Strona 4 z 58

: czwartek 07 lis 2013, 17:22
autor: Rogo
Główne założenie Digital Edition to dla Ciebie "od czasu do czasu może zagram" - ciekawe ;)

: czwartek 07 lis 2013, 17:32
autor: Mały Nemo
Rogo pisze:Główne założenie Digital Edition to dla Ciebie "od czasu do czasu może zagram" - ciekawe ;)
:mrgreen:

Ale nie całkiem, Prologue nie pozwalało grać vs AI. A ja w DE gram dla odprężenia, dlatego tym bardziej opcja vs AI bardziej mi odpowiada jako opcja vs players. ;)

: czwartek 07 lis 2013, 22:09
autor: Valdi
Takie głupie pytanie. Piotr na swoim kanale zaprezentował TDE i Miał tak Żniwiarza jakaś aktualizacja mnie minęła czy coś nie kupiłem? Jak go włączyć? (rozumiem ze aktualizacje robią sie automatyczne?? bo mam chyba dziś z 13:01)

: czwartek 07 lis 2013, 22:24
autor: Mały Nemo
Valdi pisze:Takie głupie pytanie. Piotr na swoim kanale zaprezentował TDE i Miał tak Żniwiarza jakaś aktualizacja mnie minęła czy coś nie kupiłem? Jak go włączyć? (rozumiem ze aktualizacje robią sie automatyczne?? bo mam chyba dziś z 13:01)
Ano, jako upominek halloweenowy Nomadzi w updejcie #2 dołączyli postać Żniwiarza do grania. W dzisiejszym updejcie go usunęli (co można nota bene było się spodziewać).

: piątek 08 lis 2013, 09:19
autor: Battonsson
Eeee? Czyli już go na stałe usunęli? Kurcze nawet nie zdążyłem zagrać w wersję ze Żniwiarzem :)

A może ktoś mi przy okazji wytłumaczyć o co chodzi z tymi Runestones, bo czytałem wpisy onowym update ale szczerze mówiąc jakoś nie łapię tej idei. To jest takie coś jak Trofea (Achievements) w GTAV, czyli żeby mieć po prostu ładną ikonkę do kolekcji czy to ma jakąś inną funkcję?

: piątek 08 lis 2013, 11:24
autor: Xan
Battonsson pisze:Eeee? Czyli już go na stałe usunęli? Kurcze nawet nie zdążyłem zagrać w wersję ze Żniwiarzem :)

A może ktoś mi przy okazji wytłumaczyć o co chodzi z tymi Runestones, bo czytałem wpisy onowym update ale szczerze mówiąc jakoś nie łapię tej idei. To jest takie coś jak Trofea (Achievements) w GTAV, czyli żeby mieć po prostu ładną ikonkę do kolekcji czy to ma jakąś inną funkcję?
Jeżeli chodzi o Żniwiarza, to tak - został usunięty. Jak wspomniał Nemo był to tylko chwilowy upominek halloweenowy. Najpewniej Żniwiarz powróci dopiero wraz ze swoim "ojczystym" dodatkiem.

Kwestia nowych kart "Runestones" jest całkiem prosta. Są to karty, które możesz pozyskać wraz ze swoim postępem w grze. Przed rozpoczęciem rozgrywki możesz wyposażyć swojego Poszukiwacza we wcześniej zdobyte "Kamienie runiczne", które dają spore korzyści zarówno na samym starcie, jak i później w grze. Przykładowo może to być rozpoczęcie gry z +1 punktem Życia więcej, bądź też kiedy zostaniesz zamieniony w Żabę, będziesz musiał odcierpieć tylko dwie tury zamiast trzech. Jak widać przyjemna sprawa. Więcej znajdziesz na Steam. Polecam gorąco zapoznać się z tym:

Czym są karty Runestones?

: piątek 08 lis 2013, 13:34
autor: Mały Nemo
Trza też dodać, iż Runestones są przypisane do Poszukiwacza, jeżeli więc będziesz grać innym Poszukiwaczem niźli tym, któreś dałeś kieś karty Runestones, to nie będziesz mieć żadnych aktywnych kart Runestones.

