Strona 1 z 1

: poniedziałek 07 lis 2011, 17:06
autor: wilk
Może ja się dopisze do pytan.
W krainie wew. w otchłani atakują diabły. Czy one nie powinny atakować gracza mocą zamiast siłą? Burzy mi to troche sens gry magami gdyż od każdego wtedy, niezależnie od drogi wymagana jest siła, a magowie są przemyślani do walki mocą.

: poniedziałek 07 lis 2011, 17:18
autor: Rogo
Biorąc pod uwagę, że diabły mają siłę 4, to chyba nie jest to wielkim wyzwaniem. Gdyby miały moc 4, to nawet nie byłoby sensu rzucać kostką, bo, żeby przejść Kopalnię, to rzadko się idzie mając mniej niż 10 mocy.

: poniedziałek 07 lis 2011, 18:45
autor: wilk
tyle, że z reguły diabłów jest więcej niż 2 a magowie nie mają zbyt wiele siły. poza tym dla wojownkika wilkołak to nie problem

: poniedziałek 07 lis 2011, 18:48
autor: Draugnimir
Owszem, diabłów może być i pięć albo nawet sześć, ale nie zmienia to faktu, że zawsze mają one Siłę o wartości 4. Pamiętaj, że diabły atakują pojedynczo ;)

: poniedziałek 07 lis 2011, 22:06
autor: SPIDIvonMARDER
Generalnie sztuką było pokonanie Krypty czy Kopalni, a reszta pól to takie spowalniacze, by inni gracze mieli jeszcze chwilkę na pogranie ;) (i nacieszenie się swoimi postaciami).

: wtorek 08 lis 2011, 09:50
autor: Mikou@j
Wystarczy dograć Przedpola Piekieł i już "spowalniacze" robią się trudniejsze.
No i oczywiście czekamy na SMOKI :)