Żniwiarz - modyfikacje
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Żniwiarz - modyfikacje
Jakie modyfikacje stosujecie w poruszaniu Żniwiarzem zeby spotkania z nim były czestsze i ogólnie zeby za jego sprawa stało sie bardziej niebezpiecznie? Nie chce za bardzo kombinowac zeby nie komplikowac zasad rozgrywki, chodzi mi o proste rozwiazania, które przyniosa oczekiwany efekt. Zapewne bylo juz o tym na forum ale z racji ze mam tu krótki staż nie mialem okazji sie z tym zapoznac a jakos nie moge znaleźć, znalałem jedynie modyfikacje Żniwiarza autorstwa Kufira
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Napewno bede stosował druga z modyfikacji przez Ciebie proponowanych:
- Gdy staniesz na obszarze, na którym znajduje się Żniwiarz odbywasz z nim spotkanie.
Prawdopodobnie takze pierwsza z tym, ze u mnie bedzie sie on poruszał po wyrzuceniu 1 lub 6 za ruch (tak mi jakos lepiej pasuje ).
Co do reszty, ze Żniwiarz niszczy karty Wrogów, Przyjaciół i Nieznajomych na obszarze na którym stanie nie podoba mi sie - im wiecej kart do zbadania na planszy tym ciekawiej. To, ze nie mozna badac obszarów, na których znajduje sie Żniwiarz tez nie bardzo. Dlaczego nie mialbym ich badac jeśli przeżyłem spotkanie ze Żniwiarzem? Jeśli juz to zmieniłbym, ze nie mozna badac obaszaru jeśli w spotkaniu ze Żniwiarzem straciło sie punkt zycia.
[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 10:38 pm ]
I gram równierz tak, ze gracz, który jest juz na koronie władzy i wyrzuci 1 rzucajac czar rozkazu tez moze ruszyc Żniwiarza.
Próbuje jeszcze innych modyfikacji, np. ze Żniwiarz moze przekraczac Rwącą rzeke w dowolnum miejscu, ale zobacze jak to sie sprawdzi w rozgrywce, nie chcialbym tez przegiąc zeby nie wyszło tak ze co ture bedzie spotkanie ze Żniwiarzem.
Myśle tez o jakichs mozliwościach teleportacji Żniwiarza czy cos w tym stylu, np. ze moze on korzystac z Runicznych Wrót itp. kart. Ewentualnie ze mozna nim wkraczac do Krainy Środkowej. Zobacze co sie sprawdzi i wybiore te najlepsze pomysły zeby nie przesadzic.
[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 11:38 pm ]
Pomyślałem jeszcze, ze jeden prosta modyfikacja zamiast kilku powyzszych mogłaby nadac smaczku rozgrywce a mianowicie:
Kazdy gracz bez względu na to ile oczek wyrzucił za ruch moze po zakonczeniu swojej tury poruszyc Żniwiarza (chyba, ze nie chce albo zapomni).
Wtedy Żniwiarz byłby w ciagłym ruchu przez co byłoby grozniej i częstotliwość spotkan z nim znacznie by sie zwiększyła. Nie wiem tylko czy nie zwiekszyło by to za bardzo śmiertelności Poszukiwaczy...
- Gdy staniesz na obszarze, na którym znajduje się Żniwiarz odbywasz z nim spotkanie.
Prawdopodobnie takze pierwsza z tym, ze u mnie bedzie sie on poruszał po wyrzuceniu 1 lub 6 za ruch (tak mi jakos lepiej pasuje ).
Co do reszty, ze Żniwiarz niszczy karty Wrogów, Przyjaciół i Nieznajomych na obszarze na którym stanie nie podoba mi sie - im wiecej kart do zbadania na planszy tym ciekawiej. To, ze nie mozna badac obszarów, na których znajduje sie Żniwiarz tez nie bardzo. Dlaczego nie mialbym ich badac jeśli przeżyłem spotkanie ze Żniwiarzem? Jeśli juz to zmieniłbym, ze nie mozna badac obaszaru jeśli w spotkaniu ze Żniwiarzem straciło sie punkt zycia.
[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 10:38 pm ]
I gram równierz tak, ze gracz, który jest juz na koronie władzy i wyrzuci 1 rzucajac czar rozkazu tez moze ruszyc Żniwiarza.
