Lechlat pisze: ↑poniedziałek 20 sie 2018, 13:15
Jest jedno z zadań czarownika gdzie trzeba odwiedzić czarodziejkę a grając z kataklizmem zamiast oryginalnej planszy jest naprawdę mała szansa na wylosowanie jej karty i do tego najlepiej w mieście. Często może być w ogóle niewykonalne, gdy ktoś inny ją wylosuje poza miastem i nie pozostanie ona na planszy.
Co z tym fantem zrobić?
Zależy o co konkretnie Ci chodzi. Z samym zadaniem nic nie zrobisz (chyba że grasz na zasadę, iż można wymieniać zadania), ale też nie jesty powiedziane, iż każde zadanie musi zostać wypełnione .
Jeśli zaś chodzi o przekraczanie Tajemnych Wrót, to na planszy Kataklizmu możesz przekraczać Tajemne Wrota bez względu na to, czy masz nieukończone zadanie, czy nie.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote=Lechlat post_id=157152 time=1534763753 user_id=12548] Jest jedno z zadań czarownika gdzie trzeba odwiedzić czarodziejkę a grając z kataklizmem zamiast oryginalnej planszy jest naprawdę mała szansa na wylosowanie jej karty i do tego najlepiej w mieście. Często może być w ogóle niewykonalne, gdy ktoś inny ją wylosuje poza miastem i nie pozostanie ona na planszy. Co z tym fantem zrobić? [/quote]
Zależy o co konkretnie Ci chodzi. Z samym zadaniem nic nie zrobisz (chyba że grasz na zasadę, iż można wymieniać zadania), ale też nie jesty powiedziane, iż każde zadanie musi zostać wypełnione ;).
Jeśli zaś chodzi o przekraczanie Tajemnych Wrót, to na planszy Kataklizmu możesz przekraczać Tajemne Wrota bez względu na to, czy masz nieukończone zadanie, czy nie.
Lechlat pisze: ↑poniedziałek 20 sie 2018, 17:40
A co jak masz w normalnej planszy nieukończone zadanie a dostaniesz talizman z kart przygód. Możesz wejść czy nie?
Cóż, Talizman jest używany tylko na 1 obszarze w krainie Wewnętrznej, on nic nie znaczy. Jeśli masz nieukończone zadanie, to nie możesz wejść do Wewnętrznej Krainy poprzez Tajemne Wrota, ale możesz wejść w inny sposób (np. przenosząc się ze Skarbca w Podziemiach lub korzystając z innych kart, które przenoszą na Równiny Grozy).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote=Lechlat post_id=157157 time=1534779643 user_id=12548] A co jak masz w normalnej planszy nieukończone zadanie a dostaniesz talizman z kart przygód. Możesz wejść czy nie? [/quote]
Cóż, Talizman jest używany tylko na 1 obszarze w krainie Wewnętrznej, on nic nie znaczy. Jeśli masz nieukończone zadanie, to nie możesz wejść do Wewnętrznej Krainy poprzez Tajemne Wrota, ale możesz wejść w inny sposób (np. przenosząc się ze Skarbca w Podziemiach lub korzystając z innych kart, które przenoszą na Równiny Grozy).
Lechlat pisze: ↑poniedziałek 20 sie 2018, 13:15
Jest jedno z zadań czarownika gdzie trzeba odwiedzić czarodziejkę a grając z kataklizmem zamiast oryginalnej planszy jest naprawdę mała szansa na wylosowanie jej karty i do tego najlepiej w mieście. Często może być w ogóle niewykonalne, gdy ktoś inny ją wylosuje poza miastem i nie pozostanie ona na planszy.
Co z tym fantem zrobić?
W instrukcji Kataklizmu masz to przecież wyjaśnione.
Jak masz karty z informacją, że masz kogoś odwiedzić na polu, a go tam nie ma to traktujesz to jakbyś polecenie karty odwiedzając to pole.
Dodano po 1 minucie 10 sekundach:
Lechlat pisze: ↑poniedziałek 20 sie 2018, 17:40
A co jak masz w normalnej planszy nieukończone zadanie a dostaniesz talizman z kart przygód. Możesz wejść czy nie?
