Zagwozdki z MIM online... rozwazania :)

Dyskusje na temat gier komputerowych.
MrJack [Autor tematu]
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Poszukiwacze
Posty: 77
Rejestracja: wtorek 13 gru 2005, 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Zagwozdki z MIM online... rozwazania :)

Post autor: MrJack »

Tak wiem... bylo juz tyle chetnych i prob zrobienia. Ale ja nic nei obiecuje. Na razie chcialbym uzyskac pare odpowiedzi i zobaczyc czy w ogole bede w stanie to zrobic :)

W gre wchodzilaby przegladarka i php. Bez flasha, nie znam sie na tym, bez zadnego 3d. Zwykle obrazki jako jpg, gif. Nawet JS w ograniczonym zakresie. Ale da sie. Przypominam: W gre u mnei wchodzi php, jpg, html, css, ograniczony JS. No i MySQL.

Potencjalne Problemy:
1) Plansza. Jak to zrobic? Mam 2 pomysly: albo stworzyc gigantyczny jpg, pociety i klikalny, co wiazaloby sie z przesuwaniem ekranu. Albo zrobic to w ten sposob, ze tylko czesc pol w jednej krainie bylaby na raz widoczna, a reszte by sie ogladalo klikajac w przycisk i przeladowujac strone. Mozna by w ten sposob ogladac okolice pol na ktore by sie chcialo przejsc. Np. wyrzucam ze mam isc 5 pol, to wpisuje w okienku w formularz "5" oraz okreslam prawo czy lewo i mi sie przeladowuje strona (okienko), a po przeladowaniu bym widzial gdzie bym ew. stanal (na czym).
Ktos ma lepszy pomysl?

2) Karty na planszy. Zastanawiam sie jak to mialoby wygladac. Moze zrobic plansze na warstwach i na polach nakladac jakies ikonki, ktore by oznaczaly rodzaj karty przygody, a po najechaniu na ikonke wyswietlalby sie obrazek + w opis w htmlu? Ale wtedy trzeba by bylo zaladowac do pamici przegladarki wszystkie obrazki.. No albo zrobic bez preloadu.. Moze jakis inny pomysl?

3) Ruch. Kazde pole na planszy mialoby numerek... Zalozmy, ze gracz stalby na numerku 21. Wyrzucilby 5, wybralby ze idzie w prawo, wiec system musialby okreslic ze gracz znajduje sie na polu 26, wczytac co sie na nim znajduje, sprawdzic czy sa dodatkowe przygody i sprawdzic czy sa inni poszukiwacze. I wyswietlalby informacje. Tia... a jak tam jest poszukiwacz, to jak gracz mialby okreslic czy chce sie z nim bic? Hm... zaraz, ma w odrebnym okienku podglad, wiec wiedzialby ze ktos tam stoi i moglby okreslic, czy po wejsciu na pole zajmowane przez poszukiwacza ma sie rozpoczac z nim walka... Hm...

4) Multiplayer. Nie mam zadnego doswiadczenia z oprogramowywaniem PHP z MySQL pod katem interakcji z innymi userami. Zastanawiam sie jak to mialoby wygladac... Na pewno sesje. Prawdopodobnie podzial czasowy na kolejki ruchu. Musialby na serwerze byc cron... Albo kazda czesc ramki zwiazanej z nawigacja, czy raczej z komendami polecen i analiza gry musialaby sie odswiezac co minute... Hm... a co w przypadku przerwania polaczenia... hm.. chyba mnie rozbolala glowa, na dzis to tyle.... :D


ghs
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 42
Rejestracja: piątek 07 paź 2005, 13:11

Post autor: ghs »

Zdecydowanie musisz to bardziej przemy¶leæ...


