Wejście do Podziemi

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Wejście do Podziemi

Post autor: Kufir »

Witam.
Mam małe zapytanie do wszystkich którzy mają już dodatek Podziemia po angielsku.


Jak wygląda sytuacja gdy wylosujemy z kart przygód wejście do Podziemi?

Rozumiem że możemy wtedy wchodzić do podziemi także przez tą kartę przygód, a co z wyjściem z tej lokacji ?


Obrazek
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12790
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Kufir pisze:Jak wygląda sytuacja gdy wylosujemy z kart przygód wejście do Podziemi?
Zostaje ona na tym obszarze do końca gry. i podczas następnego ruchu MOŻESZ przenieść sie na obszar wejście do podziemi - standard.

Z ruin troszkę inaczej... bo przelatujemy przez obszar wejścia do podziemi i kończymy gdzie nas kostka poniosła
Kufir pisze:a co z wyjściem z tej lokacji ?
Jeżeli opuszczamy podziemia kierujemy sie w przeciwną stronę i przelatujemy obszar wejścia do podziemi i zatrzymujemy się gdzie nas kostka poniosła.


Obszarem łączącym podziemia z planszą główną są Ruin
Ostatnio zmieniony środa 23 wrz 2009, 23:48 przez Valdi, łącznie zmieniany 1 raz.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23497
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Dungeon Door

The Dungeon Door will
remain here for the rest of
the game. On your next
turn, instead of your normal
move, you may move to the
Dungeon Entrance.

Wrota Podziemi pozostaną tutaj do końca gry. W następnej turze, zamiast wykonywać normalny ruch, możesz przenieść się na obszar Wejścia do Podziemi.

Wychodząc z Podziemi wychodzisz normalnie poprzez obszar Ruin.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Hmmm, w takim wypadku to te karty takie zapychacze są. Dzięki za odpowiedź to właśnie chciałem wiedzieć.


Obrazek
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12790
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Kufir pisze:w takim wypadku to te karty takie zapychacze są.
No niestety tj. w MiM


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23497
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Nie bardzo, bowiem można się przenieść na nie używając Trap Door

Move your character to the
Dungeon Entrance or any
faceup Dungeon Door. The
Trap Door is then discarded.

Przesuń swego poszukiwacza na obszar Wejścia do Podziemi albo dowolną odkrytą kartę Wrót Podziemi, następnie odrzuć zapadnię.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12790
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

ale,:
Kufir pisze:z kart przygód wejście do Podziemi
Kufir pisze:w takim wypadku to te karty takie zapychacze są.
nie było mowy tu o Trap Door tylko o zwykłych Door :D

[ Dodano: Sro Wrz 23, 2009 11:55 pm ]
Nemomon pisze:Przesuń swego poszukiwacza na obszar Wejścia do Podziemi albo dowolną odkrytą kartę Wrót Podziemi, następnie odrzuć zapadnię.
A to dla mnie jest bzdurą bo jak można się zapaść i przenieść się w tej samej krainie czyli na tym samym poziomie...


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23497
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Zależy od "strategicznego" grania. Jeżeli na planszy jest kilka Dungeon Doorów, to wyciągając Trap Door (a jest ich zdaje się 4 czy 5 sztuk) mamy darmową teleportację np. do Środkowej Krainy (jak np. Rune Gate).

[ Dodano: Sro Wrz 23, 2009 11:57 pm ]
Valdi pisze:A to dla mnie jest bzdurą bo jak można się zapaść i przenieść się w tej samej krainie czyli na tym samym poziomie...
Może to był jakiś tunel wodny, który zamiast w dół, to kanałami przesunął Ciebie na drugi koniec Krainy xD


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12790
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Nemomon pisze:Może to był jakiś tunel wodny, który zamiast w dół, to kanałami przesunął Ciebie na drugi koniec Krainy
Kanały zapewne powstaną ale to po Mieście :D Nadal to naciągane, po za tym nie wiem czy jest (ale powinna obowiązywać) tylko jedna karta Wejście do Podziemi obowiązuje na planszy podstawowej.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

A udało sie wam kiedyś po pokonaniu Władcy Ciemności przenieść sie do Korony Władzy?