Grając w Kataklizm możesz spokojnie wchodzić mając nieukończone zadanie. Przeczytaj instrukcję obszaru wrót w Kataklizmie. Używając zasad domowych możesz to podobnie zmodyfikować w podstawowej planszy aby wejść
[quote=Lechlat post_id=157152 time=1534763753 user_id=12548] Jest jedno z zadań czarownika gdzie trzeba odwiedzić czarodziejkę a grając z kataklizmem zamiast oryginalnej planszy jest naprawdę mała szansa na wylosowanie jej karty i do tego najlepiej w mieście. Często może być w ogóle niewykonalne, gdy ktoś inny ją wylosuje poza miastem i nie pozostanie ona na planszy. Co z tym fantem zrobić? [/quote]
W instrukcji Kataklizmu masz to przecież wyjaśnione. Jak masz karty z informacją, że masz kogoś odwiedzić na polu, a go tam nie ma to traktujesz to jakbyś polecenie karty odwiedzając to pole.
[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 10 sekundach:[/color][/size] [quote=Lechlat post_id=157157 time=1534779643 user_id=12548] A co jak masz w normalnej planszy nieukończone zadanie a dostaniesz talizman z kart przygód. Możesz wejść czy nie? [/quote]
Grając w Kataklizm możesz spokojnie wchodzić mając nieukończone zadanie. Przeczytaj instrukcję obszaru wrót w Kataklizmie. Używając zasad domowych możesz to podobnie zmodyfikować w podstawowej planszy aby wejść :)
Jeśli zostałem "zamieniony w Ropuchę na 3 tury", a gra np. 5 graczy, to gdy zakończy się runda (i kolejka wróci do mnie), będę już ponownie starym Poszukiwaczem (bo minęło więcej niż 3 tury)?
Zamiana jest na 3 tury, a nie rundy.
Jeśli zostałem "zamieniony w Ropuchę na 3 tury", a gra np. 5 graczy, to gdy zakończy się runda (i kolejka wróci do mnie), będę już ponownie starym Poszukiwaczem (bo minęło więcej niż 3 tury)? Zamiana jest na 3 tury, a nie rundy.
Naginasz zasady . Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Naginasz zasady :P. Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".
Mały Nemo pisze: ↑niedziela 16 wrz 2018, 13:55
Naginasz zasady . Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".
czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy.
[quote="Mały Nemo" post_id=157948 time=1537098924 user_id=704] Naginasz zasady :P. Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]". [/quote] :) czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy.
Mały Nemo pisze: ↑niedziela 16 wrz 2018, 13:55
Naginasz zasady . Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".
czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy.
Ano
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote=Pablo post_id=157949 time=1537101115 user_id=12302] [quote="Mały Nemo" post_id=157948 time=1537098924 user_id=704] Naginasz zasady :P. Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]". [/quote] :) czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy. [/quote]
Mały Nemo pisze: ↑niedziela 16 wrz 2018, 13:55
Naginasz zasady . Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".
czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy.
Ano
Ja tylko pozwolę sobie zauważyć, że w instrukcji Talismana w ogóle nie pojawia się słowo runda. Więc nie, ten zapis wcale nie byłby poprawniejszy
Ja nawet nie mam Talismana.
[quote="Mały Nemo" post_id=157950 time=1537101875 user_id=704] [quote=Pablo post_id=157949 time=1537101115 user_id=12302] [quote="Mały Nemo" post_id=157948 time=1537098924 user_id=704] Naginasz zasady :P. Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]". [/quote] :) czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy. [/quote]
Ano [/quote]
Ja tylko pozwolę sobie zauważyć, że w instrukcji Talismana w ogóle nie pojawia się słowo runda. Więc nie, ten zapis wcale nie byłby poprawniejszy :)
Mały Nemo pisze: ↑niedziela 16 wrz 2018, 13:55
Naginasz zasady . Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".
czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy.
Ano
Ja tylko pozwolę sobie zauważyć, że w instrukcji Talismana w ogóle nie pojawia się słowo runda. Więc nie, ten zapis wcale nie byłby poprawniejszy
A co śmieszniejsze wyraz runda pojawia się na 1 karcie z podstawki (Blizzard).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote=Rogo post_id=157951 time=1537102476 user_id=5247] [quote="Mały Nemo" post_id=157950 time=1537101875 user_id=704] [quote=Pablo post_id=157949 time=1537101115 user_id=12302] [quote="Mały Nemo" post_id=157948 time=1537098924 user_id=704] Naginasz zasady :P. Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]". [/quote] :) czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy. [/quote]
Ano [/quote]
Ja tylko pozwolę sobie zauważyć, że w instrukcji Talismana w ogóle nie pojawia się słowo runda. Więc nie, ten zapis wcale nie byłby poprawniejszy :) [/quote]
A co śmieszniejsze wyraz runda pojawia się na 1 karcie z podstawki (Blizzard).