MrJack [Autor tematu]
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Poszukiwacze
Posty: 77
Rejestracja: wtorek 13 gru 2005, 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MrJack »

twoj post byl wyjatkowo konstruktywny i pomocny, co chciales nim osiagnac?


adder
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 53
Rejestracja: środa 28 gru 2005, 21:15

Post autor: adder »

Ja powiem tylko tyle "POWODZENIA". :wink:


Piecho901
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 82
Rejestracja: poniedziałek 19 wrz 2005, 08:38

Post autor: Piecho901 »

ja tam nie wiem czy powinien to przemyslec ale dokladnie powodzenia...w sumie jakos nie wyobrazam sobie planszowki z rzucaniem kostka przez neta...chbya ze by zrobic wirtualna kostke :wink: ale zwykle MiM r00x :D


Awatar użytkownika
muffy
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 22
Rejestracja: piątek 30 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: muffy »

Piecho901 pisze:ja tam nie wiem czy powinien to przemyslec ale dokladnie powodzenia...w sumie jakos nie wyobrazam sobie planszowki z rzucaniem kostka przez neta...chbya ze by zrobic wirtualna kostke :wink: ale zwykle MiM r00x :D
A propo wirtualnych kości - klik :D.

1. IMHO lepiej sposób 2 :wink: - więcej pracy, ale wydaje mi się fajniejsze.
2. Myśle, że samo title="imie poszukiwacza etc." - a może to było alt="..." nieważne - było by dobre, ale może być jak ty mówisz opis + obrazek.
3. Dobre :wink:.
4. Sesje napewno, może link coś pomoże - klik.

@admins: link do innego forum, ale mam nadzieję, że się mu przyda :wink:.


Awatar użytkownika
MistrzDzwonow
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 208
Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: MistrzDzwonow »

Ja to zrobiłem tak:
Obrazek
cała plansza jest podzielona za pomocą tabeli (w sumie jest ich 4 na zasadzie tabelki w tabelkach - 3 dni zabawy żeby pola się nakrywały :D) plansza robi za tło tabeli głównej dzięki czemu nie musze się bawić w warstwach przy wyświetlaniu ikonek kart (sama ilustracja opis pokazuje się po stanięciu na polu). Kolejne komórki tabeli mają swoje "numerki" licząc od kapliczki 1,2,3,4... kostka to poprostu przesunięcie postaci (również tylko ilustracja) o n pól wg tego czy gracz idzie w lewo bądź w prawo. A reszta czyli interakcje kart to już czysta koderska robota i hektolitry herbaty :D.
Musisz też pamiętać że alt= działa tylko na IE przynajmniej u mnie (Opera i FireFox tylko wyświetlają informacje we właściwościach obrazka - ustawienia standardowe).


skwaru
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 221
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2005, 18:27
Płeć:

Post autor: skwaru »

Bardzo dobra robota, ale co to jest to doświadczenie :?:


Awatar użytkownika
MistrzDzwonow
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 208
Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: MistrzDzwonow »

To poprostu suma siły zabitych wrogów (tylko tych z kart) - nie miałem leprzego pomysłu jak to nazwać (>7=+1 punkt siły)


skwaru
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 221
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2005, 18:27
Płeć:

Post autor: skwaru »

i tak z ciekawości. Kiedy będziemy mogli zagrać :D :?:


Awatar użytkownika
MistrzDzwonow
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 208
Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: MistrzDzwonow »

Jak się sprężę (nie licz na to) to demo może być gotowe w miesiąc. Przez demo rozumiem: 2 poszukiwaczy, karty przygód z podstawki (więcej nie planuje już teraz kod strony z planszą ma 1700 linijek a jescze nawet nie tknołem poszukiwaczy), możliwość poruszania się w zewnętrznej krainie (ale pozostałę powinny szybko już pójść), brak czarów które z racji swojej "wesołości" (to będzie hardcore) zostaną dodane na końcu.


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

O kurde :shock: Świetny kawał roboty i nawet ta tabelka z opcjami po lewej jest w MiMowym stylu. Naprawdę dobrze to wygląda.

