Magia i Miecz Online
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
-
-
- Posty: 6
- Rejestracja: środa 21 lis 2007, 12:59
- Lokalizacja: Końskie
- Płeć:
czy może mi ktoś powiedzieć czemu jak wchodzę na http://www.mimonline.prv.pl/ to wywala mi jedynie zakładkę z PIANO i jakąś reklamę a poza tym nic?
Myślę więc jestem. Nie myślę, więc mnie nie ma. Skoro mnie nie ma to dlaczego mnie pytają?
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
loleq80,
Rozmawiałam z MistrzemDzwonów w Niedziele chyba i poinformowałam go że jego MiM on-line zniknął z serwera. A raczej cały serwer z nim wcieło. Troche sie tym zdziwił, popatrzył tam i odpisał że sprawdzi co się stało.
Widocznie to jakaś poważniejsza awaria skoro do tej pory nic się nie zmieniło.
Poza tym to jest nowy adres o ile wiem:
http://83.14.3.45/~mim/
Rozmawiałam z MistrzemDzwonów w Niedziele chyba i poinformowałam go że jego MiM on-line zniknął z serwera. A raczej cały serwer z nim wcieło. Troche sie tym zdziwił, popatrzył tam i odpisał że sprawdzi co się stało.
Widocznie to jakaś poważniejsza awaria skoro do tej pory nic się nie zmieniło.
Poza tym to jest nowy adres o ile wiem:
http://83.14.3.45/~mim/
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Ano obydwa nie działają. Tylko go podałam, bo to był najnowszy adres MiMa on-line.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota 15 gru 2007, 18:30
- Lokalizacja: Oleśnica
- Płeć:
- Wiek: 29
Czy ktoś zna adres MiM online, PC?
Witam wszystkich. Olądam od jakiegoś czasu forum i dochodzą mnie słuchy o MiM na PC i online. Czy ktoś może mi podać adres strony z tym MiMem (jeśli istnieje). Z góry dzięki
liczy się tylko... wszystko.
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
dawildo1,
Dwa tematy niżej w tym samym dziale. Trzy czy cztery ostatnie posty na tej stronie.
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.p ... &start=270
Tak ciężko poszukać, że trzeba nowy temat zakładać?
Dwa tematy niżej w tym samym dziale. Trzy czy cztery ostatnie posty na tej stronie.
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.p ... &start=270
Tak ciężko poszukać, że trzeba nowy temat zakładać?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
-
- Posty: 19
- Rejestracja: piątek 20 lip 2007, 18:59
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Witajcie, dawno tu niezagladalem, a tu sie okazuje ze wciaz sa jacys zapaleni gracze mima. Otoż nie jest tak źle ponieważ gra została przeniesiona na inny serwer. To prawda że przez jakiś miesiac niedziałała ale niedawno odezwał się do mnie właściciel serwera z informacją o przeniesieniu.
Oto nowy adres:
http://91.121.89.188/~mim/
natomiast link z prv prowadzi dalej na tamten stary dlatego tez niedziala i dopiero Mistrz Dzwonow musi go poprawic.
Kolejna sprawa jest taka że ostatnio to głownie ja sie zajmowałem rozwijaniem gry i doszedłem w końcu do wniosku, że trzeba to przepisać na nowo. A zatem kolejna zmiana w grze to będzie całkiem nowy mim, ale niestety dluga droga jeszcze do tego.
Oto nowy adres:
http://91.121.89.188/~mim/
natomiast link z prv prowadzi dalej na tamten stary dlatego tez niedziala i dopiero Mistrz Dzwonow musi go poprawic.
Kolejna sprawa jest taka że ostatnio to głownie ja sie zajmowałem rozwijaniem gry i doszedłem w końcu do wniosku, że trzeba to przepisać na nowo. A zatem kolejna zmiana w grze to będzie całkiem nowy mim, ale niestety dluga droga jeszcze do tego.
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Ooo, fajnie, że w końcu jest jakiś odzew, bo troche ludzi kołatało pod stary link i pytało sie co z nim.
Miło, że można sobie znowu pograć ponieważ lubiałam tam sie zawieszać na pare godzin. :biggrin:
Konta pewno poleciały w niebyt i będzie trzeba od nowa się zarejestrować?