Jak jest ogólna zasada na rozpatrzenie przykladowej sytuacji: Po rzucie kostką zatrzymuje się na Ruinach kraina zewnętrzna . Wyciągam dwie karty przygód. Wróg i przedmiot. W pierwszej kolejności rozpatruje kartę wroga. Rozpoczyna się walka którą przegrywam pytanie czy po przegranej walce konczy sie moja tura ? Czy przedmiot zabieram ? czy przedmiot pozostaje na Ruinach.?
Jak jest ogólna zasada na rozpatrzenie przykladowej sytuacji: Po rzucie kostką zatrzymuje się na Ruinach kraina zewnętrzna ;). Wyciągam dwie karty przygód. Wróg i przedmiot. W pierwszej kolejności rozpatruje kartę wroga. Rozpoczyna się walka którą przegrywam pytanie czy po przegranej walce konczy sie moja tura ? Czy przedmiot zabieram ? czy przedmiot pozostaje na Ruinach.?
foxtomek pisze: ↑niedziela 21 paź 2018, 20:52
Jak jest ogólna zasada na rozpatrzenie przykladowej sytuacji: Po rzucie kostką zatrzymuje się na Ruinach kraina zewnętrzna . Wyciągam dwie karty przygód. Wróg i przedmiot. W pierwszej kolejności rozpatruje kartę wroga. Rozpoczyna się walka którą przegrywam pytanie czy po przegranej walce konczy sie moja tura ? Czy przedmiot zabieram ? czy przedmiot pozostaje na Ruinach.?
Hej,
Po przegranej walce Twoja tura natychmiast sie konczy (acz mozesz jeszcze skorzystac z Zaklec i innych kart, ktore mozesz rzucic na koniec tury), a przedmiot pozostaje na Ruinach i czeka na kolejnego na niego chetnego.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote=foxtomek post_id=158476 time=1540147957 user_id=7297] Jak jest ogólna zasada na rozpatrzenie przykladowej sytuacji: Po rzucie kostką zatrzymuje się na Ruinach kraina zewnętrzna ;). Wyciągam dwie karty przygód. Wróg i przedmiot. W pierwszej kolejności rozpatruje kartę wroga. Rozpoczyna się walka którą przegrywam pytanie czy po przegranej walce konczy sie moja tura ? Czy przedmiot zabieram ? czy przedmiot pozostaje na Ruinach.? [/quote]
Hej,
Po przegranej walce Twoja tura natychmiast sie konczy (acz mozesz jeszcze skorzystac z Zaklec i innych kart, ktore mozesz rzucic na koniec tury), a przedmiot pozostaje na Ruinach i czeka na kolejnego na niego chetnego.
Strzaszliwoskrzydły z dodatku Góry (nagroda za zwycięstwo nad Orlim Królem) daje możliwość rzutu 2 kośćmi za ruch. Ma tam napisane "Suma wyników to liczba obszarów, o które możesz się poruszyć." Rozumiem, że jeśli wyrzuciłem 5 i 4 to mogę maksymalnie poruszyć się o 9 obszarów.. ale nie muszę? Mogę szybciej zakończyć ruch jeśli chcę, np po 7 obszarach? W sumie to pytanie muszę połączyć z Koniem, on ma chyba podobnie sformułowaną treść.
Niby banał, ale wczoraj podczas rozgrywki 2x się zastanawialiśmy nad tym
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
Strzaszliwoskrzydły z dodatku Góry (nagroda za zwycięstwo nad Orlim Królem) daje możliwość rzutu 2 kośćmi za ruch. Ma tam napisane [i]"Suma wyników to liczba obszarów, o które możesz się poruszyć."[/i] Rozumiem, że jeśli wyrzuciłem 5 i 4 to mogę maksymalnie poruszyć się o 9 obszarów.. ale nie muszę? Mogę szybciej zakończyć ruch jeśli chcę, np po 7 obszarach? W sumie to pytanie muszę połączyć z Koniem, on ma chyba podobnie sformułowaną treść. Niby banał, ale wczoraj podczas rozgrywki 2x się zastanawialiśmy nad tym :)
Ja bym to interpretował, że albo można zdecydować się na normalny rzut 1 kością, i ruszyć się o ilość oczek na kości, albo rzucić 2 kośćmi, i ruszyć się o sumę, nie mniej.
Ja bym to interpretował, że albo można zdecydować się na normalny rzut 1 kością, i ruszyć się o ilość oczek na kości, albo rzucić 2 kośćmi, i ruszyć się o sumę, nie mniej.
fallenmk pisze: ↑poniedziałek 29 paź 2018, 12:56
Ja bym to interpretował, że albo można zdecydować się na normalny rzut 1 kością, i ruszyć się o ilość oczek na kości, albo rzucić 2 kośćmi, i ruszyć się o sumę, nie mniej.
