[Inne / Zasady alternatywne] Karty Ekwipunku i Talizmany

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
8janek8 [Autor tematu]
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

[Inne / Zasady alternatywne] Karty Ekwipunku i Talizmany

Post autor: 8janek8 »

Zastanawiam się co robicie z tymi kartami podczas gry.
Ja stosuje taką zasadę: w momencie gdy wyciągnę np. Tarczę lub Talizman z talii kart Przygody od razu zamieniam na odpowiednią kartę Ekwipunku lub Talizmanu. Jeżeli taka karta jest niedostępna zachowuje kartę Przygody.
W instrukcji jest napisane "Za każdym razem, kiedy Poszukiwacz trzyma lub kupi Talizman albo sztukę Ekwipunku, powinien wziąć odpowiednią kartę Talizmanu lub Ekwipunku.".
Czy słowo "otrzyma" dotyczy również wyciągnięcia karty Przygody?

Co do innej zasady: instrukcja wskazuje, że karty Talizmanów i Ekwipunku należy zwracać z powrotem do użytku, a nie odkładać na stos kart odrzuconych.
Nie zawsze powinno tak być, np. Alchemia powinna unicestwiać te karty... mimo to zastosuje się do instrukcji. Kumpel zawsze chce przemienić wszystkie Talizmany ;-)

Najważniejszym powodem do napisania tego tematu jest zastosowanie alternatywnej zasady "Krwawej Łaźni". W talii kart Przygód są 2 Talizmany. Do jakiej zasady się zastosować, aby po pozostawieniu tylko jednej z kart Talizmanów faktycznie w grze pozostał tylko jeden?
Nie chiałbym wyrzucać obu Talizmanów z kart Przygód.
Ostatnio zmieniony sobota 14 sty 2012, 14:15 przez 8janek8, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Ja stosuje taką zasadę: w momencie gdy wyciągnę np. Tarczę lub Talizman z talii kart Przygody od razu zamieniam na odpowiednią kartę Ekwipunku lub Talizmanu. Jeżeli taka karta jest niedostępna zachowuje kartę Przygody.
Ja od razu zachowuje przygodę.
W instrukcji jest napisane "Za każdym razem, kiedy Poszukiwacz trzyma lub kupi Talizman albo sztukę Ekwipunku, powinien wziąć odpowiednią kartę Talizmanu lub Ekwipunku.".
Czy słowo "otrzyma" dotyczy również wyciągnięcia karty Przygody?
Nie.
Co do innej zasady: instrukcja wskazuje, że karty Talizmanów i Ekwipunku należy zwracać z powrotem do użytku, a nie odkładać na stos kart odrzuconych.
Nigdy się do tego nie stosowałem i sądzę że moi gracze też by tego nie chcieli.
Najważniejszym powodem do napisania tego tematu jest zastosowanie alternatywnej zasady "Krwawej Łaźni". W talii kart Przygód są 2 Talizmany. Do jakiej zasady się zastosować, aby po pozostawieniu tylko jednej z kart Talizmanów faktycznie w grze pozostał tylko jeden?
Nie chiałbym wyrzucać obu Talizmanów z kart Przygód.
Wyrzucasz 2 talismany z przygód i 3 talismany z ekwipunku.


Obrazek
ODPOWIEDZ