Próbuje jeszcze innych modyfikacji, np. ze Żniwiarz moze przekraczac Rwącą rzeke w dowolnum miejscu, ale zobacze jak to sie sprawdzi w rozgrywce, nie chcialbym tez przegiąc zeby nie wyszło tak ze co ture bedzie spotkanie ze Żniwiarzem.
Myśle tez o jakichs mozliwościach teleportacji Żniwiarza czy cos w tym stylu, np. ze moze on korzystac z Runicznych Wrót itp. kart. Ewentualnie ze mozna nim wkraczac do Krainy Środkowej. Zobacze co sie sprawdzi i wybiore te najlepsze pomysły zeby nie przesadzic.
[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 11:38 pm ]
Pomyślałem jeszcze, ze jeden prosta modyfikacja zamiast kilku powyzszych mogłaby nadac smaczku rozgrywce a mianowicie:
Kazdy gracz bez względu na to ile oczek wyrzucił za ruch moze po zakonczeniu swojej tury poruszyc Żniwiarza (chyba, ze nie chce albo zapomni).
Wtedy Żniwiarz byłby w ciagłym ruchu przez co byłoby grozniej i częstotliwość spotkan z nim znacznie by sie zwiększyła. Nie wiem tylko czy nie zwiekszyło by to za bardzo śmiertelności Poszukiwaczy...
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Co do reszty, ze Żniwiarz niszczy karty Wrogów, Przyjaciół i Nieznajomych na obszarze na którym stanie nie podoba mi sie - im wiecej kart do zbadania na planszy tym ciekawiej. To, ze nie mozna badac obszarów, na których znajduje sie Żniwiarz tez nie bardzo. Dlaczego nie mialbym ich badac jeśli przeżyłem spotkanie ze Żniwiarzem?
Wprowadza się w ten sposób dużą dawkę taktyki
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Zapewne tak jest, wypróbuje to w praktyce.
A co myslisz o moich pomysłach, ktore przedstawiłem wyzej?
Moze ktos jeszcze podzieli sie swoimi pomysłami z w tym temacie, moze testowaliscie juz jakies inne ciekawe warianty poruszania Żniwiarzem, które sie sprawdziły w grze a o których tu nie wspomniano?
Cos mi sie wydaje ze ten temat juz tu kiedys był i nikomu sie nie chce do niego wracac bo nikt prócz Kufira nic nie pisze...
A co myslisz o moich pomysłach, ktore przedstawiłem wyzej?
Moze ktos jeszcze podzieli sie swoimi pomysłami z w tym temacie, moze testowaliscie juz jakies inne ciekawe warianty poruszania Żniwiarzem, które sie sprawdziły w grze a o których tu nie wspomniano?
Cos mi sie wydaje ze ten temat juz tu kiedys był i nikomu sie nie chce do niego wracac bo nikt prócz Kufira nic nie pisze...
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Wszystko zalezy od Twojego wyobrażenia Żniwiarza i od Twoich graczy. Mnie i moim graczom strasznie spodobały się moje modyfikacje, gramy z nimi regularnie/często od dobrych kilku miesięcy i sprawdzają się REWELACYJNIE. Twoje chyba też by mogły być ok, za wyjątkiem:
Próbuje jeszcze innych modyfikacji, np. ze Żniwiarz moze przekraczac Rwącą rzeke w dowolnum miejscu.
Kazdy gracz bez względu na to ile oczek wyrzucił za ruch moze po zakonczeniu swojej tury poruszyc Żniwiarza (chyba, ze nie chce albo zapomni).
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Na razie to tylko pomysły, byc moze okażą sie marne i nie bede ich wprowadzał do gry. Ten z przekraczaniem Rzeki w dowolnym miejscu juz odpadł bo był do kitu :mrgreen:
Wciąż czekam az ktoś jeszcze podzieli sie swoimi doświadczeniami w tym temacie, no chyba, ze poza pomysłami Kufira i moimi, nic wiecej nikt juz nie wymyślił...
Wciąż czekam az ktoś jeszcze podzieli sie swoimi doświadczeniami w tym temacie, no chyba, ze poza pomysłami Kufira i moimi, nic wiecej nikt juz nie wymyślił...
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."