Dokładnie tak.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote=fallenmk post_id=158827 time=1540814197 user_id=12529] Ja bym to interpretował, że albo można zdecydować się na normalny rzut 1 kością, i ruszyć się o ilość oczek na kości, albo rzucić 2 kośćmi, i ruszyć się o sumę, nie mniej. [/quote]
"Za każdym razem kiedy odwiedzasz Cmentarz, zanim zaczniesz badać obszar, możesz wdać się w jakąkolwiek walkę z ostatnim Wrogiem znajdującym się na stosie kart odrzuconych. Pokonanego Wroga możesz zatrzymać jako trofeum." Chodzi mi o to, by walka z Wrogiem była dodatkową opcją i nie wykluczała odzyskiwania Losu, czy modlitwy na Cmentarzu.
Czy zapis "rzut za ruch" jest poprawny? Czy musi być "rzut kością za ruch"? Czasami, z takich czy innych przyczyn używamy do tego 2 kości. Wydaje mi się, że obie wersje są poprawne.
"Posiadasz naturalną tarczę. Jeśli w wyniku przegranej walki tracisz punkty Życia, możesz rzucić 1 kością. Jeśli wypadnie 5 lub 6, tarcza cię ochroniła. Chociaż przegrałeś walkę, nie tracisz punktów Życia." Czy w takim przypadku tarczę z małej czy z dużej litery?
Czy w przypadku tej karty, która odnosi się do innych kart, słowo Drobiazg powinno być w cudzysłowie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 29 paź 2018, 15:38 przez Pablo, łącznie zmieniany 1 raz.
"Za każdym razem kiedy odwiedzasz Cmentarz, zanim zaczniesz badać obszar, możesz wdać się w jakąkolwiek walkę z ostatnim Wrogiem znajdującym się na stosie kart odrzuconych. Pokonanego Wroga możesz zatrzymać jako trofeum." Chodzi mi o to, by walka z Wrogiem była dodatkową opcją i nie wykluczała odzyskiwania Losu, czy modlitwy na Cmentarzu.
Czy zapis "rzut za ruch" jest poprawny? Czy musi być "rzut kością za ruch"? Czasami, z takich czy innych przyczyn używamy do tego 2 kości. Wydaje mi się, że obie wersje są poprawne.
"Posiadasz naturalną tarczę. Jeśli w wyniku przegranej walki tracisz punkty Życia, możesz rzucić 1 kością. Jeśli wypadnie 5 lub 6, tarcza cię ochroniła. Chociaż przegrałeś walkę, nie tracisz punktów Życia." Czy w takim przypadku tarczę z małej czy z dużej litery?
Czy w przypadku tej karty, która odnosi się do innych kart, słowo Drobiazg powinno być w cudzysłowie?
fallenmk pisze: ↑poniedziałek 29 paź 2018, 12:56
Ja bym to interpretował, że albo można zdecydować się na normalny rzut 1 kością, i ruszyć się o ilość oczek na kości, albo rzucić 2 kośćmi, i ruszyć się o sumę, nie mniej.
Dokładnie tak.
Ok, tak zagraliśmy właśnie sumienie uspokojone.
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
[quote="Mały Nemo" post_id=158828 time=1540815022 user_id=704] [quote=fallenmk post_id=158827 time=1540814197 user_id=12529] Ja bym to interpretował, że albo można zdecydować się na normalny rzut 1 kością, i ruszyć się o ilość oczek na kości, albo rzucić 2 kośćmi, i ruszyć się o sumę, nie mniej. [/quote]
Dokładnie tak. [/quote]
Ok, tak zagraliśmy właśnie :) sumienie uspokojone.
Pytanko dotyczące Poszukiwacza "Pani wojny" z dodatku Kraina Ognia :
"Kiedy spotykasz Przyjaciela, możesz go natychmiast wcielić w swoje szeregi. Zabierz tego Przyjaciela jako wcielonego Przyjaciela, nawet jeśli normalnie nie mógłbyś go zabrać. Zignoruj całą treść karty każdego wcielonego Przyjaciela i zastąp ją treścią : "Podczas walki dodaj 1 do swojej Siły".
Przy losowaniu trzech kart przygód, w momencie gdy losujemy dwa potwory i jednego przyjaciela, przed walką z potworami możemy wcielić przyjaciela w swoje szeregi ? i możemy od razu dodać 1 do Siły przed walką z potworami ?
Jak oznaczacie czy przyjaciel jest wcielony ?
