Strona 3 z 58

: wtorek 22 paź 2013, 23:04
autor: Xan
Już kawał czasu temu zgłosiłem tego buga, z którym napotkał się kolega Battonsson. :)

: środa 23 paź 2013, 15:56
autor: Mały Nemo

: środa 23 paź 2013, 22:39
autor: Xan
Ciekawe pytanie do graczy od twórców: "How do you guys think we should handle players leaving/disconnecting an online game?" - Carl.

Jakie macie zdanie na ten temat? :)

: środa 23 paź 2013, 23:29
autor: abubu
idle player kick voting :)

: czwartek 24 paź 2013, 09:01
autor: Valdi
Ja bym proponował parę trybów gier:
Tryby nie dotyczą ilości graczy, ale zakładam że ilość graczy będzie do wyboru gdy będzie się zakładało grę.

Open online gdzie do gry możesz wejść kiedy chcesz i wyjść kiedy chcesz (wychodząc giniesz, zostawiając przedmioty)

Open online AI gdzie do gry możesz wejść kiedy chcesz i wyjść kiedy chcesz (po wyjściu z gry Twoją postacią gra AI)

Private online gdzie do gry zapraszasz znajomych i po wyjściu którejś ginie, zostawiając przedmioty

Private online AI gdzie do gry zapraszasz znajomych i po wyjściu z gry Twoją postacią gra AI

To takie na szybko propozycje

: piątek 25 paź 2013, 20:07
autor: Mały Nemo
Obrazek

Pomyśleć, iż Troll wyrzucił 2 Talizmany na ten stuff ;). A wyciągał z Przygód, nic nie leżało na obszarze.

: piątek 25 paź 2013, 20:36
autor: Xan
Trolle tak mają. :)

Mój AI Krasnolud wyrzucił 5. w Jaskini i bez zastanowienia się wziął 2SZ, zamiast 3SZ (wykorzystanie zdolności).
Później, gdy przechodził przez Wieżę Wampira, to zamiast stracić własny 1 punkt Życia, (miał ich 5) oddał Jednorożca.

Wszystko oczywiście zgłoszone. ;>
Poprosiłem też Nomadów o dodanie auto-win'a w przypadku sztyletowania Wroga przez Zabójcę.

: piątek 25 paź 2013, 20:46
autor: Mały Nemo
Ale tutaj nie ma błędu u mnie xD. Ja bym z pocałowaniem ręki oddał nawet 5 talizmanów za 3 najpotężniejsze przedmioty w grze - Magiczny Miecz, Różdżka oraz Kula Jasnowidzenia. Wręcz przeciwnie, chciałem napisać, iż czasem AI potrafi zaskoczyć pozytywnie ;].

: piątek 25 paź 2013, 20:51
autor: Xan
Zawsze mnie to zastanawiało dlaczego te klasyczne talizmany w grze niczego poza ukończeniem gry nie oferują. Dobrze, że mamy dodatki autorskie, prawda Nemo? :)

Osobiście jestem przyzwyczajony do hardcorowego grania z kolegami i czasami zagrywki AI mnie naprawdę bawią.

: piątek 25 paź 2013, 20:54
autor: Mały Nemo
Może Nomadzi też zrobią alternatywę dla Talizmanów, by coś dawały. Napisz im, w końcu sami wspominali iż planują niespodzianki ;).

Ale fakt, AI czasami potrafi zaskoczyć :P.

: piątek 25 paź 2013, 21:01
autor: Xan
Świetny pomysł! Ale, ale... Nie wiem czy czasami priorytetem Nomadów nie jest przeniesienie całego oficjalnego contentu, a dopiero później zabawy typu "Talisman: The Nomad Expansion". :)

: piątek 25 paź 2013, 21:07
autor: Mały Nemo
Zależy, w którymś temacie pisali (chyba nawet tu na forum podawałem), iż za parę tygodni ujrzymy jakieś ciekawostki typu generatora własnego Poszukiwacza. Możliwe, iż to też przepchają, trudno nie będzie. Jako homebrew rule.