: piątek 08 lis 2013, 13:51
autor: Valdi
Jakoś to coraz mniej przypomina Stara dobą Magie i Miecz...

: piątek 08 lis 2013, 13:52
autor: Battonsson
Wielkie dzięki z wyjaśnienie i za linka do "Talisman Runestones Guide" bo właśnie czegoś takiego szukałem :)

: piątek 08 lis 2013, 14:34
autor: Rogo
Mi osobiście się to nie podoba - tworzy to dysproporcje w sile między nowymi graczami, a tymi, którzy już w to grali wcześniej. Ale mi to nie robi - ja w DE nie gram ;)

: piątek 08 lis 2013, 15:17
autor: Mały Nemo
Powtarzasz się Rogo. ;]

Runestones i tak zostaną skasowane po oficjalnym wydaniu gry, więc każdy będzie miał równe szanse trochę się podreperować.

: niedziela 10 lis 2013, 20:40
autor: Mały Nemo
Dzisiejsza gra. Druid vs Troll.

Troll w kilku turach dostał się na KW, ja siedziałem w Zewnętrznej Krainie, nie mając ani jednego dodatkowego punktu (ani nawet miecza...). Na moje szczęście Uzdrowiciel znajdował się blisko Miasta, więc krążyłem między Miastem a Kapliczką, lecząc się po udanych Zaklęciach Rozkazu. W którymś momencie gry, mając Zakrzywienie Czasu, połakomiłem się wejść do Środkowej Krainy do Ukrytej Doliny. W kilka tur znalazłem tam Runiczny Miecz, zaraz po jego podniesieniu rzuciłem na siebie Uzdrowienie, coby już tylko extra Życia przybywały. Talizman zdobyłem w Jaskini Czarownika, przetapiając Tarczę za złoto, kosztem 3 sztuk złota. Do Wewnętrznej Krainy wszedłem, mając 7 Żyć i 9 Mocy. Ścieżka Mocy była więc dosyć ryzykowna, ale szczęśliwie udało mi się ją przejść. Trollowi za to udawało się rzucać Rozkaz w każdej turze, tak więc na KW doszedłem mając ledwo 3 Życia. Oraz 18 Siły. (Jak Troll wchodził na KW, miałem raptem 2 Siły). Troll na KW miał 9 Siły, ale moje 2 nieudane Przypadki podniosły mu siłę o 2. 18 vs 11. Troll na KW przesiedział bite 50 tur jak nie więcej, zanim do niego po niego przyszedłem.

: poniedziałek 11 lis 2013, 12:20
autor: Xan
Ano. To tylko potwierdza, że Zaklęcie Rozkazu jest tak naprawdę słabe samo w sobie. Między innymi dlatego jestem zwolennikiem zasady "permanent death".

Chciałbym, aby wprowadzili ją w DE. Dlaczego?
+ jest to dodatkowa opcja na szybsze ukończenie gry
+ zapobiega bezustannej próbie wymiany Poszukiwacza na "lepszego"
+ większe emocje, jest ryzyko, jest zabawa ;D

Ewentualnie można by dopuścić jednorazowe wskrzeszenie (oczywiście innym już Poszukiwaczem), gdyż każdemu może przytrafić się wtopa.

Tak zresztą grałem i będę grał na swojej papierowej wersji. :)

: poniedziałek 11 lis 2013, 12:28
autor: Mały Nemo
Ja akurat nie jestem przeciwny "zapobieganiu wymiany Poszukiwacza na lepszego". Wymiana to ruletka - albo wylosujesz coś ciekawego, albo gorszego. W Małej MiM jest limit śmierci - można zginąć 3 razy, za każdym razem losując mniej Poszukiwaczy do wyboru. Jest to więc strategia - czy zabić obecnego Poszukiwacza i próbować losować coś innego, lepszego, czy też męczyć się obecnym.

