kwie 2010, 10:19
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
Hej. Czy w przypadku korzystania z planszy "Smocza wieża", gdzie na każdym polu ciągnie się karty z talii smoczego władcy można korzystać z teleportacji? np. na polu ciągniemy 2 karty: 1 smok którego pokonujemy, 2 nieznajomy który daje nam do wyboru ( szt. złota, punkt mocy lub siły, życie albo teleportację na dowolny obszar w tej krainie ) gracz wybiera teleportację i pytanie- czy może od razu przenieść się na koronę władzy?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Rogo
-
- Posty: 6191
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
InsertCoin, idź i poucz się związków frazeologicznych
http://pl.wiktionary.org/wiki/czytać_od_deski_do_deski
P.S. Tak, wiem, że wiesz, ale bez odpowiedzi tego0 pozostawić nie mogę
Nemomon, ale nauczony doświadczeniem wiesz, że nieraz ironizuję
http://pl.wiktionary.org/wiki/czytać_od_deski_do_deski
P.S. Tak, wiem, że wiesz, ale bez odpowiedzi tego0 pozostawić nie mogę
Nemomon, ale nauczony doświadczeniem wiesz, że nieraz ironizuję
Ja nawet nie mam Talismana.
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć:
-
-
- Posty: 73
- Rejestracja: poniedziałek 12 kwie 2010, 10:19
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
Hej! racja : ) czytała instrukcje kilkanaście razy ale wiem, że zadaje pytania które można znaleźć w instrukcji - skromnie się przyznaje. To oznajmiam,że przeczytałam 4 razy instrukcje smoki i nic nie wskazuje na to, że w krainie wewnętrznej nie można się teleportować ale mimo tego zawsze wolę jeszcze zadać pytanie na forum : ))
-
-
- Posty: 204
- Rejestracja: sobota 29 sty 2011, 12:11
- Lokalizacja: Piła
- Płeć:
- Wiek: 42