: środa 30 paź 2013, 15:45
autor: Xan
Jest już do pobrania Update #2. :)

: środa 30 paź 2013, 17:12
autor: Mały Nemo
Nota bene dosyć ciekawy ;).

: piątek 01 lis 2013, 20:09
autor: Mały Nemo
Nomad pisze:Reaper will go back in his 'box' next week when a new update comes out :O) Hope you can live with death until then, so to speak ;O)

: czwartek 07 lis 2013, 15:01
autor: Mały Nemo
Spory updejt Digital Edition dzisiaj.

: czwartek 07 lis 2013, 15:56
autor: abubu
Nemomon pisze:Spory updejt Digital Edition dzisiaj.
najważniejsze info na końcu :)
Next update will include -
ONLINE MULTIPLAYER!

: czwartek 07 lis 2013, 16:15
autor: Mały Nemo
Dla mnie akurat online nie jest aż tak oporową sprawą - jak wyjdzie, to będzie miło ;). Ważniejsze jest, ażeby nad grą pracowali ;).

: czwartek 07 lis 2013, 16:50
autor: abubu
oporową? spokojnie... nie tupię nóżkami z niecierpliwością w oczekiwaniu na multi :) będzie multi to "zmuszę" parę osób (znajomych) do zakupienia :) jak na razie średnio "testuję" T:DE

: czwartek 07 lis 2013, 16:55
autor: Mały Nemo
Źle mnie trochę zrozumiałeś albo ja się źle wyraziłem.Dla mnie DE to przede wszystkim single player, a w multi od czasu do czasu może i zagram ;).

: czwartek 07 lis 2013, 17:22
autor: Rogo
Główne założenie Digital Edition to dla Ciebie "od czasu do czasu może zagram" - ciekawe ;)

: czwartek 07 lis 2013, 17:32
autor: Mały Nemo
Rogo pisze:Główne założenie Digital Edition to dla Ciebie "od czasu do czasu może zagram" - ciekawe ;)
:mrgreen:

Ale nie całkiem, Prologue nie pozwalało grać vs AI. A ja w DE gram dla odprężenia, dlatego tym bardziej opcja vs AI bardziej mi odpowiada jako opcja vs players. ;)

: czwartek 07 lis 2013, 22:09
autor: Valdi
Takie głupie pytanie. Piotr na swoim kanale zaprezentował TDE i Miał tak Żniwiarza jakaś aktualizacja mnie minęła czy coś nie kupiłem? Jak go włączyć? (rozumiem ze aktualizacje robią sie automatyczne?? bo mam chyba dziś z 13:01)

: czwartek 07 lis 2013, 22:24
autor: Mały Nemo
Valdi pisze:Takie głupie pytanie. Piotr na swoim kanale zaprezentował TDE i Miał tak Żniwiarza jakaś aktualizacja mnie minęła czy coś nie kupiłem? Jak go włączyć? (rozumiem ze aktualizacje robią sie automatyczne?? bo mam chyba dziś z 13:01)
Ano, jako upominek halloweenowy Nomadzi w updejcie #2 dołączyli postać Żniwiarza do grania. W dzisiejszym updejcie go usunęli (co można nota bene było się spodziewać).

: piątek 08 lis 2013, 09:19
autor: Battonsson
Eeee? Czyli już go na stałe usunęli? Kurcze nawet nie zdążyłem zagrać w wersję ze Żniwiarzem :)

A może ktoś mi przy okazji wytłumaczyć o co chodzi z tymi Runestones, bo czytałem wpisy onowym update ale szczerze mówiąc jakoś nie łapię tej idei. To jest takie coś jak Trofea (Achievements) w GTAV, czyli żeby mieć po prostu ładną ikonkę do kolekcji czy to ma jakąś inną funkcję?