Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Korona Wladzy

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
Sztyvny [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 12 lut 2009, 10:25
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Korona Wladzy

Post autor: Sztyvny » czwartek 12 lut 2009, 10:37

Sytuacja 1:

Jestem na koronie wladzy, po pewnym czasie dociera tam druga osoba. Nastepuje walka. Co dzieje sie po walce?
Czy postac przegrana cofa sie o 1 pole (zostaje stracona z korony) i musi ponownie na nia wejsc zeby zmierzyc sie z przeciwnikiem ponownie lub ma np. mozliwosc ucieczki z krainy wewnetrznej, czy tez zostaje na obszarze korony?
Kwestia o tyle istotna, ze jesli przegramy pojedynek na koronie przeciwnik moze zabrac nam talizman i pozbawic mozliwosci natychmiastowego kontrataku.

Jesli postac zostaje na koronie, to czy w nastepnej kolejce dochodzi do kolejnego starcia automatycznie?

Sytuacja 2:

Przeciwnik znajduje sie na koronie wladzy, dostaje zakleciem i na jego skutek zmienia sie w ropuche. Co dzieje sie w takiej sytuacji? Jak wiadomo traci przedmioty, w tym takze talizman. Czy nadal siedzi na koronie? Czy spada o jedno pole?

Jesli zostaje na koronie, to czy po prostu pauzuje czy tez moze uzywac rozkazu?
Jesli zostaje zrzucona o pole jakie sa jej mozliwosci w "ucieczce" z krainy wewnetrznej? Czy cofajac sie od korony do wyjscia musi stosowac sie do zalecen obszarow? (Co niechybnie pozbawilo by ja zycia).

Kwestia 3 - Wycofywanie sie z krainy wewnetrznej.

Idac do korony musimy stosowac sie do polecen obszarow. Czy jest mozliwosc wycofywac sie i pomijac polecenia obszarow?



Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Korona Wladzy

Post autor: 8janek8 » czwartek 12 lut 2009, 11:49

Przede wszystkim utrata Talizmanu na KW nie ma znaczenia. Talizman umożliwia jedynie wejście na obszar Doliny Ognia (jeśli go tam utracisz, to i tak masz prawo wejść na KW).
Sztyvny pisze: Sytuacja 1:
Jestem na koronie wladzy, po pewnym czasie dociera tam druga osoba. Nastepuje walka. Co dzieje sie po walce?
Czy postac przegrana cofa sie o 1 pole (zostaje stracona z korony) i musi ponownie na nia wejsc zeby zmierzyc sie z przeciwnikiem ponownie lub ma np. mozliwosc ucieczki z krainy wewnetrznej, czy tez zostaje na obszarze korony?
Po walce w następnej turze musi dojść ponownie do spotkania Poszukiwaczy na KW (Wykorzystanie Specjalnych Zdolności +/lub walka).
Nie można dobrowolnie opuścić obszaru KW.
Sztyvny pisze: Sytuacja 2:

Przeciwnik znajduje sie na koronie wladzy, dostaje zakleciem i na jego skutek zmienia sie w ropuche. Co dzieje sie w takiej sytuacji? Jak wiadomo traci przedmioty, w tym takze talizman. Czy nadal siedzi na koronie? Czy spada o jedno pole?

Jesli zostaje na koronie, to czy po prostu pauzuje czy tez moze uzywac rozkazu?
Jesli zostaje zrzucona o pole jakie sa jej mozliwosci w "ucieczce" z krainy wewnetrznej? Czy cofajac sie od korony do wyjscia musi stosowac sie do zalecen obszarow? (Co niechybnie pozbawilo by ja zycia).
Poszukiwacz pozostaje na KW jako Ropucha przez 3 tury. Zasady co do obszaru KW się nie zmieniają.
Sztyvny pisze: Kwestia 3 - Wycofywanie sie z krainy wewnetrznej.

