Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Kazik47
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 5
Rejestracja: niedziela 08 kwie 2018, 01:43
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Kazik47 » sobota 02 lut 2019, 01:28

Mam pytanie odnośnie Bramy Królowej Maj z dodatku Las. Mianowicie karta mówi "Rzuć 1 kością aby sprawdzić gdzie zostałeś przeniesiony. Za każdy posiadany punkt Losu, możesz dodać 1 do wyniku." I teraz pytanie - czy jak posiadam np. 5 losu to mogę dodać 5 lub nie dodawać tych 5 czy też może rozumując że za każdy punkt decyduje osobno to mogę dodać 3 ( jako że za 3 z tych 5 dodaje bo MOGĘ a za 2 nie bo nie jest że muszę lub że za wszystkie punkty losu ) ?




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Mały Nemo » sobota 02 lut 2019, 01:33

Kazik47 pisze:
sobota 02 lut 2019, 01:28
Mam pytanie odnośnie Bramy Królowej Maj z dodatku Las. Mianowicie karta mówi "Rzuć 1 kością aby sprawdzić gdzie zostałeś przeniesiony. Za każdy posiadany punkt Losu, możesz dodać 1 do wyniku." I teraz pytanie - czy jak posiadam np. 5 losu to mogę dodać 5 lub nie dodawać tych 5 czy też może rozumując że za każdy punkt decyduje osobno to mogę dodać 3 ( jako że za 3 z tych 5 dodaje bo MOGĘ a za 2 nie bo nie jest że muszę lub że za wszystkie punkty losu ) ?
Hey,

Możesz dodać 1 za każdy posiadany punkt Losu, ale nie musisz tego robić. Oznacza to, iż możesz np. dodać 3 punkty.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
lefotrak
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: czwartek 31 sty 2019, 11:31

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: lefotrak » czwartek 28 lut 2019, 16:48

Mam kolejne wątpliwości. Pytania do zdjęć:

1. Czy fałszywego grala mogę zamienić zaklęciem w złoto, czy jedyna możliwość na pozbycie się go, to odwiedzenie zamku ? I przykładowo jeśli mam tratwę na wprost zamku z krainy zewnętrznej (bodajże las") to przepływając na zamek od razu się go pozbywam?
2. Czar przywrócenie "ratuje" przed pozycją 1 na karcie Żniwiarza? Czy po prostu giniemy?

Z góry dzięki za odpowiedź.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.




Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5308
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Bludgeon » czwartek 28 lut 2019, 16:59

2. Ratuje.

1. :-1:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


What a view.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Mały Nemo » czwartek 28 lut 2019, 17:15

I jeszcze w temacie zasad dostaliśmy grafikę zboczonego kota... :P.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Budowniczy Mostów
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1551
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Budowniczy Mostów » czwartek 28 lut 2019, 23:39

lefotrak pisze:
czwartek 28 lut 2019, 16:48
1. Czy fałszywego grala mogę zamienić zaklęciem w złoto, czy jedyna możliwość na pozbycie się go, to odwiedzenie zamku ?
Jedyna możliwość to odwiedzenie Zamku.
(Nie licząc wypadków losowych, kiedy np. wskutek działania kart lub obszaru będziesz musiał odrzucić losowo wybrany Przedmiot i będzie to Fałszywy Gral).
lefotrak pisze:
czwartek 28 lut 2019, 16:48
I przykładowo jeśli mam tratwę na wprost zamku z krainy zewnętrznej (bodajże las") to przepływając na zamek od razu się go pozbywam?
Nie, dopiero kiedy odwiedzisz Zamek. Czyli odzyskasz punkty życia u Królewskiego Medyka lub wykonasz polecenia kart związanych z Zamkiem (Książę, Księżniczka, Złota statuetka, jakaś Misja itp.).



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Mały Nemo » piątek 01 mar 2019, 00:04

Budowniczy Mostów pisze:
czwartek 28 lut 2019, 23:39
Jedyna możliwość to odwiedzenie Zamku.
(Nie licząc wypadków losowych, kiedy np. wskutek działania kart lub obszaru będziesz musiał odrzucić losowo wybrany Przedmiot i będzie to Fałszywy Gral).
Znaczy, jesli masz alchemika przyjaciela czy dotyk Midasa, to mozesz pozbyc sie falszywego graala. Odwiedzenie Zamku to tylko alternatywa, gdybys nie mial innych opcji.
Budowniczy Mostów pisze:
czwartek 28 lut 2019, 23:39
Nie, dopiero kiedy odwiedzisz Zamek. Czyli odzyskasz punkty życia u Królewskiego Medyka lub wykonasz polecenia kart związanych z Zamkiem (Książę, Księżniczka, Złota statuetka, jakaś Misja itp.).
Tez nie. Wchodzisz na Zamek i pozbywasz sie graala. Bez wzgledu na to, czy cos tam robisz czy nie.

=====

Ja wiem @Budowniczy, ze lubisz domowe zasady, ale to jest temat o oryginalnych zasadach.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Budowniczy Mostów
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1551
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Budowniczy Mostów » piątek 01 mar 2019, 03:35

NemoMan.EXE pisze:
piątek 01 mar 2019, 00:04
Budowniczy Mostów pisze:
czwartek 28 lut 2019, 23:39
Jedyna możliwość to odwiedzenie Zamku.
(Nie licząc wypadków losowych, kiedy np. wskutek działania kart lub obszaru będziesz musiał odrzucić losowo wybrany Przedmiot i będzie to Fałszywy Gral).
Znaczy, jesli masz alchemika przyjaciela czy dotyk Midasa, to mozesz pozbyc sie falszywego graala. Odwiedzenie Zamku to tylko alternatywa, gdybys nie mial innych opcji.
Człowiek uczy się całe życie :) Czyli nie tylko wypadki losowe, ale też działanie zaplanowane? Okej, spoko.
NemoMan.EXE pisze:
piątek 01 mar 2019, 00:04
Budowniczy Mostów pisze:
czwartek 28 lut 2019, 23:39
Nie, dopiero kiedy odwiedzisz Zamek. Czyli odzyskasz punkty życia u Królewskiego Medyka lub wykonasz polecenia kart związanych z Zamkiem (Książę, Księżniczka, Złota statuetka, jakaś Misja itp.).
Tez nie. Wchodzisz na Zamek i pozbywasz sie graala. Bez wzgledu na to, czy cos tam robisz czy nie.
@NemoMan.EXE, piszesz, że mogę odwiedzić Zamek bez odwiedzania go? („Bez wzgledu na to, czy cos tam robisz czy nie.”) Odważne stwierdzenie. Stanąć na obszarze, a zbadać obszar to jednak różnica. Stanąć na obszarze Zamku, a odwiedzić Zamek – tak samo.
Kiedy karta każe ci odwiedzić Wiejskiego Mędrca nie wystarczy, że staniesz na obszarze Wioski. Musisz odwiedzić Mędrca. Dlaczego z Zamkiem ma być inaczej?



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Mały Nemo » piątek 01 mar 2019, 05:26

Budowniczy Mostów pisze:
piątek 01 mar 2019, 03:35
NemoMan.EXE, piszesz, że mogę odwiedzić Zamek bez odwiedzania go? („Bez wzgledu na to, czy cos tam robisz czy nie.”) Odważne stwierdzenie. Stanąć na obszarze, a zbadać obszar to jednak różnica. Stanąć na obszarze Zamku, a odwiedzić Zamek – tak samo.
Kiedy karta każe ci odwiedzić Wiejskiego Mędrca nie wystarczy, że staniesz na obszarze Wioski. Musisz odwiedzić Mędrca. Dlaczego z Zamkiem ma być inaczej?


Jest roznica miedzy "odwiedz YYY na obszarze XXX", a "odwiedz obszar XXX". Jesli wejdziesz na obszar, na ktorym nic nie mozesz zrobic (np. z powodu posiadania max Zyc lub nie posiadania zlota), to Twoj pobyt wciaz jest uwazany za badanie obszaru.

Oczywiscie kwestia osobna, gdy znajduje sie tam inny Poszukiwacz, i wtedy zbadanie Poszukiwacza nie upowaznia do odrzucenia graala (bo zbadalismy Poszukiwacza, a nie obszar), ale my nie o tym.

Oczywiscie masz racje, iz wejscie na obszar != badanie obszaru, ale jesli nie ma tam Poszukiwacza (czy Proroka), to i tak nic innego jako zbadanie obszaru zrobic nie mozemy.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Budowniczy Mostów
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1551
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Budowniczy Mostów » piątek 01 mar 2019, 09:00

Przyjąłem.



Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5308
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Bludgeon » piątek 01 mar 2019, 09:11

Budowniczy Mostów pisze:
czwartek 28 lut 2019, 23:39
Jedyna możliwość to odwiedzenie Zamku.
(Nie licząc wypadków losowych, kiedy np. wskutek działania kart lub obszaru będziesz musiał odrzucić losowo wybrany Przedmiot i będzie to Fałszywy Gral).
Tak się nie bawimy.
Albo traktujemy opis grala dosłownie (i wtedy karta nie ma sensu), albo przyjmujemy że opis karty uniemożliwia stracenie go aż zostanie spełniony warunek. A skoro tak, to ten zakaz dotyczy też rzeczy od gracza niezależnych.

Ogólne przemyślenie moje jest takie że zasady dotyczące kart obowiązkowych i przeklętych są dość biednie napisane (jak i wiele innych zasad).


What a view.


Zwierzak
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: piątek 01 mar 2019, 09:35
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Zwierzak » piątek 01 mar 2019, 10:06

Witam mam pytanie bo nigdy nie byłem pewien:
Co dzieje sie z calym ekwipunkiem i towarzyszami jesli postac zginie?? My gralismy ze wszytko zostawało na polu na ktorym zginela postac, choc wydaje mi sie ze jest to błędem.
dzieki




Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4607
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: abubu » piątek 01 mar 2019, 10:12

Zwierzak pisze:
piątek 01 mar 2019, 10:06
Witam mam pytanie bo nigdy nie byłem pewien:
Co dzieje sie z calym ekwipunkiem i towarzyszami jesli postac zginie?? My gralismy ze wszytko zostawało na polu na ktorym zginela postac, choc wydaje mi sie ze jest to błędem.
dzieki
Należy sięgnąć do instrukcji i przeczytać akapit "Utrata całego życia" na stronie 5.

Warto również zapoznać się z akapitem "Walka pomiędzy poszukiwaczami" na stronie 12 (szczególnie punkt 5).

Dodano po 8 minutach 55 sekundach:
Jeżeli nie posiadasz instrukcji, masz uszkodzoną / zniszczoną lub gdy wolisz wersję elektroniczną (np. ze względu na łatwe wyszukiwanie tekstu), to możesz ją pobrać ze strony polskiego wydawcy: http://galakta.pl/gry/gry-planszowe/tal ... postTabs=3

Dostępny tam jest również FAQ oraz ERRATA.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.

Budowniczy Mostów
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1551
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Budowniczy Mostów » piątek 01 mar 2019, 12:45

Bludgeon pisze:
piątek 01 mar 2019, 09:11
Ogólne przemyślenie moje jest takie że zasady dotyczące kart obowiązkowych i przeklętych są dość biednie napisane (jak i wiele innych zasad).
W punkt ujęte.



Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5070
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Rogo » piątek 01 mar 2019, 16:58

abubu pisze:
piątek 01 mar 2019, 10:21
Należy sięgnąć do instrukcji
Jeszcze bardziej w punkt ujęte.


Czas umierać.


azzie
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: piątek 21 gru 2018, 15:57
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: azzie » piątek 01 mar 2019, 21:47

Instrukcja do Zwiastuna mówi:
Przeklęte Przedmioty i Przeklętych Przyjaciół można normalnie odrzucić, ukraść lub sprzedać.
Ogólnie rzecz biorąc instrukcja mówi że należy zawsze z nich korzystać (istotne np. w przypadku broni albo pancerza) i porzucać tylko w ostateczności, ale poza tym traktuje się je jak zwykłe przedmioty i przyjaciół. Skoro przeklęty przedmiot można sprzedać, to nie widzę powodu dlaczego nie można by się pozbyć Fałszywego Graala u alchemika.




Awatar użytkownika
kotlet
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 141
Rejestracja: poniedziałek 03 wrz 2018, 11:19
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: kotlet » piątek 01 mar 2019, 21:52

nie odrzucam, żeby było trudniej, ale ani karta graala ani alchemika nie mówią nic o tych wyjątkach, że nie można. to samo przepaść.

tak samo czytałem gdzieś, w przypadku poltergeista, że niektórzy odrzucają go w momencie przechodzenia np. z pól do miasta czy na odwrót, gdyż na planszy biegnie tamtędy cienki strumyk rzeki : D




azzie
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: piątek 21 gru 2018, 15:57
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: azzie » piątek 01 mar 2019, 21:57

Przepaść jest wspomniana w FAQ w części "Przyjaciele których musisz zabrać":
Można jednak pozbyć się tych nieproszonych towarzyszy na inne sposoby, np. odwiedzając Przepaść w Krainie Środkowej.
Jednak Przepaść odrzuca przyjaciół losowo, podczas gdy sprzedaż (wspomniana we fragmencie dotyczącym przeklętych przedmiotów i przyjaciół) jest w swej naturze dobrowolna.




Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5308
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Bludgeon » piątek 01 mar 2019, 21:58

kotlet pisze:
piątek 01 mar 2019, 21:52
nie odrzucam, żeby było trudniej, ale ani karta graala ani alchemika nie mówią nic o tych wyjątkach, że nie można. to samo przepaść.

tak samo czytałem gdzieś, w przypadku poltergeista, że niektórzy odrzucają go w momencie przechodzenia np. z pól do miasta czy na odwrót, gdyż na planszy biegnie tamtędy cienki strumyk rzeki : D
Karta grala nie mówi nawet że nie można go normalnie porzucić na swoim obszarze.


What a view.


azzie
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: piątek 21 gru 2018, 15:57
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: azzie » piątek 01 mar 2019, 22:03

kotlet pisze:
piątek 01 mar 2019, 21:52
tak samo czytałem gdzieś, w przypadku poltergeista, że niektórzy odrzucają go w momencie przechodzenia np. z pól do miasta czy na odwrót, gdyż na planszy biegnie tamtędy cienki strumyk rzeki : D
Ja tak gram :-) Talisman Wiki twierdzi że to też przekraczanie mostu:

http://www.talismanwiki.com/Bridge

Karta Poltergeista mówi o moście, nie o moście Strażnika.




Awatar użytkownika
kotlet
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 141
Rejestracja: poniedziałek 03 wrz 2018, 11:19
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: kotlet » sobota 02 mar 2019, 09:29

Bludgeon pisze:
piątek 01 mar 2019, 21:58
Karta grala nie mówi nawet że nie można go normalnie porzucić na swoim obszarze.
no ale dlatego napisałem, że ja(my) nie odrzucam, taki mikro homerule, tak jak wyrzucanie przegiętych kart, które JA(my) uznam za zbyt mocne i zbędne.
azzie pisze:Karta Poltergeista mówi o moście, nie o moście Strażnika.
no więc właśnie, technicznie kolejny mikro homerule, że się raczej traktuje przejście z krainy do krainy.




Lagroht
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 103
Rejestracja: środa 27 lut 2019, 13:26
Lokalizacja: Śląskie

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Lagroht » środa 08 maja 2019, 21:45

Hej, mam pytanie wczoraj gralem w dodatek Plaga Nieumarłych ( szacun dla autora , jest super jatka) i byla taka sytuacja : Druid wchodzi na obszar doliny ognia z swoim Talismanem i na tym obszarze jest poszukiwacz Łowca Niewolnikow- czy musi go spotkać?? Czy wystarczy za stosuje się do polecenia obszaru- musisz posiadać talisman itd.
Prosze pomóżcie bo emocje byly ogromne😁😁




Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1913
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Arthan » czwartek 09 maja 2019, 06:20

Lagroht pisze:
środa 08 maja 2019, 21:45
Hej, mam pytanie wczoraj gralem w dodatek Plaga Nieumarłych ( szacun dla autora , jest super jatka) i byla taka sytuacja : Druid wchodzi na obszar doliny ognia z swoim Talismanem i na tym obszarze jest poszukiwacz Łowca Niewolnikow- czy musi go spotkać?? Czy wystarczy za stosuje się do polecenia obszaru- musisz posiadać talisman itd.
Prosze pomóżcie bo emocje byly ogromne😁😁
Instrukcja od podstawki str. 19-20 "Spotkanie innego Poszukiwacza w Wewnętrznej Krainie". Tylko na KW musi dojść do spotkania między Poszukiwaczami.




Lagroht
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 103
Rejestracja: środa 27 lut 2019, 13:26
Lokalizacja: Śląskie

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Lagroht » czwartek 09 maja 2019, 10:44

Dzięki👍👍👍




Awatar użytkownika
fallenmk
Astropata
Astropata
Astropata
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Miecze Czarnoksiężnika
Poszukiwacze z DnD
Powrót Kruczej Wiedźmy
Posty: 886
Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: fallenmk » niedziela 12 maja 2019, 09:07

Potrzebuję polską wersję tekstu z karty Miasta o nazwie Dzień handlowy. Dysponuje ktoś i może mi podać? Dzięki z góry.




ODPOWIEDZ