Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Budowniczy Mostów
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 2416
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Budowniczy Mostów »

Mały Nemo pisze: niedziela 01 lis 2020, 22:06 W mieście jest. Rabuś.
I w Krainach Odmętów jego brat bliźniak.


Nieuhwytny
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 434
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Nieuhwytny »

Pytanie. Co się dzieje kiedy losuje więcej niż 1 kartę Przygody. Rozpatruje pierwszą z nich numer spotkania 2. Czyli Wróg. Przegrywam walkę. Moja tura natychmiast się kończy. Co z pozostałymi kartami? Które mówią np, że po ich wylosowaniu należy coś zrobić.



Awatar użytkownika
ModulO
Filozof
Filozof
Filozof
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Pojedyncze Karty
Bohaterowie Sanktuarium
Goblin Skarbnik
Plaga Nieumarłych
Spojrzenie Meduzy
Posty: 629
Rejestracja: piątek 05 lut 2010, 17:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: ModulO »

Nieuhwytny pisze: poniedziałek 28 gru 2020, 19:12 Pytanie. Co się dzieje kiedy losuje więcej niż 1 kartę Przygody. Rozpatruje pierwszą z nich numer spotkania 2. Czyli Wróg. Przegrywam walkę. Moja tura natychmiast się kończy. Co z pozostałymi kartami? Które mówią np, że po ich wylosowaniu należy coś zrobić.
Nie rozpatrujesz ich, ale zostawiasz na obszarze.



Awatar użytkownika
Pablo
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Nowe Przygody
Paczka Przygód
Smocze Dary
Ukryta Dolina
Ulice Miasta
Zaklęcia
Posty: 2234
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 39

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Pablo »

Nieuhwytny pisze: poniedziałek 28 gru 2020, 19:12 Moja tura natychmiast się kończy.
Nie do końca tak jest, że Twoja tura natychmiast się kończy. Nie możesz zbadać następnych kart znajdujących się na Twoim obszarze, ale dalej możesz np. rzucać Zaklęcia albo wymieniać trofea na punkty.



Nieuhwytny
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 434
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Nieuhwytny »

Pablo pisze: poniedziałek 28 gru 2020, 22:53 Nie do końca tak jest, że Twoja tura natychmiast się kończy. Nie możesz zbadać następnych kart znajdujących się na Twoim obszarze, ale dalej możesz np. rzucać Zaklęcia albo wymieniać trofea na punkty.
w instrukcji wyraźnie jest napisane, że jeśli przegrasz lub zremisujesz twoja tura Natychmiast się kończy. Po za tym, Zaklęcia można rzucać w różnych momentach, zależy od Zaklęcia.

Dodano po 3 minutach 49 sekundach:
A trofeum może wymienić pod koniec tury, wniosek z tego taki, że nie możesz wymienić w tym przypadku skoro twoja tura Natychmiast się kończy.



Awatar użytkownika
Pablo
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Nowe Przygody
Paczka Przygód
Smocze Dary
Ukryta Dolina
Ulice Miasta
Zaklęcia
Posty: 2234
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 39

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Pablo »

Nieuhwytny pisze: poniedziałek 28 gru 2020, 23:49 Pablo pisze: ↑poniedziałek 28 gru 2020, 22:53
Nie do końca tak jest, że Twoja tura natychmiast się kończy. Nie możesz zbadać następnych kart znajdujących się na Twoim obszarze, ale dalej możesz np. rzucać Zaklęcia albo wymieniać trofea na punkty.

w instrukcji wyraźnie jest napisane, że jeśli przegrasz lub zremisujesz twoja tura Natychmiast się kończy. Po za tym, Zaklęcia można rzucać w różnych momentach, zależy od Zaklęcia.

Dodano po 3 minutach 49 sekundach:
A trofeum może wymienić pod koniec tury, wniosek z tego taki, że nie możesz wymienić w tym przypadku skoro twoja tura Natychmiast się kończy.
Niech @Mały Nemo się wypowie. Jest tu autorytetem.