Idac do korony musimy stosowac sie do polecen obszarow. Czy jest mozliwosc wycofywac sie i pomijac polecenia obszarow?
Tak właśnie jest - w momencie zawrócenia w krainie wewnętrznej w stronę Równin Grozy poruszamy się o 1 obszar na turę nie rozpatrując obszarów po drodze. W stronę KW możesz udać się ponownie dopiero po dotarciu do Równin Grozy.

Polecam przeczytać instrukcję. :)



Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 16905
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Little Nemo » czwartek 12 lut 2009, 11:50

Sztyvny pisze:Sytuacja 1:

Jestem na koronie wladzy, po pewnym czasie dociera tam druga osoba. Nastepuje walka. Co dzieje sie po walce?
Czy postac przegrana cofa sie o 1 pole (zostaje stracona z korony) i musi ponownie na nia wejsc zeby zmierzyc sie z przeciwnikiem ponownie lub ma np. mozliwosc ucieczki z krainy wewnetrznej, czy tez zostaje na obszarze korony?
Kwestia o tyle istotna, ze jesli przegramy pojedynek na koronie przeciwnik moze zabrac nam talizman i pozbawic mozliwosci natychmiastowego kontrataku.

Jesli postac zostaje na koronie, to czy w nastepnej kolejce dochodzi do kolejnego starcia automatycznie?
Walki na Koronie Władzy niczym się nie różnią od walk na innych obszarach. Gdy dany Poszukiwacz wygra, ma prawo wziąć jakiś Przedmiot lub Mieszek Złota od przeciwnika lub też zmusić go do straty punktu Wytrzymałości. Nikt nie przenosi się z pola na pole. Poza tem, Talizman potrzebny jest tylko po to, by móc wejść na obszar Doliny Ognia - potem już go nie potrzebujemy. Także, wedle nowych zasad, kto raz wszedł na Koronę Władzy, nie może jej już opuścić w żaden sposób. Z tego co słyszałem, ma to być poprawione w erracie, ale póki co nie można.
Sztyvny pisze:Sytuacja 2:

Przeciwnik znajduje sie na koronie wladzy, dostaje zakleciem i na jego skutek zmienia sie w ropuche. Co dzieje sie w takiej sytuacji? Jak wiadomo traci przedmioty, w tym takze talizman. Czy nadal siedzi na koronie? Czy spada o jedno pole?

Jesli zostaje na koronie, to czy po prostu pauzuje czy tez moze uzywac rozkazu?
Jesli zostaje zrzucona o pole jakie sa jej mozliwosci w "ucieczce" z krainy wewnetrznej? Czy cofajac sie od korony do wyjscia musi stosowac sie do zalecen obszarow? (Co niechybnie pozbawilo by ja zycia).
Oczywiście, że dalej się znajduje na Koronie Władzy. Jak mówiłem wcześniej, Talizman pozwala przejść przez Dolinę Ognia, nawet na niej samej możesz już Talizman odrzucić, ponieważ nie będzie Ci potrzebny dalej. Co do Czaru Rozkaz, to Ropuchy nie mogą rzucać Czarów, więc także nie mogą rzucić Rozkazu. Muszą czekać, aż te trzy tury się skończą i wrócą do normalnej postaci.
O ile z samej Korony Władzy nie możesz uciec, o tyle, jeżeli zdecydujesz się uciekać powiedzmy z Otchłani, to nie badasz obszarów - obszary Wewnętrznej Krainy bada się tylko wtedy, gdy się izie na Koronę Władzy, ale nie gdy się od niej ucieka.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Sztyvny [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 12 lut 2009, 10:25
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: Sztyvny » czwartek 12 lut 2009, 12:22

Dzieki za pomoc, juz wszystko jasne.

Instrukcje czytalem, ale jak to osoba poczatkujaca - nie zawsze da sie wszystko znalezc i zauwazyc. :)

Swoja droga, wczoraj z powodu watpliwosci zastosowalismy to o czym pisalem. Osoba przegrywajaca walke na koronie wladzy oraz osoba ktora z jakichs powodow stracila talizman "spadala" o 1 pole, podobnie osoba przemieniona w ropuche, zas osoba ktora "spadla" i stracila talizman nie mogla wrocic, co zaowocowalo swietnym zwrotem akcji.

