Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 4965
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Bludgeon » czwartek 12 kwie 2018, 17:46

Wszystkie dodatki mają jakieś swoje zasady.
Teoretycznie można grać we wszystko razem, chociaż ja nie polecam grania z krainą ognia, zwiastunem, i smokami jednocześnie.


What a view.


Awatar użytkownika
Wódz Ogrów
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 52
Rejestracja: piątek 26 maja 2017, 20:13
Lokalizacja: Elbląg
Płeć:
Wiek: 33

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Wódz Ogrów » piątek 13 kwie 2018, 13:17

Czy można rzucić Uzdrowienie jako odpowiedź na Ognisty odwet? Jakby nie patrzeć pisze "w dowolnym momencie" ale nie mam pewnościObrazek
Jeszcze jedno - zbieraczka ma zdolność, gdzie wygrzebuje WIERZCHNI przedmiot ze stosu odrzuconych kart przygód - to znaczy podnosi karty tak długo aż znajdzie pierwszy przedmiot czy może brać tylko jeśli na wierzchu stosu (nieprzykryty) jest jakiś przedmiot? I ostatnie pytanie częściowo nawiązujące do poprzedniego - czy karty przygód to tylko karty z zielonym kompasem? Wiele kart i efektów odwołuje się do kart przygód to jednak czasem treść wskazuje, jakby mogły to być również karty np lasu, podziemi... A dla mnie karty przygód to karty przygód - tak więc czy zdolność zbieraczki działałaby np na odrzucone karty gór?


Wodzu, wyspa jest twoja


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 4965
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Bludgeon » piątek 13 kwie 2018, 13:26

Ja gram że efektów leczących nie można rzucić w momencie umarcia żeby wyleczyć się od zera do całości*. Jak jest w instrukcji nie pamiętam ale pewnie w ogóle nie jest to opisane.

* Oczywiście zaklęcie po lewej jest tu wyjątkiem bo mówi wyraźnie że jest to dopuszczalne.

Dodano po 7 minutach 9 sekundach:
Wódz Ogrów pisze:
piątek 13 kwie 2018, 13:17
zbieraczka ma zdolność, gdzie wygrzebuje WIERZCHNI przedmiot ze stosu odrzuconych kart przygód - to znaczy podnosi karty tak długo aż znajdzie pierwszy przedmiot czy może brać tylko jeśli na wierzchu stosu (nieprzykryty) jest jakiś przedmiot?
raczej to pierwsze
Wódz Ogrów pisze:
piątek 13 kwie 2018, 13:17
I ostatnie pytanie częściowo nawiązujące do poprzedniego - czy karty przygód to tylko karty z zielonym kompasem?
Niekoniecznie. Dla dowolnego poszukiwacza karta przygody to karta z głównej talii danej krainy w której ten poszukiwacz aktualnie się znajduje.


What a view.


Awatar użytkownika
NemoMan.EXE
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn NetNavi.
Posty: 20483
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: NemoMan.EXE » piątek 13 kwie 2018, 13:46

Tez gram, iz jak sie umiera, to nie mozna nic zrobic, poza Ocaleniem. A wiec nie mozna rzucic Uzdrowienia.

Zdolnosc ta nie jest zbyt dobrze napisana, acz ja bym gral, iz kopiesz stos dotad, az nie wygrzebiesz Przedmiotu.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


gracek1415
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 17:09
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: gracek1415 » sobota 14 kwie 2018, 15:03

Czyli do reszty dodatkow wybrac jeden pomiedzy prorokiem, smokami i kraina ognia tak? No a wilkolak pasuje do reszty?




Awatar użytkownika
Visenna
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 706
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 20
Kontakt:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Visenna » sobota 14 kwie 2018, 16:25

Wilkołak pasuje do wszystkiego imo


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku


Awatar użytkownika
Berni
Filozof
Filozof
Filozof
Grupa Wsparcia
Uczestnik Zjazdów
Posty: 625
Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Berni » poniedziałek 16 kwie 2018, 14:20

Ja tam nie mam problemu by łączyć wszystkie dodatki jednocześnie :)
Nawet już Proroka z Kataklizmem łączę (a zawsze uważałem to za błąd, bo najpierw przyszedł Prorok, zrobił rozpierduchę i dopiero po tym powstał zmieniony świat Kataklizmu) :)




Fenrisek
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 299
Rejestracja: piątek 03 lis 2017, 19:42
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Fenrisek » poniedziałek 16 kwie 2018, 14:53

W talisman de gram we wszystkie dodatki które posiadam. Jest to o tyle łatwe, że gram sama informuje o smoczych łuskach, ruchu śmierdziuchy i futrzaka. Na początek polecam pojedyncze wprowadzanie dodatków i opanowywanie zasad po koleji.

