Strona 10 z 14

: poniedziałek 27 lis 2006, 09:23
autor: Gieferg
Problem w tym , że nie widzę absolutnie nic poniżej listy gier, poza linkiem do tripoda i chata.

: poniedziałek 27 lis 2006, 13:03
autor: Korodzik
Działa tylko w Internet Explorerze.. :(
Ale wszystko na razie działa świetnie.

: poniedziałek 27 lis 2006, 14:02
autor: Gieferg
tak się składa że używam IE i nie mam bladego pojęcia jak to włączyć - instruckja zamieszczona na początku tego tematu jakoś mi nie pomaga...

: poniedziałek 27 lis 2006, 22:16
autor: gural
A czy any nie zapomniałeś o zalogowaniu Gief? A co do działania to u mnie na FF działa normalnie.

: poniedziałek 27 lis 2006, 23:39
autor: Gieferg
Nie zapomniałem. u góry mam taki napis : WITAJ GIEFERG i nic nie mogę robić :P

a zresztą, :-"

EDIT: to już nie można powiedzieć f##k ? :neutral:

: środa 29 lis 2006, 11:25
autor: HunteR
Ja już dawno nie grałem w MiM Online ale pamiętam że jak się logowałem ostatnio to też miałem jakieś problemy, zaskoczyło dopiero za którymś razem...

: środa 27 gru 2006, 13:29
autor: MistrzDzwonow
Słowo się rzekło aktualka się pojawiła. A teraz spis rzeczy działających (i tych które zadziałają :wink:):

Karty Przygód ukończone:
Podatek, Zbójcy, Półbug, Patrol, Przekleństwo, Zbójnik, Cyklop, Zaraza, Burza, Diablik, Koniunkcja,Wulkan, Zamieć, Diabeł, Anioł, Magiczny cyklon, Magik, Trzęsienie Ziemi, Pegaz, Syrena, Zła ciemność, Centaur, Mefistofeles, Dzik, Wilk, Goblin, Lew, Jaszczur, Niedźwiedź, Szalony wojownik, Małpa, Hobgoblin, Rozbójnik, Ludojad, Wąż, Golem,
Rzygacz, Olbrzym, Smok, Sobowtór, Strzygoń, Zmora, Widmo, Demon, Południca, Upiór, Cień, Pustelnik, Wróżka, Czarownica, Czarodziej, Zjawa, Czarnoksiężnik, Sfinks, Mag, Wojownik, Alchemik, Jednorożec, Przewodnik, Skrzat, Gnom, Książę, Księżniczka, Dżin, Dziewica, Najemnik, Poltergaist, Magiczny Miecz, Krzyż, Mieszek Złota, Szkatułka, Kula Jasnowidzenia, Miecz, Talizman, Magiczny Pas, Hełm, Dwa mieszki złota, Magiczny pierścień, Muł, Mapa, Księga Czarów, Różdżka Zniszczenia, Święta Lanca, Topór, Eliksir siły, Święty Gral, Skrzydlate buty, Tratwa, Tarcza, Amulet, Zbroja, Łopata, Butelka wody, Uzdrowiciel,
Targowisko, Jaskinia, Bożek, Jezioro Życia, Magiczny Strumień, Fontanna Mądrości, Sekretne drzwi, Kapliczka, Bagno, Magiczne Wrota, Labirynt.

Karty Przygód nieukończone:
Sąd, Noc Duchów, Różdżka.

Karty Czarów ukończone:
Zamiana, Spowolnienie, Uzdrowienie, Zakrzywienie Czasu, Fala Mózgowa, Przypadek, Zniszczenie, Mesmertyzm, Teleportacja, Likwidacja, Alchemia, Objawienie.

Karty Czarów nieukończone (niedostępne z poziomu gry):
Unieruchomienie, Rozproszenie Magii, Bariera, Wyssanie Jaźni, Zniszczenie Magii, Niewidzialność, Pułapka, Zawładnięcie, Przemieszczenie, Ocalenie, Cios Psioniczny.

Zmianie uległa również kosmetyczna część projektu. Karty Czarów i Przygód znów są białe i dorzuciłem suwak przy opisach.

