1. Poltergeist sprawia, że się poruszasz zawsze o 1 pole, nie rzucamy kostkąHunter_SWC pisze:Oto kolejna porcja pytań które sprawiły nam parę problemów podczas rozgrywek :
1.Sprawa POLTERGEISTA - wyrzucamy 1 na kostce - ruszamy się o 1 pole czy stoimy w miejscu ? :-k
2. Staje na "Ukrytej Dolinie" , normalnie dociągam 3 karty - ale pierwsza jaką wyciągam to IMP - który mnie teleportuje -> pytanie: czy mimo wszytko dociągam inne karty do liczby 3 , czy odrazu przenosze się gdzieś indziej ?? CZY powiedzmy wyciągam te 3 karty i mam w nich (według kolejności): IMP , GOBLIN, KLĄTWA WIEDŹMY --->to co dzieje się z Goblinem i Klątwą ?? pozostają na Dolinie , czy zabieram je ze sobą w miejsce gdzie zostaje przeniesiony przez Impa ??
3.Mam Najemnika - a jestem już Wewnętrznym Kręgu ---> idę ścieżką Magii , dochodze do lokacji PITS (gdzie losujesz liczbe przeciwników z Str4) -> pytanie: jeśli zapłace Najemnikowi to czy bedzię tylko na jedna walke czy na więcej (wiem że na karcie pisze do końca tury ,ale to troche za mocny wtedy jest :-k wiem że to skrajny przypadek ...
4.Będąc już "na górze" z moim przeciwnikiem (grając we dwie osoby) , czy przesuwając się po jednym polu za każdym razem gdy będę "badał" lokacje czy przed tym mogę normalnie walczyć z nim ,tak jak zawsze ??
5. Wyciągam kolejnego Przewodnika , biorę drugiego Przewodnika ze sobą ( #-o ) czy zostawiam go tam gdzie znalazłem (logiczne) ?
Sorki jeśli pytania już wcześniej były [-o< albo są sformułowane niejasno.
Dzięki za pomoc
2. Karty rozpatruje się według ich wartości czyli liczby na górze, a nie według kolejności. W praktyce na początku zawsze jest walka z przeciwnikiem. A karty których się nie rozpatruje z różnych względów zostają na planszy
3. Najemnikowi płaci się 1sz za każdą osobną walkę na siłę. (Nie pamiętam, czy na ścieżce mocy się losuje wrogów na moc czy na siłę, jeżeli na moc to Najemnik w ogóle nie pomaga)
4. Tu nie jestem pewien ale raczej można walczyć jak się spotka z innym przeciwnikiem kiedykolwiek
5. Nie ma problemów z tym aby mieć dwóch przyjaciół takich samych (vide - karawana mułów)