Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5471
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Bludgeon » wtorek 13 sie 2019, 12:11

:D


What a view.


Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1487
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » wtorek 13 sie 2019, 12:12

Bludgeon pisze:
wtorek 13 sie 2019, 11:30
To źle robisz, bo zdarzenia leżą na obszarze i liczą się do limitu kart na nim.
Z podstawką też się tak gra, czy tylko z Kataklizmem?




Awatar użytkownika
fallenmk
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Miecze Czarnoksiężnika
Poszukiwacze z DnD
Powrót Kruczej Wiedźmy
Purpurowy Czerw
Pułapki w Podziemiach
Posty: 1114
Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: fallenmk » wtorek 13 sie 2019, 12:17

Przez to, że ta zasada jest w FAQ, a nie podręczniku zasad z podstawki, to odnoszę wrażenie, że mało kto tak gra.




Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 2053
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Arthan » wtorek 13 sie 2019, 12:29

fallenmk pisze:
wtorek 13 sie 2019, 12:17
Przez to, że ta zasada jest w FAQ, a nie podręczniku zasad z podstawki, to odnoszę wrażenie, że mało kto tak gra.
W dodruku podstawki powinni FAQ umieścić w pudełku.




Tethiss
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek 19 lis 2018, 21:10
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Tethiss » wtorek 13 sie 2019, 13:02

Wszystkie znajdujące się na obszarze Zdarzenia muszą zostać rozpatrzone. Należy zwrócić uwagę, że Zdarzenie które trwa dłużej niż jedną turę, pozostaje na obszarze do czasu jego zakończenia i nadal jest traktowane jak karta znajdująca się na tym obszarze. Jeśli jakiś Poszukiwacz ponownie rozpatruje takie Zdarzenie, jego efekt nie „odnawia się”.
Całe talismanowe życie byłem w błędzie :neutral_face:
Także kładłem kartę z boku planszy, zamiast zostawić na obszarze, gdzie została odkryta.




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21250
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » wtorek 13 sie 2019, 13:54

Pablo pisze:
wtorek 13 sie 2019, 12:12
Bludgeon pisze:
wtorek 13 sie 2019, 11:30
To źle robisz, bo zdarzenia leżą na obszarze i liczą się do limitu kart na nim.
Z podstawką też się tak gra, czy tylko z Kataklizmem?
Generalnie to jest zasada z FAQ, a ten wyszedł dawno przed planami Kataklizmu (FAQ był napisany przez Johna Goodenougha, a Kataklizm stworzony przez Samuela Bailey), więc przede wszystkim FAQ dotyczy podstawki. Co do Kataklizmu, to jest tam w instrukcji zapis, iż wsio Zdarzenia schodzą na grave, chyba że na nich jest napisane, iż zostają na obszarze. W takim wypadku, biorąc pod uwagę, iż Kataklizm wyszedł później i niejako poprawia FAQ, ja bym grał, iż na planszy Kataklizmu (a realnie nawet i bez niej, bo trzymać karty zdarzenia na obszarze to bezsens) wsio karty Zdarzenia są zdejmowane z planszy zaraz po ich rozpatrzeniu (za wyjątkiem kart, które z racji swego efektu muszą na obszarze pozostać).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5471
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Bludgeon » wtorek 13 sie 2019, 14:52

Pablo pisze:
wtorek 13 sie 2019, 12:12
Bludgeon pisze:
wtorek 13 sie 2019, 11:30
To źle robisz, bo zdarzenia leżą na obszarze i liczą się do limitu kart na nim.
Z podstawką też się tak gra, czy tylko z Kataklizmem?
Z podstawka nawet bez kataklizmu.


What a view.


Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1487
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » środa 14 sie 2019, 08:43

Mały Nemo pisze:
wtorek 13 sie 2019, 13:54
Zdarzenia są zdejmowane z planszy zaraz po ich rozpatrzeniu
Chodziło mi o karty Zdarzeń, których nie zdążono zbadać. Czyli np. losuje 2 karty Zdarzeń i jedno mnie teleportuje na inny obszar, nim zdążę rozpatrzyć drugie. Co się dzieje z drugą kartą Zdarzenia (niezbadaną)?




Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 2053
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Arthan » środa 14 sie 2019, 08:59

"Należy zwrócić uwagę, że Zdarzenie które trwa dłużej niż jedną turę, pozostaje na obszarze do czasu jego zakończenia i nadal jest traktowane jak karta znajdująca się na tym obszarze."
Skoro trwające pozostają, to moim zdaniem nierozpatrzone tym bardziej powinny.




Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5471
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Bludgeon » środa 14 sie 2019, 10:13

Pablo pisze:
środa 14 sie 2019, 08:43
Mały Nemo pisze:
wtorek 13 sie 2019, 13:54
Zdarzenia są zdejmowane z planszy zaraz po ich rozpatrzeniu
Chodziło mi o karty Zdarzeń, których nie zdążono zbadać. Czyli np. losuje 2 karty Zdarzeń i jedno mnie teleportuje na inny obszar, nim zdążę rozpatrzyć drugie. Co się dzieje z drugą kartą Zdarzenia (niezbadaną)?
Czeka na zbadanie. Nie czytasz tekstu karty której nie spotkałeś (chyba).


What a view.


Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1487
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » środa 14 sie 2019, 10:21

Bludgeon pisze:
środa 14 sie 2019, 10:13
Pablo pisze:
środa 14 sie 2019, 08:43
Mały Nemo pisze:
wtorek 13 sie 2019, 13:54
Zdarzenia są zdejmowane z planszy zaraz po ich rozpatrzeniu
Chodziło mi o karty Zdarzeń, których nie zdążono zbadać. Czyli np. losuje 2 karty Zdarzeń i jedno mnie teleportuje na inny obszar, nim zdążę rozpatrzyć drugie. Co się dzieje z drugą kartą Zdarzenia (niezbadaną)?
Czeka na zbadanie. Nie czytasz tekstu karty której nie spotkałeś (chyba).
No właśnie chciałem się odnieść do tego co napisałem wcześniej. Czy nie jest tak, że niezbadane Zdarzenia z podstawki się odrzuca, a niezbadane Zdarzenia z Kataklizmu pozostają na obszarze i czekają na zbadanie?




Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5471
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Bludgeon » środa 14 sie 2019, 10:34

Pablo pisze:
środa 14 sie 2019, 10:21
Czy nie jest tak, że niezbadane Zdarzenia z podstawki się odrzuca,
nie, ponieważ zdarzenia z podstawki (i prawie wszystkich dodatków) odrzuca się wtedy kiedy na nich jest napisane żeby odrzucić
Pablo pisze:
środa 14 sie 2019, 10:21
niezbadane Zdarzenia z Kataklizmu pozostają na obszarze i czekają na zbadanie?
tak


What a view.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21250
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » środa 14 sie 2019, 15:24

Wszystkie niezbadane karty pozostają na obszarze, bez względu na to, czy gra odbywa się na planszy Kataklizmu, czy nie. Żeby odrzucić kartę z powodu jej typu musisz pierwej ją zbadać. Po jej zbadaniu zostawia się ją na planszy lub odrzuca zgodnie z jej efektem lub instrukcją gry.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
fallenmk
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Miecze Czarnoksiężnika
Poszukiwacze z DnD
Powrót Kruczej Wiedźmy
Purpurowy Czerw
Pułapki w Podziemiach
Posty: 1114
Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: fallenmk » wtorek 20 sie 2019, 12:50

Teoretycznie po remisie i przegranej walce poszukiwacz kończy swoją turę, czasem jakiś efekt każe mu coś jeszcze zrobić. Zastanawiam się nad takim działaniem przy robieniu swojej karty - "jeśli przegrasz lub zremisujesz walkę z [nazwa], wybierz Zdarzenie ze stosu kart odrzuconych, zbadaj tę kartę, po czym zakończ swoją turę." - czy nie będzie to na bakier z zasadami gry?