Edit:
Jestem pod wrażeniem i zaskoczona.
Nie tylko konta nie poleciały, ale nawet uchowała się moja nie skończona poprzednio sesja. Super, bo mam już nieźle napakowanego Elfa i chyba zaraz uderze po KW. :mrgreen:
Miło, że można sobie znowu pograć ponieważ lubiałam tam sie zawieszać na pare godzin. :biggrin:
Konta pewno poleciały w niebyt i będzie trzeba od nowa się zarejestrować?
Edit:
Jestem pod wrażeniem i zaskoczona.
Nie tylko konta nie poleciały, ale nawet uchowała się moja nie skończona poprzednio sesja. Super, bo mam już nieźle napakowanego Elfa i chyba zaraz uderze po KW. :mrgreen:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
-
- Posty: 18
- Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
- Lokalizacja: Gotenhafen
- Płeć:
- Wiek: 38
- Kontakt:
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
-
-
- Posty: 19
- Rejestracja: piątek 20 lip 2007, 18:59
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
MaxDamage,
No i co tam? Wiesz coś w związku z MiMem on line? Mistrz Dzwonów przestał się interesować w ogóle projektem? :-k
Szkoda by było na takim etapie rozwoju (prawie koniec) go porzucić i nie dokończyć... :doubt:
No i co tam? Wiesz coś w związku z MiMem on line? Mistrz Dzwonów przestał się interesować w ogóle projektem? :-k
Szkoda by było na takim etapie rozwoju (prawie koniec) go porzucić i nie dokończyć... :doubt:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
-
- Posty: 19
- Rejestracja: piątek 20 lip 2007, 18:59
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
w weeknd wykupie jakis tani hosting i uruchomie gre, i pogadam z MistrzemDzwonow
a etap rowoju wbrew pozorom nie jest "praiwe koniec", ale niemartwcie sie, przez swieta troche przy tym grzebalem wiec sa postepy nad nowa wersja
nowa wersja jak juz powstanie bedzie znacznie bardziej stabilna i wolna od jakis roznych dziwnych bledow, ale na oko to ze 2 miechy jeszcze potrwa
a etap rowoju wbrew pozorom nie jest "praiwe koniec", ale niemartwcie sie, przez swieta troche przy tym grzebalem wiec sa postepy nad nowa wersja
nowa wersja jak juz powstanie bedzie znacznie bardziej stabilna i wolna od jakis roznych dziwnych bledow, ale na oko to ze 2 miechy jeszcze potrwa
-
-
- Posty: 19
- Rejestracja: piątek 20 lip 2007, 18:59
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Że, stare sesje i konta się nie zachowały, to już pestka w/g mnie. Ważne, że można sobie znowu popykać samemu albo z kimś przez kabelek w MiMa. :biggrin:MaxDamage pisze:niestety narazie niemam starej bazy
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
U mnie w Operce jest tak, jak ustawie 'Kodowanie Znaków' na 'Środkowoeuropejski' 'Windows 1250', to są, ale wystarczy np rzucić kostką i strona jakby się zmienia i znowu nie ma.Kufir pisze:Nie mam jednak polskich znakow, dlaczego ?
Poprostu nie da się ustawić na stałe tylko wraca po zmianie strony do starych ustawień.
A na poprzednim serwerze było wszystko normalnie.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Gralismy dzis w 3 osoby w MiM On-line
Obecni byli:
Kufir (Elf)
mriswith (Tez Elf)
Avatt (Troll)
Nazwa gry: Zapraszam Wszystkich
Po 30 minutach gry znalezione bledy to:
- Postac moze posiadac 0 punktow wytrzymalosc i nie ginie!!! Malo tego, udalo mi sie zejsc do poziomu nawet - 11 punktow doswiadczenia i ciagle moglem grac! OGROMNY BLAD
- Troll atakuje postac kilka razy! Avatt zaatakowal mnie nawet 11 razy z rzedu w tej samej turze! Kolejny duzy blad!!
- Elf moze teleportowac sie z puszczy do puszczy bo taka ma umiejetnsc, szkoda tylko ze moze sie teleportowac z tej samej puszczy do tej samej. Np. Z wschodniej do wschodniej i nadal moze ja badac. Kolejny blad.
