Strona 2 z 2

: niedziela 27 gru 2009, 22:12
autor: Kufir
Hellhound pisze:No to jeśli się okaże, że to zaklęcie faktycznie zaburza równowagę to wprowadzasz domową zasadę, że nie działa na LoD i po kłopocie.
Prawdopodobnie tak właśnie trzeba będzie zrobić, na istoty w wewnętrznej krainie nie działają żadne zaklęcia i na LOD'a też moim zdaniem nie powinny.

: niedziela 27 gru 2009, 22:45
autor: budzo
Nemomon pisze:
budzo pisze:hm czyli czary typu Ocalenie też można na niego rzucać ?
Nie miejsce na tego typu pytania, ale nie. Nie możesz rzucić na niego Ocalenia, jako, że te Zaklęcie może być rzucone jedynie na Poszukiwacza, Przyjaciela lub Wroga, a Pan Ciemności jest istotą.
troche bez sensu te zasady. no ale na szczęście nikt nikomu nie zabrania grać po swojemu.

Tak w zgodzie z intuicją i logiką dlaczego na smoka można rzucić Ocalenie a na Osiłka w Gospodzie nie ? Sensu to raczej nie ma...

: niedziela 27 gru 2009, 23:01
autor: Kufir
W tym wszystkim jest sens i sprowadza się to do jednego, a mianowicie do Runicznego Miecza.

Wyobraźmy sobie iż Runiczny Miecz kradnie/zabiera punkt życia z każdej pokonanej istoty (Czyli że, Strażnika, Osiłka w Gospodzie itp, jak również z wrogów, czyli przeciwników z kart przygód). W takim wypadku walczymy ze Strażnikiem (zakładam iż pokonujemy go bez trudu, co z resztą nie jest takie trudne) strzegącym przejścia w środkowej krainy, Wygrywamy dostajemy punkt życia, w następnej turze schodzimy do zewnętrznej krainy. W następnej turze ponownie atakujemy strażnika itd.

W takim wypadku bardzo szybko mielibyśmy praktycznie nieograniczoną ilość żetonów Życia.
W tym jak i w innych przypadkach adnotacje w stylu: Istota, wróg ma ZASADNICZE znaczenie i są to zapisy bardzo potrzebne.


Dla przypomnienia:

Wróg – karta (niekoniecznie Przygody) z napisem Wróg.
Istota - każdy przeciwnik z którym przyjdzie się Poszukiwaczowi zmierzyć, poza Poszukiwaczami.
(np. Strażnik, Wilkołak w Wewnętrznej Krainie, Osiłek z Gospody, Duch ze Skał, Smok z Jaskini, Feniks z Zaklęcia itp.).

: czwartek 09 wrz 2010, 20:55
autor: felow
Panowie , jedna mysl mnie na suneła :P jesli chodzi o zaklecie hydry i zaklecie zropuchowacenia , nie wydaje mi sie żeby można było to zaklecie powielic , gdyż rzuca sie je przed walka na poszukiwacza z która sie walczy , wiec jak mozna było by po mnozyc ten czar na innych graczy, z którymi sie nie walczy bez sensu. tak sie da????

: czwartek 09 wrz 2010, 21:07
autor: Mały Nemo
Hydra:

Dowolne,
właśnie rzucone Zaklęcie wpłynie
też na innych, wybranych przez
ciebie Poszukiwaczy
(możesz
także wybrać siebie). Traktuj
powielone Zaklęcia tak, jakby
zostały rzucone osobno na
każdego z Poszukiwaczy, ignorując
ograniczenia wynikające z

Krainy i momentu rzucania.

Hydra powiela Ropuchę. ;)

A Zaklęcie daje to, że wszyscy Poszukiwacze muszą odrzucić wszystkie swe karty na obszary, na których się znajdują.

: czwartek 09 wrz 2010, 21:27
autor: Roland
No tak

: czwartek 09 wrz 2010, 22:08
autor: felow
faktycznie , ale jaja:P