Ale fakt, iż Rozkaz jest marny w swojej obecnej odsłonie. Pewnie dlatego Nomadzi dodali runy, które zwiększają szansę na powodzenie Command Spella (w przypadku złotego runa mamy nawet 100%).

: poniedziałek 11 lis 2013, 12:34
autor: Xan
Nemomon pisze:Ja akurat nie jestem przeciwny "zapobieganiu wymiany Poszukiwacza na lepszego". Wymiana to ruletka - albo wylosujesz coś ciekawego, albo gorszego. W Małej MiM jest limit śmierci - można zginąć 3 razy, za każdym razem losując mniej Poszukiwaczy do wyboru. Jest to więc strategia - czy zabić obecnego Poszukiwacza i próbować losować coś innego, lepszego, czy też męczyć się obecnym.
Jeżeli jest limit, to i owszem. Ale jaki jest sens bez limitu ciągle wymieniać Poszukiwacza?
Nemomon pisze:Ale fakt, iż Rozkaz jest marny w swojej obecnej odsłonie. Pewnie dlatego Nomadzi dodali runy, które zwiększają szansę na powodzenie Command Spella (w przypadku złotego runa mamy nawet 100%).
Osobiście nie mogę się doczekać zdobycia tego Runestone'a. :)

: poniedziałek 11 lis 2013, 12:38
autor: Mały Nemo
Ja też xD :P Już nawet nie golda, byle jaki "kolor" mnie zadowoli ;). Chociaż nie wiem, który z obecnych miałbym był odrzucić...

: czwartek 14 lis 2013, 19:50
autor: Mały Nemo
Na temat multiplayera:

[quote=Carl]It's currently expected to be added in the middle of next week, so yes, definitely before Christmas. [/quote]

: środa 20 lis 2013, 13:44
autor: Mały Nemo
Zdobyłem Command Runa w końcu! :P

: środa 20 lis 2013, 14:51
autor: Xan
Nemomon pisze:Zdobyłem Command Runa w końcu! :P
Congrats mate ;>.

Ja teraz czekam na silver CoC upgrade, a levele zaczynają iść jak krew z nosa. :)
A z celów pozostało mi do zapalenia jeszcze: Polter (80%), Wiedźma (80%) i Zemsta (50%).

: środa 20 lis 2013, 19:47
autor: Mały Nemo
Thanks! ;)

Ja zdobyłem Haga, jeszcze tylko Polter i Revenge. Polter lekko ponad 50%, a Revenge lekko przed 50%.

Chyba zacznę grać Elfem, cobym od każdego wpierdziel dostawał, a potem ich zaatakować, to może będzie bonus extra...

: czwartek 21 lis 2013, 12:57
autor: AsNied
To ja chyba mało gram, raptem dwie runy dopiero.

Natomiast odbyłem najszybszą grę do tej pory. Trwała ~30 min. Przegrałem będąc Wojownikiem z Magicznym Mieczem, a wygrał Krasnolud ze statystykami 4/7. Jakoś na samym początku trafił się z talii Talizman i został odebrany w walce przez Krasnoluda właśnie - swoją drogą AI zawsze atakuje postacie posiadające Talizman i zawsze jest to ich wybór nagrody, nawet jak mają już dwa w plecaku. A jak wygrał? Trafił na kartę portalu i rzucił 6 (Równina grozy), następnie rzut dwiema kośćmi w Kopalni i jeden Demon Otchłani. Potem już tylko szczęśliwe rzuty Czaru Rozkaz i moje 10 życia nic nie pomogło.

Krasnolud, mimo że miał trochę szczęścia, to jednak jest poważnym zagrożeniem w wyścigu do korony władzy.

