Magiczny miecz na komputer !!
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Widze ,że jednak jest zainteresowanie projektem ,więc pare kwestii się zmieniło .
Zmieniłem główne założenia projektu myśle poważnie o 3D i od dłuższego czasu
jestem w trakcie pisania silnika (wykorzystuje OpenGL ) .Jeśli ktoś jest ciekawy dlaczego
już nie 2D tylko 3D ,to odpowiedź jest prosta poprostu przestało mnie to interesować ,a i
biblioteka (allegro) w której pisałem okazała się być mało wydajna .Interesuje mnie teraz
jak najbardziej tylko hardware.Teraz należało by wyjaśnić jakie mam ogólne
założenia gry,więc będzie to troche podobne do opisu komputerowego MiM'a
jaki kiedyś napisał Sesim niepamiętam w którym wątku ,ale mniejsza o to.
Gra ma być jak najbardziej modowalna (nie wiem czy to się tak dokładnie pisze)
,chce zrobić podstawowe funkcje a następnie podpiąć pod jakiś jezyk skryptowy
(np. Lua chyba ,że znajde coś lepszego)
karty zdarzeń ,zdolności postaci itp. będą wywoływane ze skryptów co da
dostęp graczowi do mechaniki gry i będzie mógł dostosować ją do własnych potrzeb.
No i oczywiście musi być Multiplayer przez sieć tym też zamierzam się zająć .
To by było na tyle ,widze że już ktoś mnie ubiegł ,więc mam nadzieje
,że uda mu się ukończyć projekt jakby mój niewypalił.
Miałem już niepisać w tym wątku dopóki nie będe miał dema do pokazania :neutral: .
Więc mój następny post ujżycie dopiero gdy będe miał coś grywalnego .
pozdro Paweł
Zmieniłem główne założenia projektu myśle poważnie o 3D i od dłuższego czasu
jestem w trakcie pisania silnika (wykorzystuje OpenGL ) .Jeśli ktoś jest ciekawy dlaczego
już nie 2D tylko 3D ,to odpowiedź jest prosta poprostu przestało mnie to interesować ,a i
biblioteka (allegro) w której pisałem okazała się być mało wydajna .Interesuje mnie teraz
jak najbardziej tylko hardware.Teraz należało by wyjaśnić jakie mam ogólne
założenia gry,więc będzie to troche podobne do opisu komputerowego MiM'a
jaki kiedyś napisał Sesim niepamiętam w którym wątku ,ale mniejsza o to.
Gra ma być jak najbardziej modowalna (nie wiem czy to się tak dokładnie pisze)
,chce zrobić podstawowe funkcje a następnie podpiąć pod jakiś jezyk skryptowy
(np. Lua chyba ,że znajde coś lepszego)
karty zdarzeń ,zdolności postaci itp. będą wywoływane ze skryptów co da
dostęp graczowi do mechaniki gry i będzie mógł dostosować ją do własnych potrzeb.
No i oczywiście musi być Multiplayer przez sieć tym też zamierzam się zająć .
To by było na tyle ,widze że już ktoś mnie ubiegł ,więc mam nadzieje
,że uda mu się ukończyć projekt jakby mój niewypalił.
Miałem już niepisać w tym wątku dopóki nie będe miał dema do pokazania :neutral: .
Więc mój następny post ujżycie dopiero gdy będe miał coś grywalnego .
pozdro Paweł
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Witaj Diabełku na forum.
Magiczny Miecz:
http://omfw.republika.pl/gry/magmie.htm
Z tematu:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=93
Tyle że ta ↑↑↑ wersja, to tylko z tego co widze, przypomina tylko troche MM.
Ewentualnie MiM kolegi Tomaszk:
http://www.uploader.pl/?d=49BE61731
Z tematu:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1391
Lub MiM ver Beta kolegi Kropek_ :
http://rapidshare.com/files/13358891/mim.beta1.rar
http://bajt.eu.org/mim.beta1.rar
Z tematu:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1020
Jest jeszcze MiM on line MistrzaDzwonow, ale ostatnio coś zniknął z sieci. Link poniżej na wszelki wypadek jakby miał się pojawic na nowo.
http://83.14.3.45/~mim/
Więcej nie szukałam, ale rozejrzyj sie w działach MiM i MM na PC to moze jeszcze coś znajdziesz ciekawszego.
Pzdr Katiusha
Magiczny Miecz:
http://omfw.republika.pl/gry/magmie.htm
Z tematu:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=93
Tyle że ta ↑↑↑ wersja, to tylko z tego co widze, przypomina tylko troche MM.
Ewentualnie MiM kolegi Tomaszk:
http://www.uploader.pl/?d=49BE61731
Z tematu:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1391
Lub MiM ver Beta kolegi Kropek_ :
http://rapidshare.com/files/13358891/mim.beta1.rar
http://bajt.eu.org/mim.beta1.rar
Z tematu:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1020
Jest jeszcze MiM on line MistrzaDzwonow, ale ostatnio coś zniknął z sieci. Link poniżej na wszelki wypadek jakby miał się pojawic na nowo.
http://83.14.3.45/~mim/
Więcej nie szukałam, ale rozejrzyj sie w działach MiM i MM na PC to moze jeszcze coś znajdziesz ciekawszego.
Pzdr Katiusha
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- paawelbula1
-
- Posty: 17
- Rejestracja: czwartek 10 sty 2008, 04:38
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 40
- Critter
-
- Posty: 38
- Rejestracja: poniedziałek 11 lut 2008, 15:22
- Lokalizacja: Żyrardów
- Płeć:
- Wiek: 43
Big Thx Katiusha. Teraz gdy nie ma z kim i kiedy pograć, wersje elektroniczne chociaż troszkę przybliżą fantastyczne czasy .
Powodzonka Pawel559. Szkoda, że projekt 2d ostatecznie nie wyszedł, a na 3d pewnie będziemy oczekiwać spory czas. Ale mam nadzieje, że dotrwasz do końca. Na razie nie mam czasu, bo skupiam sie na obronie dyplomu, ale w przyszłości mogę służyć pomocą. W sekrecie powiem, że obecnie w wolnych chwilach pracuje nad projektem nowych zasad i "diametralnej" przebudowy tradycyjnego MiMa, może w przyszłości uda się go zaadoptować w wersji 3d .
Powodzonka Pawel559. Szkoda, że projekt 2d ostatecznie nie wyszedł, a na 3d pewnie będziemy oczekiwać spory czas. Ale mam nadzieje, że dotrwasz do końca. Na razie nie mam czasu, bo skupiam sie na obronie dyplomu, ale w przyszłości mogę służyć pomocą. W sekrecie powiem, że obecnie w wolnych chwilach pracuje nad projektem nowych zasad i "diametralnej" przebudowy tradycyjnego MiMa, może w przyszłości uda się go zaadoptować w wersji 3d .
Jump outside the Real
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Tak teraz przeglądam ten temat. Jak widzę po tym screenie ze strony to mam na dysku jakąś wczesną wersję tego MM łącznie z kodem źródłowym... Od strony kodu, to muszę niestety powiedzieć, że taki jakiś mało elastyczny. Gdyby ktoś się zabierał kiedyś za MiMa czy MM w jakimkolwiek języku programowania: Java, C++, Python, Ocaml itd. To służę pomocą, jeśli czas pozwoli, aczkolwiek wszystkie takie projekty powinny opierać się najpierw o szczegółową dokumentacje UMLowską, albo podobną. Inaczej małe szanse że coś z tego wyjdzie i jeszcze mniejsze szanse, że kod będzie optymalny, czytelny, elastyczny i łatwo modyfikowalny. W sumie przy grze takiej jak MiM, czyli prostej, polecam ze swojej strony JAVĘ. Najszybciej można tam stworzyć grę na wszystkie platformy. Ba, nawet potem łatwo przerobić do JavaMobile przy odrobinie samozaparcia. A MiM na komórkę ( i multiplayer przez BT), to by było coś...