Instrukcja 4,5 - Wrażenia

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5922
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Instrukcja 4,5 - Wrażenia

Post autor: Bludgeon »

Właśnie czytam instrukcję i widzę następujące ciekawostki (będę uzupełniał na bierząco):

- Postacie są losowane, reguły nie dopuszczają wybierania poszukiwaczy

- Jako pierwszy zaczyna właściciel gry :)

- Walka na siłę to Battle a na moc Psychic Combat

- Żetony Losu. Można wydać 1 żeton żeby powtórzyć rzut za ruch, walkę, lub rzut wymuszony przez kartę lub planszę. Raz powtórzonego rzutu nie można powtórzyć ponownie. Jeśli rzucasz na raz kilkoma kostkami to możesz powtórzyć tylko jedną z nich. W przeciwieństwie do żetonów życia, nic złego nie dzieje się jeśli poszukiwacz straci wszystkie żetony losu. Nie można użyć żetonów losu żeby wpływać na rzuty innych graczy albo wrogów. Odzyskiwanie i zyskiwanie żetonów losu działa tak samo jak życia czyli musisz napotkać odpowiednią kartę lub obszar.

- Tracenie tur. W momencie zajścia efektu mówiącego że tracisz turę dzieje się jedna z dwóch rzeczy: Jeśli miałeś jeszcze jakieś karty do zbadania, tracisz resztę tej tury. Jeśli nie było żadnych więcej kart, tracisz zamiast tego swoją następną turę.

- Wrogowie mają swoje podtypy czy jak kto woli słowa-klucze. Np niedźwiedź to [Wróg - Zwierzę]. Wrogowie używający siły dzielą się na zwierzęta, smoki i potwory. Wrogowie używający mocy to duchy.

- Duchy można wymieniać na punkty mocy tak jak zwierzęta, smoki i potwory na siłę.

- Zabici wrogowie których przechowujemy z zamiarem wymiany na siłę/moc to trofea.

- Po skończeniu swojego ruchu na jakimś obszarze poszukiwacz może pozostawić tam dowolną ilość przedmiotów i/lub przyjaciół.

- Jeśli chcesz rzucić czar w walce to możesz to zrobić tylko przed rzutami kośćmi.

- Żetony losu a pojedynek między graczami: Najpierw atakujący gracz decyduje czy wydaje żeton i powtarza rzut za atak, następnie broniący się gracz robi to samo.

- Przedmioty mogą mieć jeden z 2 keywordów: broń lub pancerz. W walce można użyć tylko 1 broni i tylko 1 pancerza.

- Czary nie działają na wrogów napotkanych w wewnętrznej krainie. Wrogów w wewnętrznej krainie nie można też unikać (evade).

- Maksymalna ilość czarów które poszukiwacz może rzucić w ciągu 1 tury jest równa ilości czarów z którymi tą turę zaczął. Poszukiwacz może rzucić maksymalnie 1 czar w ciągu tury innego poszukiwacza.

- Wymieniać trofea na punkty siły/mocy można tylko na końcu swojej tury.

- Czary leżące na planszy są rozpatrywane przed zdarzeniami (1).
Ostatnio zmieniony piątek 28 lis 2008, 13:16 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 13 razy.



Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: stave »

Wiesz po tym co przedstawiłeś to jedyna ciekawostka jaka jest to tylko Żetony Losy, cała reszta tak naprawdę juz była wcześniej.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5922
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

stave pisze:Wiesz po tym co przedstawiłeś to jedyna ciekawostka jaka jest to tylko Żetony Losy, cała reszta tak naprawdę juz była wcześniej.
Możliwe, dawno nie grałem i nie widziałem na oczy 4 edycji. Piszę to co wydaje mi się ciekawe.



Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: stave »

Wiesz ja nie neguję tego co piszesz, stwierdzam tylko fakt biorąc pod uwagę wszystkie odsłony Talizmanu także i wersje polska czyli 2 edycji, gdzie instrukcja była w paru miejscach z lekka inna niż angielska.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5615
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Ojj Stave, nie znowu cala reszta była (przynajmniej w polskim MiM - tylko z tym mam do czynienia :P):
- Wybór postaci był pozostawiony do ustalenia przez graczy, zaczynał ten, który najwięcej wyrzucił - pierwsza różnica (aczkolwiek to jest pierdołka xD)
Z takich ważniejszych:
- Wrogowie używający mocy to duchy. - no to już wiadomo na kogo działa Krzyż.
- Duchy można wymieniać na punkty mocy tak jak zwierzęta, smoki i potwory na siłę. - ciekawe jak bardzo zmieni to rozgrywkę :P
- W walce można użyć tylko 1 broni i tylko 1 pancerza. - Czyli koniec z rzucaniem po kolei za zbroję, tarczę i hełm :)
- Maksymalna ilość czarów które poszukiwacz może rzucić w ciągu 1 tury jest równa ilości czarów z którymi tą turę zaczął. Poszukiwacz może rzucić maksymalnie 1 czar w ciągu tury innego poszukiwacza. - Kolejna rzecz o której była rozmowa na forum