Sprawą wartą wspomnienia jest zmiana serwa. Już nie Lycos a YoYo troszkę wolniejszy ale jeszcze nie ma reklam :D

EDIT po godzince:
Zapomniałem że prv.pl wymaga potwierdzenia zmiany adresu:P. Wszystko juz chodzi :D

: piątek 29 gru 2006, 15:00
autor: pawel559
Ostatnio chciałem zagrać ,zalogowałem się wszystko było ok. ale gdy wziołem toczące się rozgrywki to mnie wylogowało :-s .Próbowałem kilka razy ale za każdym było tak samo.

: piątek 29 gru 2006, 15:26
autor: HunteR
A ja ostatnio założyłem nową sesję (na jednego) i bez problemu mogłem pograć :-k

A z innej beczki, napisałeś MistrzuDzwonów że takie i takie czary są zrobione. Tymczasem spotykam jakiegoś nieznajomego który oferuje mi czar, biorę go i... wyskakuje że taka opcja jest niedostępna. Tak więc czary jeszcze nie działają czy to po prostu u mnie coś szwankuje?

: piątek 29 gru 2006, 16:08
autor: MistrzDzwonow
Jeśli dobrze zauważyłem twoja gra jest na starym serwie, a czary są dostępne na nowym serwie. Dla przypomninia adresy:
www.mimonline.prv.pl
www.mimonline.yoyo.pl
Co do pytania pawel559, masz włączone ciastka w przeglądarce?

: piątek 29 gru 2006, 16:14
autor: pawel559
MistrzDzwonow pisze:Jeśli dobrze zauważyłem twoja gra jest na starym serwie, a czary są dostępne na nowym serwie. Dla przypomninia adresy:
www.mimonline.prv.pl
www.mimonline.yoyo.pl
Co do pytania pawel559, masz włączone ciastka w przeglądarce?
Zresetowałem cookie i już działa ;-)

: piątek 29 gru 2006, 18:59
autor: HunteR
Kurcze, faktycznie ](*,) Z rozpędu wszedłem na stary adres #-o Dzięki za uświadomienie \:D/

: piątek 29 gru 2006, 19:26
autor: czeski_
Strona nie może się wczytać.

: wtorek 13 lut 2007, 20:28
autor: MistrzDzwonow
Chyba jednak będzie powrót na tripoda bo yoyo sobie w kulki leci i usunęło mi stronę bez podania przyczyny :mad:

EDIT: Dawno nic nie było po części dla tego że nie wiele mi się chciało przy grze robić a po części dla tego że >>miałem<< \:D/ sesje. Ale nie o tym, nie o tym, najprawdopodobniej w ciągu miesiąca światło dzienne ujrzy pierwszy bot grający w MiM'a. Poziom jego inteligencji na początku będzie na poziomie rozwielitki ale powinien szybko nabierać wprawy (znaczy się ja będę nabierać wprawy w pisaniu SI :mrgreen:). Z rzeczy innych: w ciągu tego tygodnia najprawdopodobniej zniknie ograniczenie liczebności graczy w sesji. Dorzucę też kilka drobnych poprawek.

: wtorek 13 lut 2007, 20:46
autor: pawel559
Z tego co wiem to napisanie bota to nie taka prosta sprawa ,kiedyś próbowałem coś takiego zrobić ale zrezygnowałem po pewnym czasie .A co do tego pierwszego bota którego chcesz napisać to wymyśliłeś jak ma się poruszać , chodzi mi o wybór kierunku ruchu?

: wtorek 13 lut 2007, 21:01
autor: MistrzDzwonow
Właśnie to jest chyba najtrudniejszy orzech do zgryzienia. Narazie planuje tylko poruszanie po zewnętrznej krainie, a do piero później wewnętrzną i na końcu środkową (ta wydaje się najłatwiejsza). Chciał bym to zrobic tak:
1. Rzut kostką
2. Rozpatrzenie co botowi jest w danej chwili niezbędne (wiadomo mając wytrzymałość == 1 lepiej do smoka nie iść mając nawet 8 siły)
3. Zsumowanie + i - pola na którym stanie - jak poruszenie się w danym kierunku wpłynie na zaspokojenie potrzeb z punktu 2.
4. Ruch

Najwiękrzym wyzwaniem będzie punkt 3, ale mając określoną ilość pól i kart jest to wykonalne, ponieważ mam zamiar napisać go na "sztywno" (będzie tępawy ale gra w MiM'a to nie malarstwo więc powinien sie sprawdzić).