Mam pytanko, jak będzie wyglądała sprawa z umiejetnościami bo w tej tabelce z opcjami czarowania, ekwipunku itd. nie znalazłem takiej opcji jak uzyj zdolności czy coś w tym stylu.

I czy inni gracze będą widzieć wszysko co się dzieje na planszy tak jak w oryginale tzn. czy będą widzieć gdzie leżą wszystkie karty, gdzie są poszukiwacze i jakie mają karty ekwipunku i przyjaciół?


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
MistrzDzwonow
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 208
Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: MistrzDzwonow »

Umiejętności to problematyczna sprawa, właściwie ujawniają się one tylko w pewnych okolicznościach jak np. stanięcie na polu lub atak na przeciwnika etc. Będą one umieszczone w formie ikonek pod planszą. Np. gdy postać może atakować psychicznie lub fizycznie pod planszą pojawią się dwie ikonki możliwości ataku o różnym wyglądzie (i działaniu :wink:).
Co do drugiego pytania to tak każdy gracz będzie widział całą planszę wraz z kartami i poszukiwaczami na niej. W dziale "Przeciwnicy" będzie mógł ponadto zobaczyć ekwipunek i przyjaciół innego gracza. Niestety system nie jest doskonały i będzie mógł również "podglądać" czary innych (taka opcja nie jest tworzona ale jest to możliwe :roll:), ale przecież chodzi o zabawe a nie wygranie wojny nuklearnej :D.


Awatar użytkownika
plazmonik
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 32
Rejestracja: sobota 07 sty 2006, 00:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: plazmonik »

Jestem pod wra¿eniem - ca³o¶æ wygl±da bardzo interesuj±co. I jeszcze zapytam: jak planujesz przeprowadzaæ walkê?


Piecho901
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 82
Rejestracja: poniedziałek 19 wrz 2005, 08:38

Post autor: Piecho901 »

muffy madralo thx...:wink: za kostke rzecz jasna...a co do mistrza dzwonow..pierwszorzedna robotka...ja czekam nie na demo(ale zagram) ale jak juz stworzysz calosc :wink: powodzenia :P


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

MistrzDzwonow - Wszystko wyglada świenie !!!
Mam nadzieje ze niebawem zobaczymy wiecej zdjec.
Troszeczke tylko ta postac i karta Czarownicy nie do konca mi odpowiada ale i tak jest do zaakceptowania.


Obrazek
Awatar użytkownika
MistrzDzwonow
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 208
Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: MistrzDzwonow »

Dzięki ludzie :D

jak będzie rozplanowana walka? No cóż tu jest pewien problem ponieważ walka odbywa się automatycznie gracz jedynie wydaje polecenie o rozpoczęciu walki oraz widzi jej rezultat (przegrał, wygrał, zremisował oraz wyniki na kostkach), oczywiście jeśli przegra wyświetla się możliwość wykorzystania zbroji, tarczy, i hełmu (w wypadku kompletu ochrona zaczyna się już od wyrzucenia 3). Jeszcze nie wiem co z czarami oraz eliksirem siły ale jakoś damy rade :D.

A na koniec sposób magazynowania przedmiotów (jeszcze przed poprawkami):
Obrazek


ghs
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 42
Rejestracja: piątek 07 paź 2005, 13:11

Post autor: ghs »

MrJack pisze:twoj post byl wyjatkowo konstruktywny i pomocny, co chciales nim osiagnac?
Chcia³em ci nim zwróciæ uwagê na to, i¿ zanim zaczniesz my¶leæ nad detalami typu jak gracz ma wybraæ pomiêdzy walk± a badaniem obszaru, to jednak powiniene¶ po¶wiêciæ znacznie wiêcej czasu nad etapami nazywanymi w in¿ynierii programowania jako analiza i projektowanie, z naciskiem na to pierwsze. Interfejs u¿ytkownika jest du¿o pó¼niej.

