Nieoficjalny FAQ do TMIM - zbieranie pytań

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

8janek8 pisze:Tutaj póki co sprawa wygląda taK:
1.Ciągniemy 1-sze zaklęcie - podoba nam się zostawiamy, nie podoba się odrzucamy i ciągniemy nowe (to musimy zachować)
2. Ciągniemy 2-gie zaklęcie - podoba nam się zostawiamy, nie podoba się odrzucamy i ciągniemy nowe (to musimy zachować)
3. Ciągniemy 3-cie zaklęcie - podoba nam się zostawiamy, nie podoba się odrzucamy i ciągniemy nowe (to musimy zachować)

Nie widzę powodu dla którego miałoby być inaczej
Ciągniemy naraz te karty Zaklęć, więc powinnyśmy stosować zasadę Mrocznej Kultystki, która otrzymuje Dar Chaosu tylko raz, nawet, jeżeli jednocześnie pokonala dwu lub więcej Wrogów.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

EDIT
Ostatnio zmieniony poniedziałek 14 gru 2009, 20:27 przez 8janek8, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Kufir pisze:Q. Czy właściciel Krzyża czy też Poszukiwacz Kapłan, pokonuje też automatycznie Istoty - Duchy? Jeśli tak, to co w przypadku gdy atakujemy Pana Ciemności na Moc?
Pan Ciemności nie jest Duchem, nie ma określonego typu (jak zresztą prawie każda inna istota), więc nie możesz pokonać go automatycznie używając Krzyża ani zdolności Kapłana.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Nemomon pisze:
8janek8 pisze:Tutaj póki co sprawa wygląda taK:
1.Ciągniemy 1-sze zaklęcie - podoba nam się zostawiamy, nie podoba się odrzucamy i ciągniemy nowe (to musimy zachować)
2. Ciągniemy 2-gie zaklęcie - podoba nam się zostawiamy, nie podoba się odrzucamy i ciągniemy nowe (to musimy zachować)
3. Ciągniemy 3-cie zaklęcie - podoba nam się zostawiamy, nie podoba się odrzucamy i ciągniemy nowe (to musimy zachować)

Nie widzę powodu dla którego miałoby być inaczej
Ciągniemy naraz te karty Zaklęć, więc powinnyśmy stosować zasadę Mrocznej Kultystki, która otrzymuje Dar Chaosu tylko raz, nawet, jeżeli jednocześnie pokonala dwu lub więcej Wrogów.

Teraz ja się nie mogę zgodzić:
"Za każdym razem gdy pokonasz Wroga [...[] rzuć kostką aby otrzymać dar od Sił Ciemności. [...]"

Jeśli pokonasz dwóch wrogów, dostajesz dwa dary, dlaczego miało by być inaczej?

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 8:24 pm ]
Nemomon pisze:
Kufir pisze:Q. Czy właściciel Krzyża czy też Poszukiwacz Kapłan, pokonuje też automatycznie Istoty - Duchy? Jeśli tak, to co w przypadku gdy atakujemy Pana Ciemności na Moc?
Pan Ciemności nie jest Duchem, nie ma określonego typu (jak zresztą prawie każda inna istota), więc nie możesz pokonać go automatycznie używając Krzyża ani zdolności Kapłana.

Hmmm. A nie jest tak iż każdy Przeciwnik z którym zmierzymy się w TMIM na Moc to właśnie Duch ? (prócz Poszukiwacza). Jeśli jest inaczej podacie argumentację.


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Z FAQa wydanego przez FFG:
official FAQ (translate 8Janek8) pisze:P2: Jeżeli dwie karty Wrogów z tym samym numerem spotkania walczą w jakiejkolwiek walce jako jeden Wróg, to czy po ich pokonaniu Mroczna Kultystka otrzymuje dwa dary od Sił Ciemności, czy tylko jeden?

O: Tylko jeden dar.


[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 8:27 pm ]
Kufir pisze:Hmmm. A nie jest tak iż każdy Przeciwnik z którym zmierzymy się w TMIM na Moc to właśnie Duch ? (prócz Poszukiwacza). Jeśli jest inaczej podacie argumentację.
Nie, są jeszcze Kultyści oraz Żywiołaki.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Jeśli ciągniemy Zaklęcia na raz, to jak najbardziej tylko jedno z nich możemy odrzucić dzięki Chowańcowi. Z tym, że Kultystka to kiepski przykład w tej sytuacji - lepiej Wróżka+obszar z losowaniem więcej niż jednej karty

Nemomon pisze:
Kufir pisze:Hmmm. A nie jest tak iż każdy Przeciwnik z którym zmierzymy się w TMIM na Moc to właśnie Duch ? (prócz Poszukiwacza). Jeśli jest inaczej podacie argumentację.
Nie, są jeszcze Kultyści oraz Żywiołaki.
A nawet jeden Potwór :)


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Kufir napisał/a:
Hmmm. A nie jest tak iż każdy Przeciwnik z którym zmierzymy się w TMIM na Moc to właśnie Duch ? (prócz Poszukiwacza). Jeśli jest inaczej podacie argumentację.