Reszta albo nieistotna, albo już była, albo związana z Losem - czyli zupełna nowość :P


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

W walce można użyć tylko 1 broni i tylko 1 pancerza. - Czyli koniec z rzucaniem po kolei za zbroję, tarczę i hełm :)

Wg. mnie bez sensu [-X


Obrazek
Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5922
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Kufir pisze:
W walce można użyć tylko 1 broni i tylko 1 pancerza. - Czyli koniec z rzucaniem po kolei za zbroję, tarczę i hełm :)

Wg. mnie bez sensu [-X
Limit 4 przedmiotów też jest bez sensu a jakoś dobrze nam się z tym zawsze grało. Myślę że nie ma się czym przejmować.



Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Limit 4 przedmiotow jest OK, to nie gra komputerowa typu diablo. Ale skoro razygunujac z noszenia innych przemdiotow zakladam helm, tarcze i zbroje to nie rozumiem dlaczego nie moga one mnie chronic wszystkie razem, jest to nie logiczne.


Obrazek
Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: stave »

Rogo pisze:Czyli koniec z rzucaniem po kolei za zbroję, tarczę i hełm
a czytałeś instrukcję Polską do MiM 2 edycji?
Druga sprawa ja oceniam nową edycje na tle pozostałych ty najwyraźniej tylko w/g polskiej 2 edycji.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5922
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Kufir pisze:Ale skoro razygunujac z noszenia innych przemdiotow zakladam helm, tarcze i zbroje to nie rozumiem dlaczego nie moga one mnie chronic wszystkie razem.
Bo to nie gra typu diablo \:D/



Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Chyba ktoś tu zapomniał że zasady gry należy przyjmować z dużą dawką logiki.


Obrazek
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5615
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

stave pisze:a czytałeś instrukcję Polską do MiM 2 edycji?
Właśnie taką posiadam :P Ale mogłem już o czymś zapomnieć :P

I nie zapominajmy, że zawsze można ze znajomymi ustalić inne zasady :P



Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5922
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Kufir pisze:Chyba ktoś tu zapomniał że zasady gry należy przyjmować z dużą dawką logiki.
Lepiej z dawką dystansu, żyje się wtedy szczęśliwiej.



Awatar użytkownika
Erestor
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Czas Żniw
Duchy Pradawnych Smoków
Smoki
Posty: 1312
Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Erestor »

Ja tak szczerze mówiąc to nie bardzo rozumiem robienie wielkiej tragedii z którejś z zasad. Ja traktuję zasady jako przewodnik do gry, a nie Biblię której trzeba ślepo wierzyć (to tylko takie powiedzenie, niech się nikt wierzący nie obraża ;) ) Jak mi jakaś zasada nie odpowiada to ją modyfikuję i tyle.


Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: stave »

Wiesz Erestor jedni na bank będą zachwyceni nowa edycji inni nie. Jeśli mamy oceniać tę grę, chociażby pod katem zasad trzeba sięgnąć do wcześniejszych edycji. I teraz tak dla jaj nie napisałem sobie zdania odnoszącego się do instrukcji do polskiej II edycji - bo wtedy właśnie Polacy nie spapugowali całej gry tylko dali coś od siebie - instrukcje jednak hm.. niesprecyzowali do końca w paru punktach - ale za to mieliśmy oryginalne grafiki, które biły i bija nadal to co GW wypuściło. Galakta tylko tłumaczy nic więcej, więc tak naprawdę jeśli już cos porównujemy to powinniśmy wziąć na warsztat angielskie oryginały a nie Polska wersję zmodyfikowana.
Dla mnie nic nowego w tej instrukcji tak na prawdę nie ma - jedynie punkty Losu to jest istna ciekawostka jak się to będzie sprawdzać. Trofea hm fajna sprawa (kłania się Arkham Horror) - można nawet w dwójce takie cos wprowadzić więcej miejsca na Kartach będzie :grin: Co tam mamy dalej......... a "Czary nie działaja na Wrogów w Środkowej Krainie" hm - dla mnie naciągane.
Co do tego co Kufir napisał jak juz coś zmieniają to i oto mogli się pokusić.
I na końcu każdy i tak zapewne będzie sobie modyfikował zasady tak aby mu to pasowało - ale przecież nie o to chodzi gdy kolejną cześć gry się wydaje.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Katiusha »

- Czary nie działają na wrogów napotkanych w środkowej krainie.
Bludgeon, napewno chodzi tam o Środkową, a nie Wewnętrzną Kraine?
Bo to, że nie działają Czary na Wrogów w Środkowej Krainie rzeczywiście jest troche bezsensu...