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21250
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » wtorek 20 sie 2019, 14:27

fallenmk pisze:
wtorek 20 sie 2019, 12:50
Teoretycznie po remisie i przegranej walce poszukiwacz kończy swoją turę, czasem jakiś efekt każe mu coś jeszcze zrobić. Zastanawiam się nad takim działaniem przy robieniu swojej karty - "jeśli przegrasz lub zremisujesz walkę z [nazwa], wybierz Zdarzenie ze stosu kart odrzuconych, zbadaj tę kartę, po czym zakończ swoją turę." - czy nie będzie to na bakier z zasadami gry?
Będzie, ale instrukcje kart są zawsze nadrzędne w stosunku do intrukcji gry, więc nie będzie z tym problemu.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1487
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » niedziela 08 wrz 2019, 13:16

Mały Nemo pisze:
wtorek 20 sie 2019, 14:27
Będzie, ale instrukcje kart są zawsze nadrzędne w stosunku do intrukcji gry, więc nie będzie z tym problemu.
Czyli jeśli stworzę kartę Daru górskiego smoka, która wg jej zapisu umożliwia walkę z Orlim Królem to jej zapis jest nadrzędny w stosunku do instrukcji, która mówi, że "walczyć może jedynie Poszukiwacz..." ?




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21250
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » niedziela 08 wrz 2019, 13:22

Pablo pisze:
niedziela 08 wrz 2019, 13:16
Mały Nemo pisze:
wtorek 20 sie 2019, 14:27
Będzie, ale instrukcje kart są zawsze nadrzędne w stosunku do intrukcji gry, więc nie będzie z tym problemu.
Czyli jeśli stworzę kartę Daru górskiego smoka, która wg jej zapisu umożliwia walkę z Orlim Królem to jej zapis jest nadrzędny w stosunku do instrukcji, która mówi, że "walczyć może jedynie Poszukiwacz..." ?
Tak.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
MaxiLager
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 133
Rejestracja: czwartek 16 paź 2014, 23:41
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 34

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: MaxiLager » niedziela 15 wrz 2019, 21:40

Czy mogę pominąć kartę Poltergeist przy badaniu przedmiotów poszukiwacza, znajdujących się na obszarze, na którym został zabity?
Czy "pominięcie" Poltergeist odbywa się tylko w momencie, kiedy zabieram w walce ostatni punkt życia i zabieram jego ekwipunek?


Hunting Season Opens Again


Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1487
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » niedziela 15 wrz 2019, 23:46

Jak to jest z stratą tury, następnej tury?

O ile mi wiadomo Poszukiwacz, który np. losuje 2 karty Przygód i pierwsza z nich np. Zdarzenie zmusza go do utraty tury to nie rozpatruje drugiej karty i jest to już liczone jako utrata tury. W swojej kolejnej turze Poszukiwacz normalnie się porusza. Stratą jego tury było niezbadanie kolejnych kart po ww. Zdarzeniu.
Co jeśli zapis na ww. Zdarzeniu mówi, że Poszukiwacz traci swoją następną turę? Czy również nie bada drugiej karty i liczy mu się to na poczet utraty tury, czy może stracić tylko i wyłącznie następną turę, a teraz, w swojej turze bada obie karty?

Czy jeśli Poszukiwacz na obszarze, na którym nie losuje się kart, bada kartę, która zmusza go do utraty następnej tury to może po rozpatrzeniu karty nie badać obszaru i stwierdzić, że utracił w ten sposób turę, czy może tylko i wyłącznie utracić następną turę?




Awatar użytkownika
Odyn [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 736
Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Wiek: 28

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Odyn » poniedziałek 16 wrz 2019, 11:55

Pablo pisze:
niedziela 15 wrz 2019, 23:46
Jak to jest z stratą tury, następnej tury?