Nie, są jeszcze Kultyści oraz Żywiołaki.

OK, Czyli taki Pan Ciemności jest Duchem, Kultystą czy Żywiołakiem? I dlaczego właśnie jednym z tych trzech?


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

8janek8 pisze: A nawet jeden Potwór :)
Ta, Elf z bożej łaski...
Kufir pisze:OK, Czyli taki Pan Ciemności jest Duchem, Kultystą czy Żywiołakiem? I dlaczego właśnie jednym z tych trzech?
Pan Ciemności jest tylko i wyłącznie Panem Ciemności - nie posiada typu.
Janek pisze:Jeśli ciągniemy Zaklęcia na raz, to jak najbardziej tylko jedno z nich możemy odrzucić dzięki Chowańcowi. Z tym, że Kultystka to kiepski przykład w tej sytuacji - lepiej Wróżka+obszar z losowaniem więcej niż jednej karty
Nah, i tak na jedno wychodzi :P


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Kufir pisze:OK, Czyli taki Pan Ciemności jest Duchem, Kultystą czy Żywiołakiem? I dlaczego właśnie jednym z tych trzech?
Istoty nie są Duchami, Potworami, Smokami, Zwierzętami, Żywiołakami, Konstruktami, Kultystami. (Czy o jakimś typie Wrogów zapominałem? :) )
Jednym słowem sprawa wraca do kwestii: każdy Wróg to istota, ale nie każda istota to Wróg.


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Rozsądnie ale ...
Co z ISTOTĄ Duchem (Moc 4) w Lesie ? :)

To wszystko o czym tutaj mowa, powinna znaleźć się w tym FAQ.


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Kufir pisze:Rozsądnie ale ...
Co z ISTOTĄ Duchem (Moc 4) w Lesie ? :)

To wszystko o czym tutaj mowa, powinna znaleźć się w tym FAQ.
Istoty nie mają typu, tylko Wrogowie mają. Istoty o nazwie Duch czy Smok się jedynie tak nazywają, nie mają jednak odzwierciedlenia w mechanice gry, innymi słowy nic, co działa na Smoka (kartę Wroga reprezentowanego przez kartę), nie działa na Smoka (istotę, reprezentowaną przez kartę lub obszar).


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Kufir pisze:Rozsądnie ale ...
Co z ISTOTĄ Duchem (Moc 4) w Lesie ? :)

To wszystko o czym tutaj mowa, powinna znaleźć się w tym FAQ.
W tym wypadku "Duch" to nazwa istoty - nie typ Wroga.

Do FAQ nadają się tylko te rzeczy, które nie znajdują wyjaśnienia w instrukcji. A i też nie wszystkie, bo nie ma szans stworzyć (przynajmniej oficjalnie) tak obszernego FAQu - różnorodność sytuacji podczas rozgrywki sprawia, że musiałoby powstać całe tomiszcze na ten temat.


Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

8janek8 pisze:A i też nie wszystkie, bo nie ma szans stworzyć (przynajmniej oficjalnie) tak obszernego FAQu - różnorodność sytuacji podczas rozgrywki sprawia, że musiałoby powstać całe tomiszcze na ten temat.
Dlatego ja zawsze proponowałem, aby zrobić TMIM ERB, ale zawsze mnie każdy ignorował :( Dlatego też zacząłem swego czasu te Zaklęcia robić.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Nemomon pisze:
Kufir pisze:Rozsądnie ale ...
Co z ISTOTĄ Duchem (Moc 4) w Lesie ? :)

To wszystko o czym tutaj mowa, powinna znaleźć się w tym FAQ.
Istoty nie mają typu, tylko Wrogowie mają. Istoty o nazwie Duch czy Smok się jedynie tak nazywają, nie mają jednak odzwierciedlenia w mechanice gry, innymi słowy nic, co działa na Smoka (kartę Wroga reprezentowanego przez kartę), nie działa na Smoka (istotę, reprezentowaną przez kartę lub obszar).

Troszkę to bez sensu. Mam Świętą Lance, wchodzę do Jaksini, mam walczyć ze Smokiem i... nie mogę użyć Lancy? Wolnego! Wytłumacz to proszę graczom, na pewno się na takie coś zgodzą już to widzę ;)
Ostatnio zmieniony poniedziałek 14 gru 2009, 21:02 przez Kufir, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Kufir pisze:
Nemomon pisze:
Kufir pisze:Rozsądnie ale ...
Co z ISTOTĄ Duchem (Moc 4) w Lesie ? :)

To wszystko o czym tutaj mowa, powinna znaleźć się w tym FAQ.
Istoty nie mają typu, tylko Wrogowie mają. Istoty o nazwie Duch czy Smok się jedynie tak nazywają, nie mają jednak odzwierciedlenia w mechanice gry, innymi słowy nic, co działa na Smoka (kartę Wroga reprezentowanego przez kartę), nie działa na Smoka (istotę, reprezentowaną przez kartę lub obszar).