Na koronie usadowil sie silny poszukiwacz i probowal wykonczyc przeciwnika rozkazem. Gdy niemal pokonany przeciwnik (silniejszy tylko nieznacznie jesli chodzi o moc - czarodziejka) dotarl na korone uzyl walki psychicznej, zwyciezyl i zabral talizman pokonanemu. W tym momencie pokonany "spadl" ze szczytu i pozostalo mu tylko wycofanie sie i proba zdobycia innego talizmanu.
No i byloby po wszystkim, ale szczescie dopisalo i trafila sie karta zaklecia (nie pamietam nazwy niestety) ktora po rzuceniu na innego gracza zmuszala go do losowania. Gracz mial pecha i wylosowal przemiane w ropuche. Co za tym idzie stracil przedmioty (w tym tez talizman) i "spadl" z korony wladzy.

Zamiast zakonczenia zabawy wczesniej (gdyby po prostu nastepowala wymiana "argumentow" a szczycie) otrzymalismy 2 swietne zwroty akcji.

Niestety, nie doczytalismy, ze postac "uciekajaca" z obszaru wewnetrznego ignoruje polecenia konkretnych pol no i ropucha padla trupem. A szkoda, bo mozna by grac dalej i wszystko byloby jeszcze mozliwe. :)

Nie wiem czy przy nastepnej rozgrywce tez nie zostaniemy przy tej drobnej modyfikacji, bo samej rozgrywki nie wypacza a daje duzo wiecej mozliwosci interesujacego zakonczenia.



szutek
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 156
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 13:46
Lokalizacja: Toruń
Płeć:

Post autor: szutek » czwartek 12 lut 2009, 12:23

I mam sprzeczność, może Ropucha rzucać Rozkaz na Koronie, czy nie ? :)



Awatar użytkownika
sandman071
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 26 sty 2009, 13:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: sandman071 » czwartek 12 lut 2009, 12:30

Sztyvny:
Pisząc czarodziejka masz na myśli wróżke czy czarownicę? Jeśli wróżke to nie może ona wybrać walki psychicznej. Postacie, które mają tą zdolność to ghoul, czarownica i czarnoksiężniki oraz mroczna kultystka z dodatku Reaper (dokup, jak już kupiłeś TMiM-a, bo zdecydowanie polepsza grę)

Szutek:
ropucha nie moze rzucać żadnych zaklęć, w tym zaklęcia rozkazu.



Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 16905
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Little Nemo » czwartek 12 lut 2009, 13:12

szutek pisze:I mam sprzeczność, może Ropucha rzucać Rozkaz na Koronie, czy nie ? :)
Fakt, Janek powiedział co innego, ja powiedziałem co innego. Janek opierał się na fakcie, że Czar Rozkaz jest rzucany samoistnie przez obszar, na którym Ropucha się znajduje. Ja z kolei, że Rozkaz, to taki pół-Czar, znaczy nie jest reprezentowany przez Kartę, zgodnie z literą Instrukcji, to nie Ropucha rzuca ten Czar, ale np. może zostać odbity poprzez inny Czar. Póki co, interpretacja należy do Ciebie oraz Twoich kolegów.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Sztyvny [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 12 lut 2009, 10:25
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: Sztyvny » czwartek 12 lut 2009, 13:13

Pisząc czarodziejka masz na myśli wróżke czy czarownicę? Jeśli wróżke to nie może ona wybrać walki psychicznej. Postacie, które mają tą zdolność to ghoul, czarownica i czarnoksiężniki oraz mroczna kultystka z dodatku Reaper (dokup, jak już kupiłeś TMiM-a, bo zdecydowanie polepsza grę)
Czarownice oczywiscie. Dodatek napewno dokupie, ale poczekam na wersje PL.



Awatar użytkownika
sandman071
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 26 sty 2009, 13:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: sandman071 » czwartek 12 lut 2009, 13:17

Nemomon: ja skłaniam się do interpretacji, że to gracz rzuca czar rozkazu, a nie obszar. W końcu, gdy na KW znajduje się dwóch poszukiwaczy to nie rzucaja rozkazu (ani nie pada on samoistnie), a jedynie walczą miedzy sobą.

