Alternatywne Zakończenia : Święte Jezioro & Zadania Czar

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
hebi [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 24
Rejestracja: piątek 15 lip 2011, 16:03
Lokalizacja: Zakliczyn
Płeć:
Wiek: 27

Alternatywne Zakończenia : Święte Jezioro & Zadania Czar

Post autor: hebi »

Mam jeden problem odnośnie tych zakończeń. A więc osoba która dotrze do obszaru korony władzy wyciąga to zakończenie. Wszyscy zawodnicy zaczynają wykonywać zadania ale mam pytanie odnośnie Poszukiwacza który wylosował to zakończenie. Czy musi on jeden obszar na turę wychodzic z wewnetrznej krainy aby móc zacząć działać, czy jest inne rozwiązanie? Uwzględniam że na obu tych kartach nie ma nic napisanego odnosnie Poszukiwacza który znalazł się w tak nie komfortowej sytuacjii.


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Rozwiązanie takiego problemu jest bardzo proste - otóż, sytuacja, o której mówisz, w świetle zasad nie ma prawa w ogóle wystąpić. Jak to? Ano, oba te Zakończenia mają w lewym górnym rogu symbol jawności (zobacz w instrukcji), który oznacza, iż żadna z tych kart nie może wziąć udziału w losowaniu Alternatywnego Zakończenia w momencie, gdy Poszukiwacz dociera na obszar Korony Władzy ;)


hebi [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 24
Rejestracja: piątek 15 lip 2011, 16:03
Lokalizacja: Zakliczyn
Płeć:
Wiek: 27

Post autor: hebi »

Ach ty Geniuszu.
Dzięki, nie sprawdziłem.
Ta część wypowiedzi na wszelki wypadek wyparuje sobie... :) //Nemo
Ostatnio zmieniony niedziela 25 wrz 2011, 15:03 przez hebi, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