Nieuhwytny
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 434
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Nieuhwytny »

Pablo pisze: poniedziałek 28 gru 2020, 23:54 Niech @Mały Nemo się wypowie. Jest tu autorytetem.
Chłop śpi teraz /żart/ niech się wypowie



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22223
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Mały Nemo »

Niestety jakis chj, pewnie Nightmare King, rzucil na Malego Nemo klatwe bezsennosci, przez co, qrva, nie moze on odnalezc drogi do Slumberlandu ;/

Odpowiadajac na pytanie, tura natychmiast sie konczy (czyli nie badasz innych kart), ale to, co mozesz zrobic na zakonczenie tury po mojemu wciaz mozesz zrobic. A wiec mozesz wymienic trofea czy rzucic zaklecie w dowolnym mimencie. Imo.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Pablo
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Nowe Przygody
Paczka Przygód
Smocze Dary
Ukryta Dolina
Ulice Miasta
Zaklęcia
Posty: 2234
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 39

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Pablo »

Mały Nemo pisze: wtorek 29 gru 2020, 00:43 Niestety jakis chj, pewnie Nightmare King, rzucil na Malego Nemo klatwe bezsennosci, przez co, qrva, nie moze on odnalezc drogi do Slumberlandu ;/
No to jest nas dwóch. :)
Idę spróbować swoich sił w walce z klątwą.



Nieuhwytny
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 434
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Nieuhwytny »

Mały Nemo pisze: wtorek 29 gru 2020, 00:43 Odpowiadajac na pytanie, tura natychmiast sie konczy (czyli nie badasz innych kart), ale to, co mozesz zrobic na zakonczenie tury po mojemu wciaz mozesz zrobic. A wiec mozesz wymienic trofea czy rzucic zaklecie w dowolnym mimencie. Imo.
kompletnie jest to nie logiczne. Zapis z instrukcji ; twoja tura NATYCHMIAST się kończy. Automatycznie zaczyna się tura następnego gracz. To nie możesz zrobić czegoś, co możesz zrobić tylko podczas swojej tury. ZAKLĘCIA to zupełnie inna bajka, możesz rzucać kiedy Zaklęcie ci na to pozwala. A wymienianie trofeum jest pod koniec swojej tury, nie tury innego Poszukiwacza.



Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4950
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: abubu »

Dokładnie ... co innego "na końcu / pod koniec swojej tury" a co innego "po swojej turze".
Tak więc, według mnie, jeżeli tura natychmiast się kończy to się natychmiast kończy (nic więcej w swojej turze się nie robi) ... i jedyne co można zrobić, to to co można zrobić w nieswojej turze lub w dowolnym momencie (np. rzucić Zaklęcie na to pozwalające, itp).


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Lathspell
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 60
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 16:12
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Lathspell »

To @Mały Nemo przeklina?! o.O Jestem w szoku. To bardzo nieładnie jak na 14-latka. Gdzie byli rodzice?!

A wracając do meritum, osobiście uważam, że jeżeli tura natychmiast się kończy, to można wykonać akcje, które można wykonać tylko wtedy, kiedy tura się kończy (np. wymienić trofea Siły / Mocy na odpowiednie żetony). Moim zdaniem to natychmiast odnosi się do tego, że Poszukiwacz nie bada już innych kart czy obszaru.
Ostatnio zmieniony wtorek 29 gru 2020, 19:11 przez Lathspell, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22223
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Mały Nemo »

Lathspell pisze: wtorek 29 gru 2020, 18:29 To @Mały Nemo przeklina?! o.O Jestem w szoku. To bardzo nieładnie jak na 14-latka. Gdzie byli rodzice?!
Parodiując siebie:

Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun sleep is all I'm after!


Tata już śpi, ale tak na trochę dłużej...


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Caytek
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 5
Rejestracja: niedziela 26 sty 2020, 01:10
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Caytek »

Cześć!
Czy wykorzystując koniczyne w Świątyni decyduje o rzucie jedną kością czy dwoma?