Sztyvny: też mialem czekać na Reapera PL, ale nie wytrzymałem. Czego kompletnie nie żałuję. Także nie bądź taki pewny, że kupisz dopiero jak wyjdzie spolszczenie. :twisted:



Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 » czwartek 12 lut 2009, 19:56

W sumie sam skłaniałbym się ku temu, że Ropucha nie może rzucać żadnych Zaklęć (w tym Zaklęcia Rozkazu).



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4656
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: Rogo » czwartek 12 lut 2009, 21:50

Dla mnie to się zawsze wydawało oczywiste :P


Czas umierać.


Awatar użytkownika
set-han
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: set-han » sobota 26 mar 2011, 18:44

Gracz rzuca zaklęcie rozkazu w 2 Poszukiwaczy, jeden z nich rzuca zaklęcie Odbicia. Czy w tym przypadku:

a) osoba, która stoi na KW traci 2 punkty życia a pozostali nic nie tracą
b) osoba, która stoi na KW traci 1 punkt życia, poszukiwacz, który odbił nic nie traci, a trzeci poszukiwacz traci 1 punkt życia
c) osoba, która stoi na KW traci 1 punkt życia, a pozostali nic nie tracą

Jesteśmy w trakcie gry :P Na KW stoi osoba z 2 punktami życia, więc troszkę emocji wywołało zaklęcie Odbicia. Czekam na odpowiedź! ;)



Awatar użytkownika
guciomir
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir » sobota 26 mar 2011, 19:00

Opcja a) z pewnością odpada. Nie jestem pewny czy będzie to b) czy c). Nie mam przed sobą wordingów

Aha, no i odbicie trzeba rzucić ZANIM zostanie wykonany rzut kostką.



Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 16905
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Little Nemo » sobota 26 mar 2011, 20:09

Opcja c).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Awatar użytkownika
set-han
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: set-han » niedziela 27 mar 2011, 16:30

guciomir pisze: Aha, no i odbicie trzeba rzucić ZANIM zostanie wykonany rzut kostką.

Dlaczego?



Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 16905
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Little Nemo » niedziela 27 mar 2011, 16:37

set-han pisze:
guciomir pisze: Aha, no i odbicie trzeba rzucić ZANIM zostanie wykonany rzut kostką.

Dlaczego?
Odbicie rzuca się tuż przed innym Zaklęciem, zanim te Zaklęcie zostanie rzucone. Gdy zostanie wykonany rzut kością za Zaklęcie Rozkazu, Zaklęcie Rozkazu uważa się za rzucone, więc za późno jest na jego odbicie. Analogicznie jak z przypadku Zaklęcia Rozproszenia magii:
FAQ pisze:P2: Czy Poszukiwacz może zniwelować efekt Zaklęcia Rozkazu lub Przypadku po rzuceniu kością za takie Zaklęcie?

O: Nie, Zaklęcia Rozproszenia magii można użyć tylko przed wykonaniem rzutu.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Awatar użytkownika
guciomir
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir » niedziela 27 mar 2011, 18:37

Set-han , jak skończyła się ta gra?



Awatar użytkownika
set-han
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: set-han » poniedziałek 28 mar 2011, 08:29

Nemomon pisze:
set-han pisze:
guciomir pisze: Aha, no i odbicie trzeba rzucić ZANIM zostanie wykonany rzut kostką.

Dlaczego?
Odbicie rzuca się tuż przed innym Zaklęciem, zanim te Zaklęcie zostanie rzucone. Gdy zostanie wykonany rzut kością za Zaklęcie Rozkazu, Zaklęcie Rozkazu uważa się za rzucone, więc za późno jest na jego odbicie. Analogicznie jak z przypadku Zaklęcia Rozproszenia magii:
FAQ pisze:P2: Czy Poszukiwacz może zniwelować efekt Zaklęcia Rozkazu lub Przypadku po rzuceniu kością za takie Zaklęcie?