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23497
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Kufir pisze:A udało sie wam kiedyś po pokonaniu Władcy Ciemności przenieść sie do Korony Władzy?
Mnie tak, gdzieś ostatnio tutaj albo na FFG pisałem, iż LoDa pokonałem 26 czy 28 do 14.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound »

Valdi pisze:Nadal to naciągane, po za tym nie wiem czy jest (ale powinna obowiązywać) tylko jedna karta Wejście do Podziemi obowiązuje na planszy podstawowej.
Tak było w MiM chyba? Że kolejne wejścia się ignorowało?


Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Gdyby było tylko jedno wejście do podziemi, to nie byłoby to korzystne z punktu używalności krainy podziemi. Jak dla mnie w tej edycji położenie nacisku na zachęcenie do odwiedzania krain poza planszą główną jest/będzie bardzo dobrym posunięciem.
Co do kwestii przenoszenia się z zapadni do wejścia do podziemi, to nic nie stoi na przeszkodzie aby zapaść się do Podziemi tuż przy jednym z wyjść :)


Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Co do kwestii przenoszenia się z zapadni do wejścia do podziemi, to nic nie stoi na przeszkodzie aby zapaść się do Podziemi tuż przy jednym z wyjść
Rozumieć mam że wpadamy w zapadnie i wybieramy przy jakim wejściu (jeśli jest ich kilka) się pojawiamy ?


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23497
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Kufir pisze:
Co do kwestii przenoszenia się z zapadni do wejścia do podziemi, to nic nie stoi na przeszkodzie aby zapaść się do Podziemi tuż przy jednym z wyjść
Rozumieć mam że wpadamy w zapadnie i wybieramy przy jakim wejściu (jeśli jest ich kilka) się pojawiamy ?
Yep.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Hmmm... Troszkę to dziwne. Wpadamy w niechcianą zapadnię a możemy wybrać gdzie się pojawiamy ?(powinno odbywać się to losowo). Ale skoro zasady właśnie tak to interpretują... być może ma to jakiś sens. :???:


Wrota Podziemi:
Wrota Podziemi pozostaną tutaj do końca gry. W następnej turze, zamiast wykonywać normalny ruch, możesz przenieść się na obszar Wejścia do Podziemi.
Zapadnia:
Przesuń swego poszukiwacza na obszar Wejścia do Podziemi albo dowolną odkrytą kartę Wrót Podziemi, następnie odrzuć zapadnię.

Możecie podać jeszcze tłumaczenie karty: Rune Gate ?


Obrazek
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Kufir pisze:Hmmm... Troszkę to dziwne. Wpadamy w niechcianą zapadnię a możemy wybrać gdzie się pojawiamy ?(powinno odbywać się to losowo). Ale skoro zasady właśnie tak to interpretują... być może ma to jakiś sens. :???:
Jeśli chodzi Ci o logikę, to prosta sprawa: wpadamy w jakąś dziurę i odkrywamy, że to system korytarzy - teraz decydujemy, którym z nich się udamy.


Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12790
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Kufir pisze:Możecie podać jeszcze tłumaczenie karty: Rune Gate ?
Runiczne Wrota

Kod: Zaznacz cały

Podczas swojej następnej tury, zamiast normalnego ruchu, możesz przenieść się na dowolne, inne Runiczne Wrota, lub dowolny obszar Runów. Kiedy ktoś skorzysta z Runicznych Wrót, znikają one na stos kart odrzuconych.
Kufir pisze:Hmmm... Troszkę to dziwne. Wpadamy w niechcianą zapadnię a możemy wybrać gdzie się pojawiamy ?
Coś mi się zdaje że o wiele szybciej pojawią się autorskie karty / zasady odnośnie wchodzenia do Podziemi. Bo mi tez takie rozwiązanie nie pasuje.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Dziękuje Valdi chciałem mieć pewność co do tłumaczenia tej karty.
Ze względu na specyfikę tych kart jak i samego obszaru Wejścia do Podziemi na planszy Podziemi, będę niestety zmuszony grać z oryginalnymi zasadami czyli ... Do Podziemi można wejść, z Rumakiem, Koniem czy z Koniem i Wozem :???:


Obrazek
ODPOWIEDZ