- Po wygranej walce z innym poszukiwaczem mozna zabrac mu punkt wytrzymalosci (Oczywiscie przegrany moze obronic sie tarczam helmem ,zbroja) badz zabrac mu jeden przedmiot w tym magiczny. W grze nie mozna zabrac przedmiotu w ten sposob gdyz nie ma takiej opcji.
- W karczmie walczymy z osilkiem o sile 3 jesli go wylosujemy. Niestety zmiejsza nam sie wtedy sila na skutek opicia, co jest nie zgodne z zasadami gry. Sila nie powinna sie zmniejszac. Taka sytuacja miala miejsce przy Trollu.
Prosilbym o ich usuniecie wtedy na pewno znowu z checia pogramy !
Obecni byli:
Kufir (Elf)
mriswith (Tez Elf)
Avatt (Troll)
Nazwa gry: Zapraszam Wszystkich
Po 30 minutach gry znalezione bledy to:
- Postac moze posiadac 0 punktow wytrzymalosc i nie ginie!!! Malo tego, udalo mi sie zejsc do poziomu nawet - 11 punktow doswiadczenia i ciagle moglem grac! OGROMNY BLAD
- Troll atakuje postac kilka razy! Avatt zaatakowal mnie nawet 11 razy z rzedu w tej samej turze! Kolejny duzy blad!!
- Elf moze teleportowac sie z puszczy do puszczy bo taka ma umiejetnsc, szkoda tylko ze moze sie teleportowac z tej samej puszczy do tej samej. Np. Z wschodniej do wschodniej i nadal moze ja badac. Kolejny blad.
- Po wygranej walce z innym poszukiwaczem mozna zabrac mu punkt wytrzymalosci (Oczywiscie przegrany moze obronic sie tarczam helmem ,zbroja) badz zabrac mu jeden przedmiot w tym magiczny. W grze nie mozna zabrac przedmiotu w ten sposob gdyz nie ma takiej opcji.
- W karczmie walczymy z osilkiem o sile 3 jesli go wylosujemy. Niestety zmiejsza nam sie wtedy sila na skutek opicia, co jest nie zgodne z zasadami gry. Sila nie powinna sie zmniejszac. Taka sytuacja miala miejsce przy Trollu.
Prosilbym o ich usuniecie wtedy na pewno znowu z checia pogramy !
-
-
- Posty: 19
- Rejestracja: piątek 20 lip 2007, 18:59
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
No coż, oczywiscie rozumiem wasze ubolewanie nad tym ze jest tyle bugow. Wiec generalnie powtorze jeszcze raz, że obecna wersja jaka widzicie jest to wersja w 90% napisana przez MistrzaDzwonow i niestety niebyla najlepiej napisana dlatego postanowilem to przepisac na nowo, prawie że od zera, tak aby kod byl w miarę czytelny i latwy do dalszego rozwoju. Niestety to musi troche potrwac. Nowa wersja powinna byc znacznie mniej zbugowana i bardzie trzymajaca sie zasad gry.
To są generalne założenia do nowej wersji:
-znacznie usprawniony system zakladania gier, i zarzadzania grami. W planach jest ustawienie limitu czasu na ture. Mozliwosc zastapienia graczy ktorzy nagle znikneli z gry i powoduja zablokowanie kolejki. Statystyki szybkosci wykonywania tur, aby dalo sie rozpoznac graczy ktorzy czesto znikaja z gry i ja blokuja.