: wtorek 13 lut 2007, 21:48
autor: gural
Do tej gry musi być sztywny bo i taki będzie najlepszy. Właśnie jak napisałeś, bot przy wyborze kierunku powinien dobierać priorytety. Po pierwsze powinien mieć na bieżąco aktualizującą "listę potrzeb", czyli to co jest mu niezbędne, czyli np. jak ma 1 HP to udanie się w kierunku medyka będzie na liście w jednej z górych pozycji jak nie na samej górze, a jeśli ma 2 HP to już gdzieś niżej. Podobnie z przedmiotami/przyjaciółmi, jeśli nie ma żadnych dopalaczy to wiadomo, że chętniej bot powinien stawać na pola z ciągnięciem kart, ale z kolei wtedy np. powinien sprawdzać swoje HP i staty, żeby oszacować, czy jest warto ryzykować. Wiem, że określenie takiej priorytetowości dla danych obszarów, sytuacji na planszy będzie ogromnym wyzwaniem ze względu na niezliczoną ilość zależności/możliwości, ale myślę, że z czasem bot będzie ci wychodził coraz lepszy, aż w końcu będzie można wybrać jego poziom trudności :) Także powodzenia! =D>

: wtorek 13 lut 2007, 23:43
autor: pawel559
Zapomniałeś dodać jeszcze,że bot musi umieć oszacować własne możliwości i w zależności od punktuw wytrzymałości atakować lub nie atakować inną postać bo np. jak ma ostatni punkt wytrzymałości i widzi że przeciwnik jest silniejszy to po co ma atakować .
Bota można zrobić na podstawie prawdziwych graczy ,czyli poprostu bot podejmuje decyzje takie jakie ty byś podjął ,takie coś jest stosowane w szachach komputererowych
(ruchy są robione na podstawie ruchuw wytrawnych graczy).

: środa 14 lut 2007, 00:34
autor: gural
pawel559 pisze:Zapomniałeś dodać jeszcze,że bot musi umieć oszacować własne możliwości i w zależności od punktuw wytrzymałości atakować lub nie atakować inną postać
To przecież się wiąże z badaniem obszaru, to też miałem na myśli.

: środa 14 lut 2007, 12:42
autor: SeSim
A ja bym dodał jeszcze małą funkcję random o niskim prawdopodobieństwie wystąpienia przy określaniu akcji. Znaczy się jeżeli funkcja dałaby jakąś wybraną, mało prawdopodobną wartość to bot zrobiłby coś totalnie w drugą stronę niż "logika" przewiduje :D

: piątek 20 kwie 2007, 20:30
autor: Wojtix
tandetna ta gra online wole grac na zywo :-X

: sobota 21 kwie 2007, 09:26
autor: HunteR
Niezły koment :-k

To oczywiste że lepiej grać na żywo, po to zostały wynalezione planszówki żeby grać na żywo a nie na kompie. Ale nie zawsze jest możliwość pograć z kimś to raz a dwa że userzy tego forum mogą pograć ze sobą mimo że mieszkają w różnych miastach.

A jej tandetność w czym się objawia jeśli można wiedzieć? Tym że nie mam bajerów i grafiki 3D? Czy może po prostu tym że nie jest na żywo?

: sobota 21 kwie 2007, 09:58
autor: pawel559
Wojtix pisze:tandetna ta gra online wole grac na zywo :-X
Jak ci się niepodoba,to zawsze możesz zrobić lepszą.

: sobota 21 kwie 2007, 10:03
autor: mriswith
To oczywiste, że na żywo gra się lepiej ale fajnie też zagrać z kimś z daleka a gra on-line daje nam taką możliwość. Poza tym gra jest szybsza nie musisz rozkładać plansz itp. To ważne gdy nie masz czasu. Należy uszanować mnóstwo pracy jaką włożył w tą grę autor.

: piątek 27 kwie 2007, 00:27
autor: Emil
Może i włożył pracę ale coś mi się zdaje że projekt powoli umiera :/ a nie przeczę że jest on bardzo ciekawy i najtrudniejsze już za sobą.
Może warto aby projekt przeją ktoś chętny do zapału i ciężkiej pracy :?: