zabicie poszukiwacza(jego przedmioty)
-
-
- Posty: 1
- Rejestracja: poniedziałek 16 sie 2010, 16:40
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
zabicie poszukiwacza(jego przedmioty)
Witam. Moje pytanie moze jest dosc laickie, ale jakos nie dokonca wiem jak rozpatrzyc moj problem na bazie samej instrukcji wiec prosze o pomoc. Mianowicie zabijam poszukiwacza i odrazu moge wziac wszystkie jego przedmioty przyjaciol itd.. Moge ale nie musze i wtedy zostawiam przemdioty ktorych nie moglem uniesc, ale co w wypadku gdy gracz który zginął miał kłątwe wiedźmy, wtedy jestem zmuszony do wzięcia tej karty i miec klatwe czy moge ja pozostawic na polu? Pozostawiona tam raczej nie zostanie przez nikogo wzieta co owocowaloby blokada pola.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 42
U nas jakos nigdy nie zdarzyła sie podobna sytuacja choc gramy dosc czesto. Tez bym sie zastanawiał co w takiej sytuacji nalezy zrobic? Instrukcja mówi, ze jeśli Poszukiwacz ginie to cały jego dobytek i Przyjaciół pozostawia sie na obszarze na którym zginął wiec wychodzi na to, ze tych niechcianych Przyjaciół tez nalezy połozyc na obszar. Wiadomo, ze takiej klątwy Wiedzmy nikt nie bedzie chciał wziąc i kazdy bedzie to pole omijał a co za tym idzie nikt nie zabierze tez stamtad przedmiotów i złota po Poszukiwaczu, który zginął, przynajmniej do czasu dopóki bedzie tam Klątwa Wiedzmy.
Po namysle uwazam, ze takich niechcianych przyjaciół powinno sie pozostawiac na obszarze kiedy Poszukiwacz ginie tak samo jak innych. Pozostali gracze beda miec problem jesli tam zakoncza ruch bo beda musieli wziac ze soba klatwe Wiedzmy czy tego zechca czy nie. Podobnie sprawa ma sie np. z Poltergeistem. Dzieki temu rozgrywka moze nawet stac sie ciekawsza. Zreszta sa przeciez sposoby na usuwanie z gry lezacych na planszy kart przygody, np. karta "Gobliński Saper" albo za pomoca zaklecia i w ten sposób mozna rozwiazac ten problem zgodnie z instrukcją
Po namysle uwazam, ze takich niechcianych przyjaciół powinno sie pozostawiac na obszarze kiedy Poszukiwacz ginie tak samo jak innych. Pozostali gracze beda miec problem jesli tam zakoncza ruch bo beda musieli wziac ze soba klatwe Wiedzmy czy tego zechca czy nie. Podobnie sprawa ma sie np. z Poltergeistem. Dzieki temu rozgrywka moze nawet stac sie ciekawsza. Zreszta sa przeciez sposoby na usuwanie z gry lezacych na planszy kart przygody, np. karta "Gobliński Saper" albo za pomoca zaklecia i w ten sposób mozna rozwiazac ten problem zgodnie z instrukcją
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- slowiku
-
- Posty: 5
- Rejestracja: piątek 13 sie 2010, 14:43
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Witam,
zgadzam sie z Rolandem, bo instrukcja mowi wprost:
"Jesli podczas spotkania Poszukiwacz zdola zabic innego Poszukiwacza, moze zabrac dowolne z jego przedmiotow, Przyjaciol i cale jego zloto. Przedmioty, Przyjaciele i zloto, ktore nie zostaly zabrane, pozostaja na obszarze, na ktorym jego wlasciciel zostal zabity"
Wiedzma oznaczona jest jako Przyjaciel, wiec zostaje na polu. Jej karta mowi: "Musisz ja zabrac", wiec kolejny poszukiwasz, ktory stanie na to pole doswiadczy tego pecha.
Ewentualnie mozna potraktowac ta karte Zakleciem Zniszczenie.
Pozostawiane karty Przygody nie zawsze sa dobre i nie powinnismy z automatu ulatwiac sobie rozgrywki
zgadzam sie z Rolandem, bo instrukcja mowi wprost:
"Jesli podczas spotkania Poszukiwacz zdola zabic innego Poszukiwacza, moze zabrac dowolne z jego przedmiotow, Przyjaciol i cale jego zloto. Przedmioty, Przyjaciele i zloto, ktore nie zostaly zabrane, pozostaja na obszarze, na ktorym jego wlasciciel zostal zabity"
Wiedzma oznaczona jest jako Przyjaciel, wiec zostaje na polu. Jej karta mowi: "Musisz ja zabrac", wiec kolejny poszukiwasz, ktory stanie na to pole doswiadczy tego pecha.
Ewentualnie mozna potraktowac ta karte Zakleciem Zniszczenie.
Pozostawiane karty Przygody nie zawsze sa dobre i nie powinnismy z automatu ulatwiac sobie rozgrywki
Blogoslawieni ci, ktorzy nie majac nic do powiedzenia, nie oblekaja tego faktu w slowa.