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Przeczytałem całą instrukcję i również nie znalazłem tej reguły,


Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5922
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Katiusha pisze:
- Czary nie działają na wrogów napotkanych w środkowej krainie.
Bludgeon, napewno chodzi tam o Środkową, a nie Wewnętrzną Kraine?
Bo to, że nie działają Czary na Wrogów w Środkowej Krainie rzeczywiście jest troche bezsensu...
Hehe oczywiście że wewnętrzną, mój błąd. Zasugerowałem się tym że wewnętrzna jest w środku planszy ;)



Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Katiusha »

No to teraz wszystko jasne z TYM punktem instrukcji. ;)

Poza tym zgadzam się z Kufirem co do ochrony przez Zbroje, Tarcze i Hełm.
Po co dzwigać to wszystko i zajmować sobie limit niesionych Przedmiotów skoro nie można z WSZYSTKIEGO po kolei skorzystać?

Ewentualnie już lepiej aby podczas Walki z rzutu kością przeciwnika wynikało gdzie pada cios tj 1,2- Hełm, 3,4- Tarcza, 5,6 Zbroja (<-- można to inaczej rozdzielić) i wtedy rzucać zgodnie z tym za to, co ma nas osłonić. 8-[


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Misiek »

Erestor pisze:Ja traktuję zasady jako przewodnik do gry...
Tak jak większość ludzi, ale forum jest po to aby ludzie którym zależy na tej gierze przedyskutowali sporne sprawy dla siebie i innych którzy kiedyś mogą nawiedzić tę stronkę w poszukiwaniu konkretnej informacji.

Jeśli nie można korzystać z wszystkich naraz przedmiotów ochronnych, to mogłyby dodawać po 1 punkcie za każdy następny. Powiedzmy zbroja chroni cię na 5-6, a zbroja+hełm na 4-6



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5615
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

No to macie chłopaki i dziewczyno problem z głowy - nie będzieci taszczyć za sobą tego całego złomu :P
A jakby były rzuty gdzie jest trafienie (dodatkowy rzut - zbędna sprawa, bo sami mówicie, że zaletą MiM'a jest jego prostowa) to dlaczego skoro jest trafienie w głowę to hełm bronić nadal tylko z 1/6 prawdopodobienstwa a jak trafienie jest w brzuch to zbroja broni z pr. 1/2 ??
wg mnie rozwiązali sporną sprawę i dobrze zrobili, bo imho bronienie się po kolei za ciężką zbroję, wielką tarczę, pełny hełm i twarde ciało Cyborga za bardzo wypacza rozgrywkę.
Ale to moja opinie i rozuiem, że niektórych pewnie nigdy nie przekonam :P


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Katiusha pisze:No to teraz wszystko jasne z TYM punktem instrukcji. ;)

Poza tym zgadzam się z Kufirem co do ochrony przez Zbroje, Tarcze i Hełm.
Po co dzwigać to wszystko i zajmować sobie limit niesionych Przedmiotów skoro nie można z WSZYSTKIEGO po kolei skorzystać?

Ewentualnie już lepiej aby podczas Walki z rzutu kością przeciwnika wynikało gdzie pada cios tj 1,2- Hełm, 3,4- Tarcza, 5,6 Zbroja (<-- można to inaczej rozdzielić) i wtedy rzucać zgodnie z tym za to, co ma nas osłonić. 8-[

Dokładnie!!! Kiedyś Lucas przygotował taką kartę postaci z miejscem na ekwipunek oraz wskazał gdzie pada cios przy konkretnym rzucie kostką. Ma ktoś może tę kartę? Proszę o udostępnienie :)


Obrazek
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 11741
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Kufir pisze:Ma ktoś może tę kartę? Proszę o udostępnienie
Mówisz i masz: Przepisy Lukas


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.

Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: stave »

Wiesz Kufir podobna Kartę masz u mnie w Projekcie tylko wyleciał z niej przepis o rzutac - bo troche inaczej to rozwiązałem - nie ma jeszcze tego opisanego, ale tez bedziesz rzucal za to co masz na sobie.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Katiusha »

Rogo pisze:to dlaczego skoro jest trafienie w głowę to hełm bronić nadal tylko z 1/6 prawdopodobienstwa a jak trafienie jest w brzuch to zbroja broni z pr. 1/2 ??
Bo Hełm jest mały, słabszy i głowa jest wrażliwa bardziej od korpusu, a Zbroja jest wielka i mocna i ciężej ją przebić. :biggrin:


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
ODPOWIEDZ