Witamy na forum! Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).

Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zapraszamy na grę sieciową w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
bartecek [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: niedziela 18 lut 2018, 13:59

Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: bartecek » niedziela 18 lut 2018, 14:17

Czarownica posiada taką oto zdolność.

Napotkanemu Poszukiwaczowi możesz odebrać jednego Przyjaciela, za wyjątkiem Dziewicy, Jednorożca lub Księżniczki.

Czarownica ma charakter zły. Intersuje mnie czy czarownica może zabrac innemu poszukiwaczowi przyjaciela jeżeli ten przyjaciel ma w zdolnościach "Nie może posiadać zły poszukiwacz"? kolega twierdzi że nie można wziasc przyjaciela dla czarownicy ale mozna go zabrac i wyrzucic na plansze tam gdzie stał poszukiwacz ktorego atakowała czarownica




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19123
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: Mały Nemo » niedziela 18 lut 2018, 14:36

Zeby porzucic Przyjaciela, Poszukiwacz wpierw musi go posiasc (jakkolwiek to brzmi :P), wiec Czarownica nie moze wybrac Przyjaciela, ktorego ze wzgledu na swoj Charakter nie moze posiadac.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


bartecek [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: niedziela 18 lut 2018, 13:59

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: bartecek » niedziela 18 lut 2018, 15:10

Dzieki za szybką odpowiedz, czyli taka sama zasada jest w momencie kiedy np dobry poszukiwacz wygra walke ze zlym i ten pokonany zly poszukiwacz posiada np rozdzke ktora ma w zdolnosciach "nie moze posiadac dobry poszukiwacz" czyli ten dobry ktory wygral walke nie moze tej rozdzki wyrzucic na plansze ????




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19123
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: Mały Nemo » niedziela 18 lut 2018, 15:26

Tak, nie moze wybrac wziecia tej rozdzki jako swoja nagrode (musi inny Przedmiot, ktory moze posiadac), a wiec nie moze jej porzucic na obszar.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


elam07@vp.pl
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 12 lip 2018, 10:45
Płeć:

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: elam07@vp.pl » czwartek 12 lip 2018, 10:48

Mam pytanie techniczne do podstawy gry tzn kiedy Czarownica (poszukiwacz) może zabierać innemu Poszukiwaczowi przyjaciół? Grałam wczoraj pierwszy raz tą postacią i na planszy spotkałam innego poszukiwacza i co teraz czy muszę go zaatakować lub omamić żeby zabrać mu przyjaciela czy po prostu nic nie robiąc mogę przejąć kartę przyjaciela (oczywiście oprócz wskazanych w opisie). Proszę o pomoc bo była gorąca konwersacja na temat tej zasady i dalej budzi moje wątpliwości. Z góry dziękuję za pomoc




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19123
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: Mały Nemo » czwartek 12 lip 2018, 11:06

Hej, musialbys zacytowac w pelni jej zdolnosc, bo byly z nia (czarownica) problemy.

Generalnie zasada jest taka, ze albo atakujesz, albo badasz obszar, albo korzystasz ze swej zdolnosci przeciw innemu Poszukiwaczowi, wiec w tym przypadku tak wlasnie powinno byc, ale w grze tej jest tyle wyjatkow, ze ten moze byc jednym z nich.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


elam07@vp.pl
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 12 lip 2018, 10:45
Płeć:

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: elam07@vp.pl » czwartek 12 lip 2018, 12:39

"Każdemu spotkanemu Poszukiwaczowi może odebrać (bez względu na czy wdasz się z Nim w walkę lub będziesz próbował go omamić) jego Przyjaciela (z wyjątkiem Dziewicy, Jednorożca i Księżniczki)"
ja to rozumiem tak: spotykam Poszukiwacza i nie muszę go atakować, żeby zabierać mu przyjaciela (coś w stylu złodzieja jak zabiera przedmioty czy złoto). Według mnie spotkanie to nie walka.




Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 4469
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: Bludgeon » czwartek 12 lip 2018, 12:57

elam07@vp.pl pisze:
czwartek 12 lip 2018, 12:39
ja to rozumiem tak: spotykam Poszukiwacza i nie muszę go atakować, żeby zabierać mu przyjaciela (coś w stylu złodzieja jak zabiera przedmioty czy złoto). Według mnie spotkanie to nie walka.
Z tego co pamiętam to właśnie tak jest.


What a view.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19123
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: Mały Nemo » czwartek 12 lip 2018, 13:04

Ano, mozesz zabrac Przyjaciela i zbadac obszar.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 4469
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: Bludgeon » czwartek 12 lip 2018, 13:27

Mały Nemo pisze:
czwartek 12 lip 2018, 13:04
Ano, mozesz zabrac Przyjaciela i zbadac obszar.
No nie. Albo badasz obszar, albo używasz zdolności, albo atakujesz gracza.


What a view.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19123
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: Mały Nemo » czwartek 12 lip 2018, 13:45

Bludgeon pisze:
czwartek 12 lip 2018, 13:27
Mały Nemo pisze:
czwartek 12 lip 2018, 13:04
Ano, mozesz zabrac Przyjaciela i zbadac obszar.
No nie. Albo badasz obszar, albo używasz zdolności, albo atakujesz gracza.
W zdolnosci jest napisane, ze mozna skorzystac z tej zdolnosci bez wzgledu czy atajujemy, czy nie. A poniewaz nie atakujemy, to musimy badac obszar.

ib4 Wiem, ze na angielskiej karcie jest napisane co innego. To sa te problemy o ktorych wspominalem, ale poniewaz mowimy o polskiej karcie...


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 4469
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: Bludgeon » czwartek 12 lip 2018, 13:57

Spoko nie upieram się :) Trochę się ostatnio mentalnie wypisałem z dyskutowania o zasadach Talismanu.


What a view.


Budowniczy Mostów
Astropata
Astropata
Astropata
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Posty: 918
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: Budowniczy Mostów » piątek 27 lip 2018, 17:58

Mały Nemo pisze:
czwartek 12 lip 2018, 13:45
Bludgeon pisze:
czwartek 12 lip 2018, 13:27
Mały Nemo pisze:
czwartek 12 lip 2018, 13:04
Ano, mozesz zabrac Przyjaciela i zbadac obszar.
No nie. Albo badasz obszar, albo używasz zdolności, albo atakujesz gracza.
W zdolnosci jest napisane, ze mozna skorzystac z tej zdolnosci bez wzgledu czy atajujemy, czy nie. A poniewaz nie atakujemy, to musimy badac obszar.

ib4 Wiem, ze na angielskiej karcie jest napisane co innego. To sa te problemy o ktorych wspominalem, ale poniewaz mowimy o polskiej karcie...
True.



Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2161
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Re: Czarownica i pytanie o jedną z jej zdolności

Post autor: Kufir » piątek 10 sie 2018, 07:32

Chłopaki co Wy piszecie ? Jakie badanie obszaru ?

"Każdemu spotkanemu Poszukiwaczowi może odebrać (bez względu na czy wdasz się z Nim w walkę lub będziesz próbował go omamić) jego Przyjaciela (z wyjątkiem Dziewicy, Jednorożca i Księżniczki)"

Omamienie to nie żadne badanie obszaru tylko użycie specjalnej zdolności względem napotkanego Poszukiwacza.
Zatem czarownica może odebrać Przyjaciela w 2 sytuacjach:

1. Gdy będzie atakować napotkanego Poszukiwacza (może wtedy jeszcze przed walką odebrać Przyjaciela)
2. Gdy będzie Omamiać (Wtedy nie może już walczyć z napotkanym Poszukiwaczem). Może wtedy jeszcze przed Omamianiem odebrać Przyjaciela.


Obrazek


ODPOWIEDZ