O ile mi wiadomo Poszukiwacz, który np. losuje 2 karty Przygód i pierwsza z nich np. Zdarzenie zmusza go do utraty tury to nie rozpatruje drugiej karty i jest to już liczone jako utrata tury. W swojej kolejnej turze Poszukiwacz normalnie się porusza. Stratą jego tury było niezbadanie kolejnych kart po ww. Zdarzeniu.
Co jeśli zapis na ww. Zdarzeniu mówi, że Poszukiwacz traci swoją następną turę? Czy również nie bada drugiej karty i liczy mu się to na poczet utraty tury, czy może stracić tylko i wyłącznie następną turę, a teraz, w swojej turze bada obie karty?
Jeśli Poszukiwacz ma stracić swoją następna turę to musi zbadać wszystkie wylosowane karty.
Jeśli natomiast Poszukiwacz traci turę (zwracam uwagę na zapis) to natychmiast przerywa badanie kart.


"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley


Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1487
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » poniedziałek 16 wrz 2019, 12:28

Odyn pisze:
poniedziałek 16 wrz 2019, 11:55
Pablo pisze:
niedziela 15 wrz 2019, 23:46
Jak to jest z stratą tury, następnej tury?

O ile mi wiadomo Poszukiwacz, który np. losuje 2 karty Przygód i pierwsza z nich np. Zdarzenie zmusza go do utraty tury to nie rozpatruje drugiej karty i jest to już liczone jako utrata tury. W swojej kolejnej turze Poszukiwacz normalnie się porusza. Stratą jego tury było niezbadanie kolejnych kart po ww. Zdarzeniu.
Co jeśli zapis na ww. Zdarzeniu mówi, że Poszukiwacz traci swoją następną turę? Czy również nie bada drugiej karty i liczy mu się to na poczet utraty tury, czy może stracić tylko i wyłącznie następną turę, a teraz, w swojej turze bada obie karty?
Jeśli Poszukiwacz ma stracić swoją następna turę to musi zbadać wszystkie wylosowane karty.
Jeśli natomiast Poszukiwacz traci turę (zwracam uwagę na zapis) to natychmiast przerywa badanie kart.
Tak mi się też wydawało. Pytałem bo ktoś na Zjeździe przekonywał mnie do czegoś innego.




Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5225
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Rogo » poniedziałek 16 wrz 2019, 12:41

Niektórzy stosują domową zasadę (niezgodną z oficjalnymi zasadami), że strata tury oznacza przerwanie bieżącej i dodatkowo stratę następnej.

Sam zapis o stracie następnej tury chyba nie jest szerzej omawiany w instrukcji, więc najlepiej traktować go dosłownie, czyli nie ma tu mowy o turze bieżącej.


Ja nawet nie mam Talismana.


skurg
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 39
Rejestracja: poniedziałek 11 lut 2019, 15:02

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: skurg » wtorek 05 lis 2019, 22:27

Powiedzcie mi co zrobić z kartami drobiazgów na których jest napisane że można je sprzedać u Mistyka za złoto, ale gdy tego Mistyka nie ma na mapie Kataklizmu?

Jak rozpatrywać karty typu Miejsce, na które kładzie się żetony np. siły czy życia, chodzi o to czy otrzymać żeton może postać która właśnie tę karte położyła na obszarze, czy żetony otrzymują postacie które dopiero trafią na ten obszar od następnej tury?



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5225
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Rogo » środa 06 lis 2019, 00:09

1) to są drobiazgi, więc możesz je trzymać do czasu, aż Mistyka wylosujesz.

2) Możesz od razu wziąć pierwszy z 4 żetonów i zostawić pozostałe 3 na karcie.


Ja nawet nie mam Talismana.


skurg
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 39
Rejestracja: poniedziałek 11 lut 2019, 15:02

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: skurg » środa 06 lis 2019, 07:52

Rogo pisze:
środa 06 lis 2019, 00:09
1) to są drobiazgi, więc możesz je trzymać do czasu, aż Mistyka wylosujesz.
Ale gdzie wylosuje?



ODPOWIEDZ