Dodano po 2 minutach 21 sekundach:
Mały Nemo pisze:
piątek 13 kwie 2018, 13:46
Tez gram, iz jak sie umiera, to nie mozna nic zrobic, poza Ocaleniem. A wiec nie mozna rzucic Uzdrowienia.

Zdolnosc ta nie jest zbyt dobrze napisana, acz ja bym gral, iz kopiesz stos dotad, az nie wygrzebiesz Przedmiotu.
Z tego co pamiętam jest eliksir feniksa którego można użyć po utracie ostatniego punktu wytrzymałośći i jest to wprost opisane na tej karcie. Jak wrócę do domu to sprawdzę.




Awatar użytkownika
NemoMan.EXE
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn NetNavi.
Posty: 20483
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: NemoMan.EXE » poniedziałek 16 kwie 2018, 15:17

Ano, eliksir jest wyjatkiem potwierdzajacym regule, gdyz wprost mowi, iz mozna go uzyc po smierci.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Gamma
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Posty: 788
Rejestracja: niedziela 22 gru 2013, 10:51
Lokalizacja: Silesia
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Gamma » poniedziałek 16 kwie 2018, 20:32

Mały Nemo pisze:
poniedziałek 16 kwie 2018, 15:17
Ano, eliksir jest wyjatkiem potwierdzajacym regule, gdyz wprost mowi, iz mozna go uzyc po smierci.
Kolejny wyjątek to tarcza z talii kuźni z dodatku Zapomniane Krainy.




Awatar użytkownika
Visenna
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 706
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 20
Kontakt:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Visenna » wtorek 17 kwie 2018, 09:16

Mam kilka pytań odnośnie kart Terenu, bo nie posiadam żadnego dodatku z nimi i nie wiem czy dobrze rozumiem ich działanie.
1. Karty Terenu są nakładane na obszary, gdy wywoła to jakiś efekt gry, np. Karta Przygody?
2. Czy w jakikolwiek sposób można usunąć karty Terenu z planszy?
Mam pewien pomysł na poszukiwacza do konkursu i nawet go już zrobiłam, tylko wole się upewnić, czy faktycznie wszystko będzie działało tak, jak myślę :P


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4483
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: abubu » wtorek 17 kwie 2018, 10:23

Odpowiadając nie na pytanie a na to zdanie: "Mam kilka pytań odnośnie kart Terenu, bo nie posiadam żadnego dodatku z nimi i nie wiem czy dobrze rozumiem ich działanie. " proponuję zapoznanie się z instrukcją dodatków: Kraina Ognia / Zwiastun / Kataklizm

Wszystkie instrukcje / Errata / FAQ:
http://galakta.pl/gry/gry-planszowe/tal ... postTabs=3

Dzięki temu nie trzeba posiadać wszystkich dodatków aby się z nimi (przynajmniej częściowo) zapoznać.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.

Awatar użytkownika
Visenna
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 706
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 20
Kontakt:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Visenna » wtorek 17 kwie 2018, 12:54

Czyli chyba dobrze rozumiem w jaki sposób je umieszczać, ale dalej nie wiem jak jest z usuwaniem ich. Po suchej instrukcji mogę zrozumieć tyle, że umieszczając nową kartę terenu, starą odrzucamy z tego obszaru. Czy są jakieś karty przygód, zaklęcia, czy jakiekolwiek inne efekty, usuwające takie karty terenu? I czy dużo tego jest? Czy często podczas waszych rozgrywek są usuwane, czy raczej jak już się pojawiają, to tak sobie leżą do końca?


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku


Awatar użytkownika
NemoMan.EXE
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn NetNavi.
Posty: 20483
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: NemoMan.EXE » wtorek 17 kwie 2018, 12:56

Są karty, które pozwalają usuwać lub przesuwać karty Terenu.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


maruniewicz
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Grupa Wsparcia
Posty: 78
Rejestracja: środa 12 cze 2013, 22:17
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 29

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: maruniewicz » wtorek 17 kwie 2018, 18:35

załóżmy Ruiny, ciągnę 2 kart przygód, obaj to wrogowie o tym samym numerze spotkania. Mam zdolność pozwalającą mi się w Ruinach wymykać wrogom. Czy mogę wymknąć się jednemu i walczyć z drugim czy mogę tylko uniknąć całej walki?