O: Nie, Zaklęcia Rozproszenia magii można użyć tylko przed wykonaniem rzutu.
Czyli idąc tym tokiem rozumowania, rzucając zaklęcie Odbicie w sytuacji, gdy ktoś rzucił zaklęcie zmuszające do rzutu kością (np. Zropuchowacenie, Przypadek) to odbić trzeba zanim rzuci się kością?

Czyli teoretycznie może dojść do sytuacji, w której gracz rzuca Zropuchowacenie, zostaje ono odbite, jednak gracz wyrzuca kością 1 i wtedy ten co odbijał zaklęcie zamienia się w ropuchę? Wtedy kością rzuca ten co odbijał zaklęcie? Nie mam przed sobą karty i nie pamiętam co tam było dokładnie napisane.
guciomir pisze:Set-han , jak skończyła się ta gra?
Tak jak opisywałem, Czarnoksiężnik stał na KW z 2 PŻ. Wódz Ogrów (Ja) wraz z Nekromantom mieliśmy po 1 PŻ. Straciłem 5 PŻ próbując pokonać Strażnika mając 8 Siły, a była to jedyna realna możliwość, żeby powstrzymać Czarnoksiężnika. Niemniej jednak, po rzuceniu Zaklęcia Rozkazu i Odbiciu go, Czarnoksiężnik pozostał z 1 PŻ, a w ostatniej swojej turze Nekromanta jeszcze próbował dostać się do Sekretnego Archiwum, aby zdobyć zaklęcie, które pomogłoby zabić Czarnoksiężnika. Niestety to się nie udało, i z racji tego, że graliśmy z alternatywnymi zakończeniami gry (wylosowane zostało to, w którym Zaklęcie Rozkazu rzucane jest w turze każdego gracza i nie trzeba rzucać kostką) zwycięzcą został Czarnoksiężnik.



Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 16905
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Little Nemo » poniedziałek 28 mar 2011, 11:42

set-han pisze:Czyli idąc tym tokiem rozumowania, rzucając zaklęcie Odbicie w sytuacji, gdy ktoś rzucił zaklęcie zmuszające do rzutu kością (np. Zropuchowacenie, Przypadek) to odbić trzeba zanim rzuci się kością?
Owszem, musisz rzucić Odbicie zanim będziesz świadomy efektu Zaklęcia.
set-han pisze:Czyli teoretycznie może dojść do sytuacji, w której gracz rzuca Zropuchowacenie, zostaje ono odbite, jednak gracz wyrzuca kością 1 i wtedy ten co odbijał zaklęcie zamienia się w ropuchę? Wtedy kością rzuca ten co odbijał zaklęcie? Nie mam przed sobą karty i nie pamiętam co tam było dokładnie napisane.
Bez względu na to czy Zropuchowacenie zostanie odbite, czy nie, w obu przypadkach za jego efekt rzuca oryginalny właściciel Zaklęcie.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Apokalipsis
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 9
Rejestracja: piątek 09 wrz 2011, 09:20
Lokalizacja: Ostrzeszów
Płeć:

Post autor: Apokalipsis » piątek 09 wrz 2011, 09:31

Stoję na Koronie Władzy. Jestem Wojownikiem, mam 5 punktów życia. Do Korony dociera Czarnoksiężnik z 2 PŻ, który posiada Runiczny Miecz, dzieki któremu może odebrać mi 1 PŻ i dodać go sobie. Oczywiście atakuje mnie "na Moc" i wygrywa, dodając sobie jeden PŻ. Ja w mojej walce atakuję jego "na Siłę" i wygrywając odbieram mu Runiczny Miecz. I teraz zaczyna nam się sytuacja patowa, bo każdy po swojej wygranej walce odbiera drugiemu Runiczny Miecz, bo kto tego nie zrobi straci w następnej walce 1 PŻ na korzyść tego drugiego. Co w takiej sytuacji? A może totalnie źle to rozwiązaliśmy? Było już późno i mogło coś nam przypadkiem umknąć. Z góry dzieki za odpowiedź ;)



ODPOWIEDZ