Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Korona Wladzy

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 17140
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Re: Korona Wladzy

Post autor: Little Nemo » poniedziałek 10 kwie 2017, 17:38

astrawiator pisze:
Nemomon pisze:Pro forma wspomnę, iż w wersji turniejowej MiM Zaklęcie Rozkazu działa tak:

1) Tracisz 1 punkt Życia
2-3) Nic się nie dzieje
4) Wybrany Poszukiwacz traci 1 punkt Życia
5) Wybrany Poszukiwacz traci 2 punkty Życia
6) Wybrany Poszukiwacz traci 3 punkty Życia
Ciekawa zasada. Bo czasami na KW nudą wieje, a poszukiwacze ciągle się leczą. Wykorzystam pomysł. W klasycznym zakończeniu z KW przyspieszy grę.
Przy tej zasadzie Czary Odbicia są "must-have", gdyż rzucasz je po tym, gdy gracz rzuci kością za efekt Rozkazu, czyli jeśli wyrzuci 6 - tracisz 3 punkty Wytrzymałości - to mu pokazujesz Odbicie i niemal zawsze go zabijasz. A w talii Czarów znajdują się dwa Odbicia, więc z reguły się je trzyma (zamiast pozbywać jak np. z Talizmanie).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


ke3l
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 46
Rejestracja: wtorek 04 paź 2016, 11:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:

Re: Korona Wladzy

Post autor: ke3l » poniedziałek 10 kwie 2017, 19:34

Ja zawsze gram wyścig po koronę. Według mnie gra wtedy jest bardziej interesująca. Optymalnie w 4 jak ktoś zaczyna wchodzić i 3 mu przeszkadza to się robi emocjonująco ;)


Wiem tylko jak się nazywam, ile mam lat i dlaczego kura przebiegła przez szosę.


Awatar użytkownika
ModulO
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Pojedyncze Karty
Plaga Nieumarłych
Posty: 227
Rejestracja: piątek 05 lut 2010, 17:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Korona Wladzy

Post autor: ModulO » wtorek 11 kwie 2017, 23:09

Nemomon pisze:Pro forma wspomnę, iż w wersji turniejowej MiM Zaklęcie Rozkazu działa tak:

1) Tracisz 1 punkt Życia
2-3) Nic się nie dzieje
4) Wybrany Poszukiwacz traci 1 punkt Życia
5) Wybrany Poszukiwacz traci 2 punkty Życia
6) Wybrany Poszukiwacz traci 3 punkty Życia
Coś takiego ? :)
Obrazek




Awatar użytkownika
astrawiator
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Król Goblinów
Mefistofeles - Fear The Stranger
Siewcy Grozy
Posty: 328
Rejestracja: czwartek 06 cze 2013, 11:36
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 41

Re: Korona Wladzy

Post autor: astrawiator » środa 12 kwie 2017, 00:28

Właśnie coś takiego :)




Tronar
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 61
Rejestracja: środa 11 paź 2017, 00:48
Płeć:

Re: Korona Wladzy

Post autor: Tronar » poniedziałek 23 paź 2017, 20:12

na krainę wewnętrzną(tam nie działają czary oprócz pradawnego czaru Rozkaz) i na gracza posiadającego Koronę Władzy nie powinny działać czary choć można sie bronić. Użycie czaru odbicia powinno więc działać jak rozproszenie magii, więc nie tracisz punktów wytrzymałości w tej rundzie ale w następnej musisz się liczyć że jeśli padnie 4,5 lub 6 oczek czar Rozkaz nadal będzie działał aż do skończenia gry, więc albo gdy gracze pofatygują się do gracza posiadającego koronę władzy i podejmą z nim walkę, albo padną od czaru Rozkaz :)

Little Nemo pisze:
poniedziałek 10 kwie 2017, 17:38
astrawiator pisze:
Nemomon pisze:Pro forma wspomnę, iż w wersji turniejowej MiM Zaklęcie Rozkazu działa tak:

1) Tracisz 1 punkt Życia
2-3) Nic się nie dzieje
4) Wybrany Poszukiwacz traci 1 punkt Życia
5) Wybrany Poszukiwacz traci 2 punkty Życia
6) Wybrany Poszukiwacz traci 3 punkty Życia
Ciekawa zasada. Bo czasami na KW nudą wieje, a poszukiwacze ciągle się leczą. Wykorzystam pomysł. W klasycznym zakończeniu z KW przyspieszy grę.
Przy tej zasadzie Czary Odbicia są "must-have", gdyż rzucasz je po tym, gdy gracz rzuci kością za efekt Rozkazu, czyli jeśli wyrzuci 6 - tracisz 3 punkty Wytrzymałości - to mu pokazujesz Odbicie i niemal zawsze go zabijasz. A w talii Czarów znajdują się dwa Odbicia, więc z reguły się je trzyma (zamiast pozbywać jak np. z Talizmanie).

P.S. Faktycznie ciekawe rozwiązanie wprowadzimy je chyba w swoich rozgrywkach :) Poważnie w turniejach jest taka praktyka?




ODPOWIEDZ