Troszkę to bez sensu. Mam Świętą Lance, wchodzę do Jaksini, mam walczyć ze Smokiem i... nie mogę użyć Lancy? Wolnego! Wytłumacz to proszę graczom, na pewno się na takie coś zgodzą już to widzę ;)
Cóż, zasady gry są bezsilne dla takich sytuacji, a robienie wyjątków dla wyjątków to jeszcze większa przesada, niż jedna nielogiczna zasada ;)


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Takie coś nie przejdzie. Smok to Smok, gracze mają zamiar się fajnie bawić przy MIM a nie rozkładać prostą mechanikę i terminologię na drobne części.
Osobiście też się nie zgodzę z tym że w Jaskini ze Smokiem nie mogę używać Lancy.


Obrazek
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Nie jeden taki absurd w MiMie. Od lat zawsze występował ten problem. I nie zmieni się to, bo należałoby zmienić całą mechanikę, a to już nie byłaby ta gra.
Niestety prawda jest taka, że zasady zasadami, a gracze i tak będą rozstrzygali między sobą wiele zawiłych sytuacji. To już "urok" tej gry, jak wspomniał kiedyś ktoś ;)


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Na karcie Lancy pisze iż dodaje 3 punkty podczas walki ze Smokiem. Nie piszę czy to Wróg czy Istota więc dla mnie to już doszukujecie się drugiego dna ;)


On, następne pytanie:


Q: Co w przypadku gdy na jednym obszarze wylosujemy Koszmar i kartę Wróg:Duch (walczący na Moc), albo analogiczna sytuacja: Sobowtór i Wróg - Potwór (walczący na Siłe)?


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Kufir pisze:Q: Co w przypadku gdy na jednym obszarze wylosujemy Koszmar i kartę Wróg:Duch (walczący na Moc), albo analogiczna sytuacja: Sobowtór i Wróg - Potwór (walczący na Siłe)?
Normalnie rozstrzygasz walkę lub walkę psychiczną. Ich sumaryczna Siła/Moc jest równa Twojej całkowitej Sile/Mocy + Siła/Moc drugiej karty Wroga + rzut 1 kością. Innymi słowy masz bardzo dużą szansę na przegranie, chyba, że ten drugi Wróg ma bardzo niski swój parametr.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

A co jeśli wylosujemy sobowtóra i Mimic? :D


Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

8janek8 pisze:A co jeśli wylosujemy sobowtóra i Mimic? :D
Wtedy ich Siła się kumuluje i wtedy jedną kością musimy wyrzucić więcej niż ich suma obu kości.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

ciekawa interpretacja. Niestety podejrzewam ze nie znajdzie sie w FAQu, ani żadna inna :/


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Q: Czy w przypadku użycia zaklęcia Ognista Kula, bierze się pod uwagę całkowitą MOC rzucającego (z przedmiotami/Przyjacielami dodającymi MOC podczas walki), oraz całkowitą Siłę broniącego się (z przedmiotami/Przyjacielami dodającymi SIŁĘ podczas walki) ?


Q. Czy W przypadku gdy odbierzemy punkt życia Poszukiwaczowi z użyciem Ognistej Kuli tura się kończy?


Obrazek
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Kufir pisze:Q: Czy w przypadku użycia zaklęcia Ognista Kula, bierze się pod uwagę całkowitą MOC rzucającego (z przedmiotami/Przyjacielami dodającymi MOC podczas walki), oraz całkowitą Siłę broniącego się (z przedmiotami/Przyjacielami dodającymi SIŁĘ podczas walki) ?
W takiej sytuacji. gdy jest mowa o Mocy lub Sile Poszukiwacza, chodzi o początkową wartość cechy+żetony+karty, ale nie te, które zapewniają premie podczas walki (tu: rzucanie Zaklęcie nie jest żadną walką - odbywa się tuż przed nią).
Kufir pisze:Q. Czy W przypadku gdy odbierzemy punkt życia Poszukiwaczowi z użyciem Ognistej Kuli tura się kończy?
Nie. Na karcie nie ma o tym mowy. Po prostu zanim rozpoczniemy walkę, rzucamy Zaklęcie - nie zależnie jaki przyniesie efekt, następnie przystępujemy do normalnej walki, czyli turę normalnie kontynuujemy.


Awatar użytkownika
Qxa
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Uczestnik Zjazdów
Posty: 232
Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:57
Lokalizacja: Żywiec
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: Qxa »

Q: Czy jak karta miejsca lub nieznajomy lezy na polu Puszcza to Druid może dociągnąc zaklęcia?


"Ptaki w jej warkoczach drzemią,
Gdy spękana słońcem ziemia"
ODPOWIEDZ