-powiadamiacz na gg o twojej turze, czyli jesli np zaczela sie tura danego gracza dostaje powiadomienie na gg o tym, dzieki czemu niemusi co chwile odswiezac strony zeby sprawdzac czy jest juz jego tura
-dokladne logi calego przebiegu gry zeby inni gracze mogli wiedziec co sie miedzy czasie dzialo
-dokladniejsze trzymanie sie zasad gry, np nietrzeba bedzie stawac na polu ze straznikiem zeby moc z nim walczyc, bedzie mozliwosc walki po drodze, jaskinia czarownika bedzie dzialac, walki z innymi poszukiwaczami - bedzie mozna zabierac przedmioty a nie tylko wt
Jak narazie juz jest gotowe:
-system zakladania gier w okolo 60%
-poruszanie sie po planszy w krainie srodkowej i zewnetrzenj
-poszczegolne etapy pojedynczej tury w okolo 60%
-obsluga talii kart przygody w okolo 50% (tasowanie, losowanie kart)
-interfejs w okolo 50%, zblizony do poprzedniego
Jak juz bedzie gotowe poszczegolne etapy pojedynczej tury, czyli najpierw rzucenie kostka, ruch, badanie obszaru, walka, to juz bedzie mozna zaczac testowac to co juz jest. Po skonczeniu tego elementu potem bede implementowal poszczegolne karty przygody, i poszczegolne pola inne niz ciagniecie 1 karty.
Do konca jeszcze daleka droga ale mam nadzieje ze efekt bedzie zadowalajacy.
ps. naprawilem kodowanie
To są generalne założenia do nowej wersji:
-znacznie usprawniony system zakladania gier, i zarzadzania grami. W planach jest ustawienie limitu czasu na ture. Mozliwosc zastapienia graczy ktorzy nagle znikneli z gry i powoduja zablokowanie kolejki. Statystyki szybkosci wykonywania tur, aby dalo sie rozpoznac graczy ktorzy czesto znikaja z gry i ja blokuja.
-powiadamiacz na gg o twojej turze, czyli jesli np zaczela sie tura danego gracza dostaje powiadomienie na gg o tym, dzieki czemu niemusi co chwile odswiezac strony zeby sprawdzac czy jest juz jego tura
-dokladne logi calego przebiegu gry zeby inni gracze mogli wiedziec co sie miedzy czasie dzialo
-dokladniejsze trzymanie sie zasad gry, np nietrzeba bedzie stawac na polu ze straznikiem zeby moc z nim walczyc, bedzie mozliwosc walki po drodze, jaskinia czarownika bedzie dzialac, walki z innymi poszukiwaczami - bedzie mozna zabierac przedmioty a nie tylko wt
Jak narazie juz jest gotowe:
-system zakladania gier w okolo 60%
-poruszanie sie po planszy w krainie srodkowej i zewnetrzenj
-poszczegolne etapy pojedynczej tury w okolo 60%
-obsluga talii kart przygody w okolo 50% (tasowanie, losowanie kart)
-interfejs w okolo 50%, zblizony do poprzedniego
Jak juz bedzie gotowe poszczegolne etapy pojedynczej tury, czyli najpierw rzucenie kostka, ruch, badanie obszaru, walka, to juz bedzie mozna zaczac testowac to co juz jest. Po skonczeniu tego elementu potem bede implementowal poszczegolne karty przygody, i poszczegolne pola inne niz ciagniecie 1 karty.
Do konca jeszcze daleka droga ale mam nadzieje ze efekt bedzie zadowalajacy.
ps. naprawilem kodowanie
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
A czy chociaż możnaby zmienić w tej wersji co jest, by po utracie ostatniego punktu wytrzymalosci losowala sie nowa postac? To chyba takie czasochlonne by nie bylo bo macie juzporcedure losowania postaci dla gracz uzywana na samym poczatku gry. To, że można mieć na minusie wytrzymalość psuje klimat, można się porwać na silniejsze potwory bez tego dreszczyku, czy wygram czy przegram, bo jak przegram to i tak nic mi sie nie stanie.
-
-
- Posty: 19
- Rejestracja: piątek 20 lip 2007, 18:59
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Wbrew pozorom wylosowanie nowej postaci niejest takie latwe gdyz wypadalo by przy okazji cos zrobic z calym ekwipunkiem tej postaci, a biorac pod uwage wielce zagmatwana strukture danych w tej wersji moze niebyc to takie szybkie do wprowadzenia.
Ale spoko, jeszcze pomysle, moze jednak cos z tym zrobie. A puki co to jest niestety sesja wiec i tak niemam czasu grzebac sie z kodem.
Ale spoko, jeszcze pomysle, moze jednak cos z tym zrobie. A puki co to jest niestety sesja wiec i tak niemam czasu grzebac sie z kodem.