Awatar użytkownika
NemoMan.EXE
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn NetNavi.
Posty: 20483
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: NemoMan.EXE » wtorek 17 kwie 2018, 18:41

maruniewicz pisze:
wtorek 17 kwie 2018, 18:35
załóżmy Ruiny, ciągnę 2 kart przygód, obaj to wrogowie o tym samym numerze spotkania. Mam zdolność pozwalającą mi się w Ruinach wymykać wrogom. Czy mogę wymknąć się jednemu i walczyć z drugim czy mogę tylko uniknąć całej walki?
Wymykasz się komu chcesz, więc możesz wymknąć się obu Wrogom lub któremukolwiek z nich.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Gamma
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Posty: 788
Rejestracja: niedziela 22 gru 2013, 10:51
Lokalizacja: Silesia
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Gamma » wtorek 17 kwie 2018, 21:45

Ale jak się wymyka to przykładowo przedmiotu już się nie podnosi?




Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1619
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 31

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Arthan » wtorek 17 kwie 2018, 22:03

instrukcja str.8 pisze:Przedmioty, Magiczne Przedmioty i Przyjaciele
Gracz może umieścić takie karty na obszarze gry swojego Poszukiwacza, o ile a) jest to dozwolone i b) wszyscy Wrogowie na danym obszarze zostali pokonani lub Poszukiwacz, zdołał się im wymknąć
czyli podnosi :)




Awatar użytkownika
Jonek
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 20
Rejestracja: piątek 20 kwie 2018, 16:29
Płeć:
Wiek: 30

Re: Zdolność specjalna wróżki

Post autor: Jonek » niedziela 06 maja 2018, 13:26

Mam pytanie z innej beczki jak mam wojownika i podczas walki rzucam dwoma kościmi i mam przyjaciela co daje dodatkowy rzut to rzucam 3 kościmi?




Awatar użytkownika
NemoMan.EXE
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn NetNavi.
Posty: 20483
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Zdolność specjalna wróżki

Post autor: NemoMan.EXE » niedziela 06 maja 2018, 13:48

Jonek pisze:
niedziela 06 maja 2018, 13:26
Mam pytanie z innej beczki jak mam wojownika i podczas walki rzucam dwoma kościmi i mam przyjaciela co daje dodatkowy rzut to rzucam 3 kościmi?
A jaki to Przyjaciel?


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Odyn
Filozof
Filozof
Filozof
Grupa Wsparcia
Autor Dodatków
Posty: 650
Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Wiek: 28

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Odyn » poniedziałek 07 maja 2018, 10:35

Wczoraj wraz z ModulO i paczką moich znajomych rozegraliśmy partię ze Smokami (z nakładką Smocza Wieża). Pojawiło się kilka nieścisłości dotyczącej tej strony nakładki na planszę.
- przyglądając się tej planszy doszliśmy do wniosku (być może błędnie), że nie wymaga ona posiadania talizmanu (nie ma tam Doliny Ognia) (?)

- jedyne spotkanie między Poszukiwaczami może mieć miejsce na Rowninach Grozy? Na Koronie Władzy może być owszem kilku Poszukiwaczy, ale nie ma między nimi interakcji? Pierwszy, który tam dotarł walczy z aktualnym Królem Smoków do momentu aż Król zostanie pokonany. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, że Poszukiwacz przegra z Królem to drugi Poszukiwacz, który jest na Koronie włącza się do walki z Królem [o zwycięstwo :)]

- na niektórych polach Smoczej Wieży jest napisane "Jesli zostaniesz pokonany, cofnij się o 1 obszar". No własnie. Wg Instrukcji to w momencie porażki (nieważne z iloma przeciwnikami akurat się mierzy dany Poszukiwacz) na schodach powinno się cofnąć o jeden obszar. Tylko dlaczego ta informacja nie pojawia się na każdym obszarze schodów, tylko na wybranych? Trochę mylące. Zagraliśmy tak, że dotyczyło to każdego pola na schodach tj. nawet jak Poszukiwacz stał na polu bez tej cytowanej informacji, walczył z 2 przeciwnikami, udało mu się pokonać tylko jednego z nich, z drugim przegrał to i tak cofał się o 1 pole.