Twój pierwszy post sugerowa³ mi, i¿ jeste¶ cz³owiekiem, który na przemy¶lenia nad tym tematem nie my¶la³ wiêcej ni¿ jeden dzieñ. Gdyby¶ po¶wiêci³ trochê wiêcej czasu na to, to dostrzeg³by¶ z³o¿ono¶æ problemu.

Ja równie¿ piszê co¶ takiego w MVS2005 i mam te czynno¶ci za sob±, wiêc rozwinê dla przyk³adu twój punkt 3. Tury podzieli³em na fazy, przed i po którymi sprawdzane i ew. wykonywane s± czynno¶ci dzia³aj±cych czarów czy kart zdarzeñ.

1. Przed wykonaniem ruchu musisz sprawdziæ czy gracz nie pomija kolejki.
2. Nastêpnie sprawdzasz ograniczenia i typ ruchu gracza - czyli to czy rzuca ko¶ci±, czy w inny sposób wykonuje ruch (ropucha, zamieæ, kraina wewnêtrza) - jesli uwzglêdniasz dodatki to jest jeszcze gorzej.
3. Sprawdzasz wp³yw innych graczy na ruch (przyk³adowo czar ''Zmylenie kierunku").
4. Okre¶lasz dostêpno¶æ pól (np. czar "Bariera").
5. W zale¿no¶ci od typu ruchu wykonujesz odpowiednio:
- rzut kostk± z uwzglêdnieniem modyfikatorów (Rumak, itp) lub
- wykonujesz teleportacjê do okre¶lonego (np. Gospoda->¦wi±tynia) lub wybranego przez gracza miejsca (ró¿nego rodzaju Anio³y itp) lub
- jeszcze inne przypadki.
6. Okre¶lasz mo¿liwe docelowe pola (nie wystarczy proste dodawanie z zawijaniem modulo - w grê wchodz± przechodzenie pomiêdzy krainami itp.)
7. Wykonujesz ruch - przesuwasz pionek przez kolejne pola sprawdzaj±c ich uwarunkowania (np. Stra¿nik przy przechodzeniu pomiêdzy Krainami Zewnêtrzn± a ¦rodkow±).
8. Po wykonaniu przesuniêcia sprawdzasz uwarunkowania pola docelowego.
9. W zale¿no¶ci od tych uwarunkowañ dajesz graczowi do wyboru badanie obszaru lub wybór innych graczy do ataku.
10. Przy ataku na gracza sprawdzasz mo¿liwo¶ci jego zaatakowania (zdolno¶ci graczy, czary, uwarunkowania itp).
11. Sprawdzasz mo¿liwo¶ci ucieczki i wymykania siê.
12. Itp. itd...

To tylko szkic, który pamiêtam (notatki mam w innym miejscu teraz), i dotyczy tylko niektórych aspektów ruchu. Je¶li robiæ dodatki, to problem komplikuje siê znacznie bardziej (szczególnie dla tych nieoficjalnych).

Wracaj±c do meritum - przed programowaniem tak du¿ej gry konieczne jest zrobienie analizy i jako takiego projektu - w przeciwnym razie skazany jeste¶ na pora¿kê lub w najlepszym razie s³aby i okrojony funkcjonalnie program.

To w³a¶nie mia³ na celu mój "wyjatkowo konstruktywny i pomocny" post - u¶wiadomienie ci tego. Nie porywaj siê z motyk± na s³oñce.


Awatar użytkownika
Gamekeeper
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

I tutaj z Panem "GHS" sie zgadzam na calej linii. My siedzimy nad projektem juz ponad 6 tygodni i wszystko praktycznie na papierze. Bo jesli wie sie co sie chce zaprogramowac i stworzyc idzie juz o wiele szybciej. Choc przyznam szczerze ze MistrzDzwonow bardzo gladko do tego podszedl i jak dotad nie zle mu to wychodzi czuje ze laczac sily zrobimy to naprawde dobrze.