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22223
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Mały Nemo »

Caytek pisze: sobota 09 sty 2021, 22:04 Cześć!
Czy wykorzystując koniczyne w Świątyni decyduje o rzucie jedną kością czy dwoma?
Hey,

Jedną.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Caytek
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 5
Rejestracja: niedziela 26 sty 2020, 01:10
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Caytek »

Mały Nemo pisze: sobota 09 sty 2021, 22:05
Caytek pisze: sobota 09 sty 2021, 22:04 Cześć!
Czy wykorzystując koniczyne w Świątyni decyduje o rzucie jedną kością czy dwoma?
Hey,

Jedną.
DZIĘKUJĘ! Uratowałeś nam wieczór :)



Lathspell
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 60
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 16:12
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Lathspell »

Kolejne kilka pytań z ostatniej sesji Talismana:

Pytanie 1:

Ognisty Odwet - Zaklęcie - Cast when you are defeated in battle or psychic combat, even if you are killed. Burn all your Spells, Objects and Followers. Burn the Enemy that defeated you. If you were defeated by a character, he must lose 2 lives and burn 1 Object and 1 Follower of your choice, and 1 Spell at random.
Pióro Simorga - Przedmiot - Only gifted to those who aid the Simurgh in some vital task, the feather makes the one who holds it immune to all but the hottest of flames. All of your cards gain Fireproof.

Gracze A i B posiadają dużo Przedmiotów i Przyjaciół, Gracz B ma dodatkowo w swoim arsenale Pióro Simorga i Ognisty Odwet. Gracz A atakuje Gracza B i wygrywa walkę. Gracz B rzuca Ognisty Odwet. Która z poniższych sytuacji jest prawidłowa:

Sytuacja A: Najpierw rozpatrujemy Zaklęcie. Gracz A pali jeden Przedmiot i jednego Przyjaciela oraz traci 2 punkty Życia. Gracz B nie pali niczego, bo wszystkie jego karty są odporne na ogień.
Sytuacja B: Najpierw rozpatrujemy wynik walki. Gracz A jako nagrodę wybiera Pióro Simorga. Gracz A traci tylko 2 punkty Życia, Gracz B musi spalić wszystkie swoje Zaklęcia, Przedmioty i Przyjaciół.

===

Pytanie 2:

Urwisty Szlak - obszar na mapie Gór - Cross the Ridgeway. Roll 1 die to see what dangers lurk on the Ridgeway: 1. Marauders demand all your gold. Pay up or fight them with Strength 6.

Poszukiwacz trafia na Urwisty Szlak i wyrzuca 1. Nie posiada żadnego złota. Czy w takim przypadku zostaje zaatakowany przez Maruderów?

===

Pytanie 3:
Mały Nemo pisze: niedziela 25 paź 2020, 23:47
Lathspell pisze: niedziela 25 paź 2020, 10:37 Sytuacja 2:
Fałszywy Prorok (Przyjaciel)
Czy tego chcesz, czy nie, prorok zostaje twoim Przyjacielem. Nie możesz wydawać punktów Losu, aby ponawiać rzuty kością. Pozbędziesz się go, odwiedzając Czarodziejkę w Mieście.

Pytanie: czy Fałszywy Prorok opuszcza Poszukiwacza przed czy po wykonaniu rzutu u Czarodziejki w Mieście?
W wersji polskiej karty - przed. W wersji angielskiej - po.
Poszukiwacz posiada Fałszywego Proroka. Trafia do Miasta i odwiedza Czarodziejkę, żeby się go pozbyć. Wyrzuca 1 i nie może wydać Losu, żeby ponowić ten rzut, więc zamienia się w Ropuchę. Co dzieje się wówczas z Fałszywym Prorokiem? Trafia na stos kart odrzuconych czy na obszar Miasta, gdzie będzie niechcianym bonusem do całego dobytku Poszukiwacza, który został zamieniony w Ropuchę?