: czwartek 21 lis 2013, 14:01
autor: Mały Nemo
Ano, ja z Xanem mamy po levelu 15, więc jakoś się tak nam uzbierało... ;)

Krasnolud jest niebezpieczny, bo ma wbudowanego Gnoma. Jednakże, póki co zabijanie postaci i tak niewiele daje. Nawet gdyby była taka opcja w "grze z runami", to i tak mała liczba Poszukiwaczy oznacza, iż możemy znaleźć się w sytuacji "zamienił stryjek siekierkę na kijek".

: czwartek 21 lis 2013, 18:49
autor: Mały Nemo
Z innych wieści, Carl wspomina, iż Nomadzi się starają, coby MP zaczął być dostępny jutro.

: piątek 22 lis 2013, 17:34
autor: Mały Nemo
Aktualizacja z MP jest dostępna!

: piątek 22 lis 2013, 19:15
autor: Mały Nemo
Więc jestem po pierwszej rozgrywce z Jonem! Wybraliśmy losowych postaci - ja grałem Druidem, Jon Elfem. Summa summarum wygrałem grę, ale nie było łatwo. Mimo, iż prawie każdy mój Rozkaz działał. Partyjka trwała około godzinę.

Jon w swoim pierwszym ruchu wylosował Wiedźmę! W ogóle początkowe jego tury były dosyć pechowe, jak poszedł do Miasta do Czarodziejki i wyrzucił "2", to skomentowałem, iż (bazując na jego szczęściu do tej pory) spodziewałem się "1.". On mi odpowiedział, iż on też. Więc kilka moich ruchów było zbieranie pozostałości po Jonie: alchemik czy muł.

Pechowo dla Elfa było to, iż w próbie pozbycia się Wiedźmy wypstrykał się z Losu i już do końca gry go nie miał. Ja też się bujałem na Cmentarz z duchem i dopiero za drugim razem mi się udało odnowić Los. W międzyczasie moja Moc rosła, aż urosła do 11. W międzyczasie użyłem 2 Unieruchomień na Jona, potem Mesmeryzm na Dziewicę, którą wylosowałem z inną kartą i nie mogłem jej wziąć, ale w następnej turze Jonowi się udało. Dorwałem Talizman, Jon także miał swój. Zaatakowałem go na Siłę, obaj mieliśmy po tyle samo jej. Ja wyrzuciłem "2", Jon "1". Bez Losu nie mógł przerzucić. Zabrałem mu Talizman i próbowałem powędrować do Środkowej. Kupiłem Topór w Wiosce, a gdy wszedłem na Puszczę, wylosowałem Tratwę... W Środkowej długo nie zabawiłem, wszedłem do Wewnętrznej.

W tym momencie Jonowi rzuty znacznie się poprawiły. Znalazł wcześniej Kulę Jasnowidzenia, a chwilę potem Różdżkę. I zaczęło się drobne piekło. Ja jakoś z drobnymi problemami przewędrowałem przez Wewnętrzną, dotarłem do KW i zacząłem rzucać Rozkazami. Chyba tylko ze 3 czy 4 zaklęcia mi się nie powiodły.

Za to Jon z Różdżką szalał. Gdy już byłem blisko go zabicia... to nagle jakieś Uzdrowienie! Gdy już się cieszyłem, iż po Uzdrowieniach (bo ja miałem drugie), Jon mnie zaskakuje jednym Rozproszeniem Magii, a za chwilę drugim... Gdy już znów miałem cichą nadzieję... Jon z rękawa wyjmuje Teleportację na Uzdrowiciela. Także trochę przesiedziałem na KW, ale warto było widzieć jak Jon tasuje swoimi Zaklęciami. W końcu zginął w Świątyni.

Przyjemna rozgrywka! :)

===

Gra online poprzez DE także była przyjemna. W zasadzie nie zauważyłem żadnych problemów podczas grania. Gra przebiegała szybko i sprawnie, nikt na nikogo nie czekał. Jedynie wada taka, iż Jon mógł słuchać mojej muzyki i jak to skomentował "nie są to szanty". Ale za chwilę się poprawiłem i (UWAGA REKLAMA) puściłem Strefę Mocnych Wiatrów. (/KONIEC REKLAMY)