- czy na Koronie Władzy może pojawic się łuska ("zostawiona" na początku tury przez Poszukiwacza (pozostałe dwie wracają do puli), który dotarł pierwszy i walczy z Królem Smoków)? Wtedy drugi Poszukiwacz, który dotrze na Koronę Władzy rozpatruje najpierw łuskę, czy również ma wybór i może od razu atakować Króla Smoków (o ile nie stoi tam inny Poszukiwacz, który akurat walczy )? Na schodach nie zostają żadne karty, ani nie można kłaść łusek - to wynika z instrukcji.


"Więcej życie nie pozwoli rozdzielić, niż śmierć połączyć może." Percy Shelley


Awatar użytkownika
NemoMan.EXE
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn NetNavi.
Posty: 20483
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: NemoMan.EXE » poniedziałek 07 maja 2018, 10:57

1.Tak, Smocza Wieza nie wymaga Talizmanu.

2. Wedlug zasad spotkania w Wewnetrznej moga sie odbywac sie jedynie na Rowninie Grozy, na Plomiennej Dolinie oraz na KW, o ile samo Alt. Zakonczenie dopuszcza (alternatywnie nie zabrania) spotykania sie dwoch Poszukiwaczy na KW. Jesli nic o tym nie mowi, bezpieczniej jest uznac, ze nie mozna atakowac. Wiec tak, jedynie Rownina Grozy zostaje.

Nie mam instrukcji przed oczyma, wiec nie odpowiem na to pytanie, aczkolwiek na "teraz" bym gral, iz Poszukiwacz cofa sie jedynie na schodach, a w innych przypadkach zostaje na obszarze.

Nie pamietam, co na ten temat mowi instrukcja i czy pozwala na luski w Wewnetrznej, ale gdyby pozwalala, to nie wiem. Osobiscie uwazam, iz wtedy bada sie jedynie karte alt endinga.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Odyn
Filozof
Filozof
Filozof
Grupa Wsparcia
Autor Dodatków
Posty: 650
Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Wiek: 28

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Odyn » poniedziałek 07 maja 2018, 11:25

My nie użyliśmy karty alt. zakończenia Król Smoków. Zagraliśmy z zasadą, że ten Smoczy Władca, który w momencie wejścia przez Poszukiwacza na KW jest aktualnym królem to nim zostaje. Łuski nadal były dociągane, ale korona nie zmieniała właściciela.


"Więcej życie nie pozwoli rozdzielić, niż śmierć połączyć może." Percy Shelley


Awatar użytkownika
NemoMan.EXE
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn NetNavi.
Posty: 20483
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: NemoMan.EXE » poniedziałek 07 maja 2018, 11:45

W takim wypadku tez bym gral, iz lusek sie nie bada, a jedynie "zakonczenie" czyli walke z krolem smokow.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Odyn
Filozof
Filozof
Filozof
Grupa Wsparcia
Autor Dodatków
Posty: 650
Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Wiek: 28

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Odyn » poniedziałek 07 maja 2018, 11:59

Ogolnie w trakcie wedrowki po SmoczejWiezy 3 Poszukiwaczy zmierzalo po KW. Kazdy w swojej turze losowal luski, z tymze gdy ktorys Władca stawal sie Krolem to te luski (wszystkie 3) wracaly do puli zgodnie z zasada ze na schodach nie zostają karty ani luski. Pytanie pojawilo sie tylko w przypadku samej KW bo w instrukcji wystepuje zapis o tym polu ale nie jest on w 100% jasny. Tzn mielismy wrazenie ze gdy trzy luski znajduja sie na danym smoku to dwie wracaja do puli a jedna spada i zostaje na KW. Tylko kiedy mozna byloby ja zbadac skoro na KW walczy sie ze krolemSmokow. Chyba ze bada ja ten Poszukiwacz ktory aktualnie nie walczy? Jak to jest ze jak jest dwoch Poszukiwaczy na KW to jeden walczy z Krolem az do momentu gdy zabije krola i wygra gre lub gdy przegra starcie z krolem i co sie dzieje? W nastepnej turze ten co walczyl walczy ponownie czy walke zaczyna ten drugi Poszukiwacz ktory rowniez stoi na KW? Teoretycznie ten drugi moze miec latwiej o ile ten pierwszy zabral jiz jakiej zycia królowi Smokow. Mnie sie wydaje ze ten piereszy walczy do skutku tj ma pierwszensto (najwyzej zginie i wtedy ten drugi przejmuje paleczke i rozpoczyna walke ze królem na ttm etapie na jakim zakończył ja poprzedni gracz)


"Więcej życie nie pozwoli rozdzielić, niż śmierć połączyć może." Percy Shelley


ODPOWIEDZ