Kontrowersyjne sytuacje .

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
hebi [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 24
Rejestracja: piątek 15 lip 2011, 16:03
Lokalizacja: Zakliczyn
Płeć:
Wiek: 27

Kontrowersyjne sytuacje .

Post autor: hebi »

Podczas grania w Magie i Miecz doszło do kilku ostrych kłótni związanych z lukami w regulaminie . Jak wy je byście rozwiązali.

1. Poszukiwacz poświęca turę na budowę tratwy za pomocą toporu. Nastepny Gracz zaatakował go , wygrał i odebrał topór. Twierdził że gracz już nie może przepłynąć rzeki ponieważ stracił topór i nie może dokończyć budowy. Ten pierwszy gracz za to uwazał ze moze przepłynać. Kto miał racje.

2. Gracz w gospodzie rzucił 6 przez co w nastepnej turze zdecydowal sie na podroz do światyni . Gdy przyszła jego tura inny rzucil na niego unieruchomienie. Czy ten gracz traci możliwosc przepływu rzeki czy odbywa go w nastepnej turze ?


Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound »

Ad 1.
Według mnie może przepłynąć rzekę. Topora używa się w momencie deklaracji, że tracisz turę, a nie przez całą kolejkę.

Ad 2.
Zgodnie z regulaminem forum zapodaj proszę dokładny tekst tej karty bo nie znam jej na pamięć.


Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3400
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Kaktus+ »

AD 1:
tak, może

AD 2:
Hellhound pisze:Ad 2.
Zgodnie z regulaminem forum zapodaj proszę dokładny tekst tej karty bo nie znam jej na pamięć.
i tak, może w turze w której efekt czaru przestanie działać.



ODPOWIEDZ