Kolejna porcja pytań

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lefotrak [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: czwartek 31 sty 2019, 11:31

Kolejna porcja pytań

Post autor: lefotrak » czwartek 22 sie 2019, 20:25

Witajcie. Wraz z kolejnymi grami, pojawiły się wątpliwości.

1. W sytuacji kiedy gramy dowolnym poszukiwaczem i mamy, powiedzmy, jedno zaklęcie i z kart przygód wylosowaliśmy amulet i chcemy go zatrzymać, co dzieje się z posiadanym zaklęciem ? Zostawiamy je(zaklęcie) aby moc je użyć po odrzuceniu amuletu w dowolnym momencie (czy takie działanie jest w ogóle możliwe ?) czy odrzucamy natychmiast wszystkie zaklęcia, które posiadamy ?

2. Na forum widziałem gdzieś wątek o karcie (Cukierek albo psikus) odnoszącej się do tego, że dzięki niej można komuś ukraść przedmiot np. z sakwy bez dna. Czy poza tą kartą istnieje w ogóle jakaś inna możliość zabrania innemu poszukiwaczowi przedmiotu z sakwy/torby/kieszeni ?

Z góry dzięki




Tethiss
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 108
Rejestracja: poniedziałek 19 lis 2018, 21:10
Płeć:

Re: Kolejna porcja pytań

Post autor: Tethiss » piątek 23 sie 2019, 07:26

1. "Amulet" to trochę ogólne pojęcie. O jakim przedmiocie dokładnie mówisz?
2. Nie kojarzę, ale nie mam wszystkich dodatków, więc może jakiś jest.




Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5368
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Kolejna porcja pytań

Post autor: Bludgeon » piątek 23 sie 2019, 07:54

Tethiss pisze:
piątek 23 sie 2019, 07:26
1. "Amulet" to trochę ogólne pojęcie.
W jakim sensie? W talizmanie jest 5 amuletów, z czego tylko 1 ma cokolwiek wspólnego z zaklęciami.
Tethiss pisze:
piątek 23 sie 2019, 07:26
O jakim przedmiocie dokładnie mówisz?
Prawdopodobnie mówi o karcie która nazywa się Amulet...

Dodano po 1 minucie 6 sekundach:
lefotrak pisze:
czwartek 22 sie 2019, 20:25
1. mam jedno zaklęcie i z kart przygód wylosowaliśmy amulet i chcemy go zatrzymać, co dzieje się z posiadanym zaklęciem ? Zostawiamy je(zaklęcie) aby moc je użyć po odrzuceniu amuletu w dowolnym momencie (czy takie działanie jest w ogóle możliwe ?) czy odrzucamy natychmiast wszystkie zaklęcia, które posiadamy ?
Zaklęcie u Ciebie zostanie. Zauważ że amulet zabrania rzucania zaklęć, ale nie ich posiadania.


What a view.


Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1985
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Re: Kolejna porcja pytań

Post autor: Arthan » piątek 23 sie 2019, 08:23

1. Możesz nawet nadal dostawać, kupować lub sprzedawać Zaklęcia.
2. Zawsze można podebrać całą torbę, zamieniając poszukiwacza w ropuchę :D




Awatar użytkownika
MCSilvia
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Kamienie Szlachetne
Ukryta Dolina
Posty: 163
Rejestracja: niedziela 23 lip 2017, 10:20
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 27

Re: Kolejna porcja pytań

Post autor: MCSilvia » piątek 23 sie 2019, 10:40

2. W dodatku Miasto jest karta Rabuś. Jak pokonasz tego Wroga, to możesz odrzucić jego trofeum w dowolnym momencie i zabrać dowolny Przedmiot innemu Poszukiwaczowi. W DE użyłam tej karty I zabrało całą Sakwe bez dna wraz z jej zawartością :O




Awatar użytkownika
lefotrak [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: czwartek 31 sty 2019, 11:31

Re: Kolejna porcja pytań

Post autor: lefotrak » środa 18 wrz 2019, 14:24

Witam po raz wtóry.

Podczas wczorajszej gry wynikły (wyniknęły ??) pewne wątpliwości, mianowicie :

1. Czy atakując kogoś kartą "Zropuchowacowienie" przeciwnik może rzucić w kontrze kartę "Przyzwanie węża" ? Tym samym "Ropucha" nie zadziałałby ? Załóżmy, że nie rzuciłem jeszcze kością zgodnie z kartą Ropuchy. Tym samym za przeciwnika walczy waż ?
2. Czy atakując kogoś kartą "Zropuchowacowienie" przeciwnik lub osoba postronna rzuca czar "Odbicie" na mnie(na kartę Ropuchowacowienia) ta czar działa na mnie i ja rzucam 1 lub 5-6, staję się ropuchą i ratuje mnie tylko rzut 2-3 ?
Zakładamy, że nikt nie rzucił czaru rozproszenie itp.
Zdjęcia poniżej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.




Awatar użytkownika
Ojciec Czas
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21029
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 81

Re: Kolejna porcja pytań

Post autor: Ojciec Czas » środa 18 wrz 2019, 15:32

@lefotrak

1. Tak, może. Jeśli Zropuchowacenie się powiedzie, wtedy wąż walczy z Siłą równą 1. Pamiętaj, iż wpierw (jeśli jesteś atakujący) to Ty rzucasz Ropuchę i wykonujesz rzut kością za nią. Następnie broniący się może wybrać, czy bierze to Zaklęcie na klatę, czy też używa węża.

2. Myślę że tak, że tylko 2-3 Ciebie ratuje.

BTW, zdjęcia dałeś takie małe, że musiałem się posiłkować własnymi kartami. następnym razem uploaduj je na imgur i zapodaj linki tutaj.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
lefotrak [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: czwartek 31 sty 2019, 11:31

Re: Kolejna porcja pytań

Post autor: lefotrak » środa 18 wrz 2019, 15:37

@Mały Nemo jak zwykle dzięki za odpowiedź. A zdjęcia to jak widać zrobiłem cukierniczką :D




Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3063
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Re: Kolejna porcja pytań

Post autor: stave » środa 18 wrz 2019, 18:43

ale wiecie ze siedzicie w dziale MiM a nie TMiM :grin:


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Awatar użytkownika
Ojciec Czas
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21029
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 81

Re: Kolejna porcja pytań

Post autor: Ojciec Czas » środa 18 wrz 2019, 18:48

stave pisze:
środa 18 wrz 2019, 18:43
ale wiecie ze siedzicie w dziale MiM a nie TMiM :grin:
No dobra, już nie :P.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


ODPOWIEDZ