Panowie jesli napotkacie na jakies problemy piszcie, napewno wspolnie to skonczymy. Po drugie najwazniejszy jest silnik, potem wpisywanie tekstow mozemy zrobic razem nie wyobrazam sobie ze bedzie to robic caly czas jedna osoba, potrwa to wtedy strasznie dlugo.

Co do pewnego problemu na jaki napotkalismy sie to wlasnie pokazanie kart lezacych na jakims obszrze, zdaza sie przeciez ze lezy tam czesto wiecej kart niz 3 i tu jest problem z pokazaniem ich graficznie na planszy. Mysle ze rozwiazanie jest dosyc proste, trzeba zrezygnowac z okazywania grafiki kart lezacych a zrobic je na zasadzie komentarzy do linkow. Czyli po najechaniu pokazuje sie komentarz, ewentualnie grafiki ale to jest mysle zbedne.

Teraz mysle najwazniejsza sprawa do piszacych program. Nie oddawajcie pelnej inicjatywy programowi bo z tego powodu trzeba bedzie do kazdej prawie karty przypisywac instrukcje wraz z zmiennymi a to straszne obciazenie dla bazy itd. proponuje uproscic to i zostawic zasady podobne do gry przy stole. Po tych paru tygodniach planowania doszlismy do wniosku ze jesli zrobimy zbyt duza doze automatyki bedziemy musieli zrezygnowac z wielu dodatkow. Wiec do sedna, proponuje uproscic to do maksimum przytocze tu przyklad rozgrywki :
Wlaczamy "auto kostke" wyszlo 4 w tym momencie program pozwala nam na poruszenie pionka po planszy bez ograniczen ale MY trzymamy sie zasad wiec poruszamy sie o 4 , leza tam karty bierzemy te ktore mozemy choc program nie zabroni wziasc wszystkich, Walczymy widzimy sile przeciwnika wpisujemy w pole przeliczen (puste) swoja zliczona sile i dodajemy "auto kostke" i decydujemy czy wygralismy. Decyzyjnosc w calej rozgrywce jest akceptowana przez wszystkich graczy poprzez akceptacje zapytania wyslanej po kazdej akcji grajacego ta ture.
Nie zapominajmy ze MiM on-line nie bedzie za bardzo popularny tylko dla jednego gracza, dlatego nie warto sie meczyc. To bedzie gra zespolowa i dzieki wlasnie takim rodzajom wolnej decyzyjnosci zasad kazdy bedzie mogl grac zgodnie z zasadmi razem uzgodnionymi, bo nie zapominajmy ze MiM nie ma zwartych zasad i wielu gra na rozne sposoby.
Pozatym naprawde uprosci to pisanie programu o 70% i wcale nie ujmie rozgrywce Ba moze nawet pomoze grywalnosci.


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Wszystko się zgadza ale jeśli dobrze zrozumiałem to gra online ma mieć charakter sesji więc gramy z tymi którzy aktualnie sie przyłączą. Wtedy jednak nasuwa się pytanie czy jakiś koleś nie będzie wykorzystywał maksymalnie tego że program pozwala mu na niemal wszystko po to żeby wygrać? Oczywiście wiem że nie na tym polega gra i sam najchętniej bym już zagrał po sieci więc oszukiwać nie będę ale nigdy nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie monitora.

Co wy na to?

A tak wogóle jestem bardzo ciekaw co z tego wyjdzie i już nie mogę się doczekać :D


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Gamekeeper
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

Wlasnie dlatego po kazdej akcji gracza u kazdego przeciwnika pojawi sie okno akceptacji i dopiero po kliknieciu "zgadzam sie" przez wszystkich graczy akcja zostanie zaakceptowana.