Pytanko dotyczące Poszukiwacza "Pani wojny" z dodatku Kraina Ognia :
"Kiedy spotykasz Przyjaciela, możesz go natychmiast wcielić w swoje szeregi. Zabierz tego Przyjaciela jako wcielonego Przyjaciela, nawet jeśli normalnie nie mógłbyś go zabrać. Zignoruj całą treść karty każdego wcielonego Przyjaciela i zastąp ją treścią : "Podczas walki dodaj 1 do swojej Siły".
Przy losowaniu trzech kart przygód, w momencie gdy losujemy dwa potwory i jednego przyjaciela, przed walką z potworami możemy wcielić przyjaciela w swoje szeregi ? i możemy od razu dodać 1 do Siły przed walką z potworami ?
Allesiaen pisze: ↑wtorek 30 paź 2018, 10:09
Przy losowaniu trzech kart przygód, w momencie gdy losujemy dwa potwory i jednego przyjaciela, przed walką z potworami możemy wcielić przyjaciela w swoje szeregi ? i możemy od razu dodać 1 do Siły przed walką z potworami ?
Nie, bo najpierw musisz go spotkać, a spotkać go możesz dopiero gdy rozprawisz się z Wrogami, gdyż mają niższy nr spotkania.
Ostatnio zmieniony wtorek 30 paź 2018, 10:26 przez Pablo, łącznie zmieniany 1 raz.
[quote=Allesiaen post_id=158853 time=1540890597 user_id=12744] Przy losowaniu trzech kart przygód, w momencie gdy losujemy dwa potwory i jednego przyjaciela, przed walką z potworami możemy wcielić przyjaciela w swoje szeregi ? i możemy od razu dodać 1 do Siły przed walką z potworami ? [/quote] Nie, bo najpierw musisz go spotkać, a spotkać go możesz dopiero gdy rozprawisz się z Wrogami, gdyż mają niższy nr spotkania.
Dokładnie, karty spotykasz wg numeru spotkania, najpierw wrogów, później przyjaciół.
Nie grałem tą postacią, ale pewnie bym tych przyjaciół układał obok w jakiś stosik z lekkim przesunięciem, tak by było widać ile jest tych kart, bo to jakie to karty nie jest już istotne. Czasami robię tak że na karty które dają bonus do Siły/Mocy kładę odpowiednie stożki, więc pewnie bym je tu też układał, to bym nawet nie musiał widzieć ile jest tych kart.
Dokładnie, karty spotykasz wg numeru spotkania, najpierw wrogów, później przyjaciół. Nie grałem tą postacią, ale pewnie bym tych przyjaciół układał obok w jakiś stosik z lekkim przesunięciem, tak by było widać ile jest tych kart, bo to jakie to karty nie jest już istotne. Czasami robię tak że na karty które dają bonus do Siły/Mocy kładę odpowiednie stożki, więc pewnie bym je tu też układał, to bym nawet nie musiał widzieć ile jest tych kart.
Allesiaen pisze: ↑wtorek 30 paź 2018, 10:09
Jak oznaczacie czy przyjaciel jest wcielony ?
Osobiście położyłbym na nim stożek Siły, by było jasne że dodaje tylko ten 1 punkt, a nie to co jest w jego opisie. W momencie utraty tego Przyjaciela odrzucasz go wraz ze stożkiem Siły.
[quote=Allesiaen post_id=158853 time=1540890597 user_id=12744] Jak oznaczacie czy przyjaciel jest wcielony ? [/quote] Osobiście położyłbym na nim stożek Siły, by było jasne że dodaje tylko ten 1 punkt, a nie to co jest w jego opisie. W momencie utraty tego Przyjaciela odrzucasz go wraz ze stożkiem Siły.
Pablo pisze: ↑wtorek 30 paź 2018, 10:22
Nie, bo najpierw musisz go spotkać, a spotkać go możesz dopiero gdy rozprawisz się z Wrogami, gdyż mają niższy nr spotkania.
Więc w jakim przypadku używa się słowa "natychmiast" ? Są karty Przyjaciół, które zdobywa się z jakąś zależnością ? Po wykonaniu jakiegoś zadania ?
Ostatnio zmieniony wtorek 30 paź 2018, 10:34 przez abubu, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:Poprawione cytowanie (ps. przy cytowaniu można skorzystać z odpowiednich przycisków - górny prawy róg każdego posta)
[quote=Pablo post_id=158854 time=1540891368 user_id=12302] Nie, bo najpierw musisz go spotkać, a spotkać go możesz dopiero gdy rozprawisz się z Wrogami, gdyż mają niższy nr spotkania. [/quote]
Więc w jakim przypadku używa się słowa "natychmiast" ? Są karty Przyjaciół, które zdobywa się z jakąś zależnością ? Po wykonaniu jakiegoś zadania ?