[Obszary / Poszukiwacze / Przygody / Zaklęcia / Inne] Propoz

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Zapomnieliśmy o :
Q: Czy Wojownik może walczyć jednocześnie Runicznym Mieczem i Świętą Lancą?
A: Tak może, jeżeli tylko charakter mu na to pozwoli.


Obrazek
Awatar użytkownika
Michał
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 56
Rejestracja: wtorek 07 paź 2008, 23:06
Lokalizacja: Kosakowo
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: Michał »

Kufir pisze:Zgdodnie z ustaleniami z forum Galakty
Chyba nie porównujecie się z forum Galakty?? znaczy to jest tylko forum wydawcy, nie fanów. Widze ze często powołujecie sie na tamto forum tylko po co? Tutaj ludzie owiele bardziej sie znają, i wydaje mi sie że wydawca tworząc jakieś poprawki powinien sie zwrócić o takie poprawki do was.


Awatar użytkownika
8janek8 [Autor tematu]
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Z tym, że propozycje do FAQ jak na razie umieścił Kufir i ja, po przeglądnięciu dyskusji w tej sprawie na obu forach: tego i Galakty (gdzie piszą ludzie z forum MiM oraz inni z wieloletnim doświadczeniem w MiM).

Zapraszam do współpracy:

Dyskusje nt. pytań do FAQ (forum MiM)
Dyskusje nt. pytań do FAQ (forum Galakty)
Propozycje do FAQ (konkrety)
Uwagi do propozycji FAQ (konkrety)


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Z forum galakty:
Q: Czy stając na obszarze Wioski albo Miasta, Poszukiwacz musi coś zrobić na tych obszarach?
A: Tak, za każdym razem, gdy Poszukiwacz trafi na któreś z tych pól, musi odwiedzić przynajmniej jedną możliwą osobę. Jeżeli Poszukiwacz nie posiada złota lub nie chce odwiedzić wszelkiego rodzaju sprzedawców, to musi odwiedzić Mistyka (w Wiosce) lub Czarodziejkę (w Mieście).
Ponoc tekst pochodzi z Talisman Island.
Dla mnie to bzdura! Nie zgadzam się z powyższą interpretacją.


Obrazek
Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Katiusha »

Kufir pisze:Dla mnie to bzdura! Nie zgadzam się z powyższą interpretacją.
Jasne. Na planszy pisze, że MOŻESZ, a nie musisz.
Jakieś dziwne uskutecznianie zasad i ich zmienianie na bezsensowne "musi"? [-X


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Nobius
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 53
Rejestracja: środa 26 lis 2008, 14:19
Lokalizacja: Omenia
Płeć:

Post autor: Nobius »

Nie no, bzdurka, jakie MUSI ?

Wpadam do gospody RZUCAM kością, jestem w mieście MOGĘ coś porobić tam.

Choć z drugiej strony można od czasu do czasu włączyć taką alternatywną opcję- MUSISZ.
Ciekawe.


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Poprosiłem o zmianę tej interpretacji w FAQ na forum galakty. Zobaczymy czy coś to da.


Obrazek
Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Katiusha »

Kufir pisze:Poprosiłem o zmianę tej interpretacji w FAQ na forum galakty. Zobaczymy czy coś to da.
Ja już tam wczoraj czy przedwczoraj napisałam co o tym sądze, czyli wymysł coponiektórych, że MUSI jest do bani i tyle. :P


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Kufir pisze:Z forum galakty:
Q: Czy stając na obszarze Wioski albo Miasta, Poszukiwacz musi coś zrobić na tych obszarach?
A: Tak, za każdym razem, gdy Poszukiwacz trafi na któreś z tych pól, musi odwiedzić przynajmniej jedną możliwą osobę. Jeżeli Poszukiwacz nie posiada złota lub nie chce odwiedzić wszelkiego rodzaju sprzedawców, to musi odwiedzić Mistyka (w Wiosce) lub Czarodziejkę (w Mieście).
Ponoc tekst pochodzi z Talisman Island.
Dla mnie to bzdura! Nie zgadzam się z powyższą interpretacją.
Poprzez Talisman Island miałem na myśli osobę współtworzącą grę a nie samego Jona. Niemniej, wystarczy że na forum Galakty jest bajzel, nie chcę rozpętywać go tutaj.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Wracając do sprawy Poltergeista.

Ja jednak gram tak że poltergeista można stracić i na przepaści i w wieży wampira, mesmeryzmem i w świątyni itp.

Dlaczego ?

Ano dlatego że podczas gry miałem poltergeista już na początku gry w środkowej krainie. Oczywiście wykonywałem tylko ruch Świątynia ----> Puszcza ----> Świątynia. Szybko powiększyłem statystyki ale straciłem cały los. I w końcu za którymś razem wyrzuciłem 4 w Świątyni więc musiałem stracić przyjaciela (ku uciesze innych graczy) A że poltergeist był moim jedynym "przyjacielem" odrzuciłem go. W przeciwnym wypadku gra skończyła by się BARDZO szybko poprzez zdobycie Korony Władzy.


Obrazek
Awatar użytkownika
8janek8 [Autor tematu]
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Kufir pisze:Wracając do sprawy Poltergeista.

Ja jednak gram tak że poltergeista można stracić i na przepaści i w wieży wampira, mesmeryzmem i w świątyni itp.
Z Wieżą Wampira jest tak, że sami podejmujemy decyzję o utracie Przyjaciela, a Poltergeista nie możemy się sami pozbyć, więc na tym obszarze nie pozwalałbym na taki manewr.


ODPOWIEDZ