Budowniczy Mostów
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 2416
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Budowniczy Mostów »

Caytek pisze: sobota 09 sty 2021, 22:06
Mały Nemo pisze: sobota 09 sty 2021, 22:05
Caytek pisze: sobota 09 sty 2021, 22:04 Cześć!
Czy wykorzystując koniczyne w Świątyni decyduje o rzucie jedną kością czy dwoma?
Hey,

Jedną.
DZIĘKUJĘ! Uratowałeś nam wieczór :)
Akurat polska wersja koniczyny pozwala wybrać „wynik rzutu”, a rozpiętość wyniku w Świątyni jest od 2 do 12. Podobno w wersji angielskiej jest to doprecyzowane i działa, jak napisał Nemo, że wybierasz dla jednej kości :)


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22223
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Mały Nemo »

Lathspell pisze: niedziela 10 sty 2021, 12:41 Pytanie 1:

Ognisty Odwet - Zaklęcie - Cast when you are defeated in battle or psychic combat, even if you are killed. Burn all your Spells, Objects and Followers. Burn the Enemy that defeated you. If you were defeated by a character, he must lose 2 lives and burn 1 Object and 1 Follower of your choice, and 1 Spell at random.
Pióro Simorga - Przedmiot - Only gifted to those who aid the Simurgh in some vital task, the feather makes the one who holds it immune to all but the hottest of flames. All of your cards gain Fireproof.

Gracze A i B posiadają dużo Przedmiotów i Przyjaciół, Gracz B ma dodatkowo w swoim arsenale Pióro Simorga i Ognisty Odwet. Gracz A atakuje Gracza B i wygrywa walkę. Gracz B rzuca Ognisty Odwet. Która z poniższych sytuacji jest prawidłowa:

Sytuacja A: Najpierw rozpatrujemy Zaklęcie. Gracz A pali jeden Przedmiot i jednego Przyjaciela oraz traci 2 punkty Życia. Gracz B nie pali niczego, bo wszystkie jego karty są odporne na ogień.
Sytuacja B: Najpierw rozpatrujemy wynik walki. Gracz A jako nagrodę wybiera Pióro Simorga. Gracz A traci tylko 2 punkty Życia, Gracz B musi spalić wszystkie swoje Zaklęcia, Przedmioty i Przyjaciół.
Trudne pytanie, gdyby na Zaklęciu nie było "even if you are killed", to bez namysłu bym powiedział, że sytuacja A jest prawidłowa - wpierw rozstrzygamy, kto wygrał walkę, a kto ją przegrał (i wtedy rzucamy Zaklęcie "when you are defeated"), a dopiero potem skupiamy się na nagrodach.

Ponieważ jednak na Zaklęciu jest napisane "even if you are killed", to sugeruje to, że dochodzi do kroku odebrania nagrody i dopiero po tym możemy rzucić Zaklęcie (gdyż extra Życia tracimy albo przed rozpoczęciem walki, albo po odebraniu nagrody - nigdy w międzyczasie (za wyjątkiem wyjątków...)). Więc pomimo, że to brzmi dziwnie i dosyć nieżyciowo, to skłaniam się ku opcji nr B.
Lathspell pisze: niedziela 10 sty 2021, 12:41 Pytanie 2:

Urwisty Szlak - obszar na mapie Gór - Cross the Ridgeway. Roll 1 die to see what dangers lurk on the Ridgeway: 1. Marauders demand all your gold. Pay up or fight them with Strength 6.

Poszukiwacz trafia na Urwisty Szlak i wyrzuca 1. Nie posiada żadnego złota. Czy w takim przypadku zostaje zaatakowany przez Maruderów?
Po mojemu tak, jeśli nie masz złota, to nie możesz zapłacić, a więc musisz walczyć.
Lathspell pisze: niedziela 10 sty 2021, 12:41 Poszukiwacz posiada Fałszywego Proroka. Trafia do Miasta i odwiedza Czarodziejkę, żeby się go pozbyć. Wyrzuca 1 i nie może wydać Losu, żeby ponowić ten rzut, więc zamienia się w Ropuchę. Co dzieje się wówczas z Fałszywym Prorokiem? Trafia na stos kart odrzuconych czy na obszar Miasta, gdzie będzie niechcianym bonusem do całego dobytku Poszukiwacza, który został zamieniony w Ropuchę?
Zależy od tego w jaką wersję językową gry grasz xD.