Awatar użytkownika
MistrzDzwonow
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 208
Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: MistrzDzwonow »

No i rodzi się kolejny problem jeśli chcesz aby wszyscy gracze akceptowali to przy liczbie większej niż 4 może to zająć z 3 minuty najmniej a jeżeli każda decyzja o rzucie, ruchu, ciągnięciu itd. etc. będzie musiała przechodzić taką kamienistą drogę to jeden ruch jednego gracza może zająć i 15 minut. Czyli 4 graczy wykonało by jedną turę w godzinę :shock: chyba że gdzieś jest błąd w moim rozumowaniu. No i trzeba pamiętać że wszyscy razem przed monitorami raczej się nie zejdą zbyt często (ktoś zapomni, coś mu wypadnie) a jedną z najważniejszych cech takiej gry powinno być łączenie graczy którzy mają tylko chwilkę dziennie żeby zagrać. Chyba że chcesz żeby każdy mógł wejść do pokoju i grać cudzą postacią.

A co do kart to faktycznie spory problem. U mnie ta funkcja jest mocno ograniczona. Tylko 5 kart na jednym polu. Mam mały problem z Oazą i Rozbójnikami czy kimś tam :?

P.S. A fakt faktem wpisywanie kart po kolei wraz z ich warunkami zajmuje dużo czasu :wink:

EDIT PO CHWILI:
A co z czarami?? Z zasady są one utajnione.


Awatar użytkownika
Gamekeeper
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

To nie chodzi o to ze wszystko co robisz bedzie mialo akceptacje .Akaceptacja jest po walce i na koniec ruchu i tyle. Zrozumcie ze zrobienie MiM online praktycznie dla jednego gracza zajmie jakies poltora roku jak nie lepiej zreszta wiem co mowie bo to juz moj 4 projekt z ludzmi ktorzy to robia a ogolnie to dziewiaty i wszystkia spalily na panewce przy 10-20 karcie przygody jak trzeba bylo wprowadzic jej zasade na kod i funkcje. Fakt latwo wprowadzic czarownice ok nie ma sprawy potem sad kapturowy ok potem sfinksa, ok dalej ale zycze powodzenia przy np. poltergeistrze, szalonym wojowniku, rozbojnikach, nie wspominajac juz o kartach autorskich. A to bedzie dopiero poczatek bo nie wspomnam tutaj o dodatkach.

Jesli uwarzacie dacie sobie jednak rady zycze Powodzenia bede pomagal ile tylko bede mogl, ale naprawde przemyslcie to czy dacie rade.

Na ten temat rozmawialem z ludzmi co pisza naprawde zaawansowane oprogramowania pod www (crm'y dal firm miedzynarodowych, cms'y itp)
wiec mysle ze wiedza co mowia.


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Wtracajac sie do dyskusji o ktorej mam małe pojecie.
Stwierdzam ze cos ruszylo i sie z tego ciesze !!! :)


Obrazek
Awatar użytkownika
Anonim
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
MiM (Pojedyncze karty)
Posty: 165
Rejestracja: środa 04 maja 2005, 12:22
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Anonim »

Gamekeeper
Fakt latwo wprowadzic czarownice ok nie ma sprawy potem sad kapturowy ok potem sfinksa, ok dalej ale zycze powodzenia przy np. poltergeistrze, szalonym wojowniku, rozbojnikach, nie wspominajac juz o kartach autorskich.
Jeśli nie potraficie poradzić sobie z jakąś kartą to ją zostawcie. Podstawka ma 139 kart przygód i też dobrze się grało. Uważam, że powinniście grę wypuszczać na raty czyli, np. na samym początku wersja podstawowa w którą da się już grać, nie musi być tam wiele kart załóżmy że np. kilku poszukiwaczy i 100 kart przygód, które najłatwiej było zrobić. W ten sposób forumowicze będą testowali wasz projekt a wy w międzyczasie będziecie poprawiać błędy, dorabiać nowe karty, opcje i dodatki. Nie róbcie wszystkiego naraz, bo w ten sposób nigdy nie zobaczymy nawet pierwszej nie dopracowanej wersji.


ODPOWIEDZ