Ja bym go odrzucił, gdyż do spotkania z Czarodziejką jednak doszło, a że w rezultacie ktoś się zamienił w coś to nie ma to znaczenia.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
fallenmk
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Miecze Czarnoksiężnika
Poszukiwacze z DnD
Powrót Kruczej Wiedźmy
Purpurowy Czerw
Pułapki w Podziemiach
Posty: 1590
Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: fallenmk »

Czy karta terenu leżąca na danym obszarze zmienia również nazwę tego obszaru? Chodzi o działanie, które liczyłoby np. ilość obszarów o danej nazwie - czy wówczas liczone byłyby też te, na których leży karta terenu o tej samej nazwie (np ilość puszcz).



Nieuhwytny
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 434
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Nieuhwytny »

Moim zdaniem jeśli położysz kartę terenu z jakiegoś powodu na obszarze Gospody to automatyczne obszar Gospody nie istnieje. Jeśli będzie to kart terenu Pustynia to i obszar będzie Pystynią.

Dodano po 8 minutach 56 sekundach:
@fallenmk instrukcja Krainy Ognia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



kkowalik123
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: piątek 15 sty 2021, 07:06
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: kkowalik123 »

Cześć, mam pytanie.

Czy jeśli poszukiwacz zginie zostawiając na polu swoje przedmioty, złoto i przyjaciół, to każdy kto stanie na tym polu może zabrać dowolną ilość wcześniej wymienionych rzeczy? Jeśli jest to obszar z losowaniem przykładowo dwóch kart przygód, to dopóki leżą na nim jakieś inne karty (przynajmniej 2), nie można dobrać kart przygód z decku?

Wczoraj przyszła mi gra, a niestety nie znalazłem odpowiedzi n forum :(

Z góry dzięki za pomoc :)



Awatar użytkownika
JollyRoger
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 88
Rejestracja: środa 01 maja 2019, 20:45
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: JollyRoger »

Co do pierwszego pytania to przyjaciele idą do piachu, przedmioty zostają i inny Poszukiwacz, który stanie na tym polu może zabrać ich tyle na ile pozwala mu limit, a złoto całe. Co do drugiego to odpowiedź brzmi krótko: tak.


"Jak Palladyn szlachetnie, mieczem złączę lub zetnę"

Nieuhwytny
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 434
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Nieuhwytny »

kkowalik123 pisze: piątek 15 sty 2021, 08:16 Wczoraj przyszła mi gra, a niestety nie znalazłem odpowiedzi n forum
Ale znajdziesz ją w instrukcji.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5660
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Rogo »

JollyRoger pisze: piątek 15 sty 2021, 08:21 Co do pierwszego pytania to przyjaciele idą do piachu
Kolego, nie wprowadzaj ludzi w błąd, skoro tak mocno akcentowałeś na forum, że nie grasz w nowa edycję Talismana, a panie dotyczy tej właśnie edycji.
kkowalik123 pisze: piątek 15 sty 2021, 08:16 Czy jeśli poszukiwacz zginie zostawiając na polu swoje przedmioty, złoto i przyjaciół, to każdy kto stanie na tym polu może zabrać dowolną ilość wcześniej wymienionych rzeczy?
Instrukcja, strona 5 - utrata całego życia.
Te karty odkłada się na obszar, a następny gracz który tam trafi na je wg numerów spotkań (czyli jeśli jest tam wróg, to najpierw trzeba go pokonać itd. a potem można wziąć cały dobytek o ile nie przekracza to limitu przedmiotów)


Ja nawet nie mam Talismana.

ODPOWIEDZ