Talisman: Digital Edition
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Kilka screenów
http://cloud-3.steampowered.com/ugc/666 ... 027FE745D/
http://cloud-4.steampowered.com/ugc/666 ... 0029332EF/
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/666 ... 86CB982B8/
http://cloud-3.steampowered.com/ugc/666 ... 027FE745D/
http://cloud-4.steampowered.com/ugc/666 ... 0029332EF/
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/666 ... 86CB982B8/
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Battonsson
-
- Posty: 334
- Rejestracja: sobota 12 mar 2011, 08:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Xan
-
- Posty: 503
- Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 31
Byłby z tego dobry, acz piekielnie trudny do zdobycia achievement:
Co dwie Ropuchy, to nie jedna - będąc Ropuchą pokonaj w walce inną Ropuchę (może już taki jest).
Ten screen podsunął mi pomysł do rozegrania nietypowej partii w magię. Wszyscy zaczynają żabami i są nimi do końca gry. Należałoby też na wstępie Charaktery wszystkich Ropuch ustawić na: neutralny i zakazać ich zmiany.
Przy najbliższym spotkaniu podsunę tę ideę moim kolegom.
PS Nemo z okazji 10k postów stawia wszystkim* kolejkę w Zgierzu! Kto jest za?
*żartowałem, tylko mi. :>
Co dwie Ropuchy, to nie jedna - będąc Ropuchą pokonaj w walce inną Ropuchę (może już taki jest).
Ten screen podsunął mi pomysł do rozegrania nietypowej partii w magię. Wszyscy zaczynają żabami i są nimi do końca gry. Należałoby też na wstępie Charaktery wszystkich Ropuch ustawić na: neutralny i zakazać ich zmiany.
Przy najbliższym spotkaniu podsunę tę ideę moim kolegom.
PS Nemo z okazji 10k postów stawia wszystkim* kolejkę w Zgierzu! Kto jest za?
*żartowałem, tylko mi. :>
Ostatnio zmieniony wtorek 24 gru 2013, 11:51 przez Xan, łącznie zmieniany 1 raz.
Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
- Rogo
-
- Posty: 6176
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Xan
-
- Posty: 503
- Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 31
O taki właśnie deathmatch mi chodzi, Rogo.Rogo pisze:To musiałby być deathmatch, bo żabki nie mogą mieć przedmiotów, w tym TalizmanówXan pisze:Ten screen podsunął mi pomysł do rozegrania nietypowej partii w magię. Wszyscy zaczynają żabami i są nimi do końca gry.
Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
10k postów jeszcze nie mam, ale dzięki za intencje .
Ropucha vs Ropucha, nie wiem czy czasem nie byłoby to zbyt męczące grać, jako że Ropuchy dramatycznie mało szans miałyby na zwiększenie atrybutów. De facto chodziły by wokoło Miasta. Nie mogą się też leczyć, bo nie mają za co.
Nota bene ten screen był jeszcze bardziej szczęśliwszy, bowiem Elliott również przemienił się w ropuchę (mielibyśmy byli więc trzy), ale przerzucił losem i wyszedł inny wynik.
Ropucha vs Ropucha, nie wiem czy czasem nie byłoby to zbyt męczące grać, jako że Ropuchy dramatycznie mało szans miałyby na zwiększenie atrybutów. De facto chodziły by wokoło Miasta. Nie mogą się też leczyć, bo nie mają za co.
Nota bene ten screen był jeszcze bardziej szczęśliwszy, bowiem Elliott również przemienił się w ropuchę (mielibyśmy byli więc trzy), ale przerzucił losem i wyszedł inny wynik.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: piątek 20 gru 2013, 08:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 45
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Ano, też słyszałem o tych problemach. Jednakowoż całkiem niedawno (chyba nawet w zeszłym tygodniu) Bins wspominał, iż pracują nad Windowsem XP, więc relatywnie niedługo powinien on był i tam działać .Storhelius pisze:Ja co prawda zakupiłem DEdition ale niestety jestem nieszczęśliwym posiadaczem windows XP...gra nawet nie wystartuje...steam trochę wprowadził ludzi w błąd zamieszczając notkę o braku działania już po fakcie
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek 30 gru 2013, 02:00
- Lokalizacja: Częstochowa okolice
- Płeć:
- Wiek: 29
mam pytanie bo słyszałem o tym że można coś twórcom gry napisać odnośnie gry zanim ją w full wersji wydadzą. może i się czepiam ale mnie to troche denerwuje podczas grania, że gdy przeciwnik rzuci czar to na zdjęciu naszej postaci zaczyna lecieć na niebiesko ten czas reakcji ale on leci za szybko nie zdąże nawet pomyśleć czy przeczytać co to za zaklęcie a czas mija a mam np zaklęcie rozproszenia magi i go tym sposobem nie użyje wgl nie pamiętam żeby grając nawet na realu to żeby znajomy mnie poganiał z tym czy chce rzucić takowe zaklęcie czy nie nawet w zasadach nic o tym nie ma to nie jest przecież gra na czas. drugi problem to że w jednym miejscu leżała tarcza i zbroja tam na jednych z pól gdzie trzeba losować 1 kartę jak tam stanąłem czy też komputer stanął to nie mógł nic zabrać tak jakby się zacieły przedmioty w tym miejscu
Ostatnio zmieniony wtorek 31 gru 2013, 15:46 przez gronek31, łącznie zmieniany 1 raz.
- Xan
-
- Posty: 503
- Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 31
Należy pamiętać, iż gra jest jeszcze w fazie Early Access i jest ciągle dopracowywana. W finalnej wersji gry kwestia z czasem reakcji na rzucone Zaklęcie zostanie pewnie usprawniona.gronek31 pisze:mam pytanie bo słyszałem o tym że można coś twórcą gry napisać odnośnie gry zanim ją w full wersji wydadzą. może i się czepiam ale mnie to troche denerwuje podczas grania, że gdy przeciwnik rzuci czar to na zdjęciu naszej postaci zaczyna lecieć na niebiesko ten czas reakcji ale on leci za szybko nie zdąże nawet pomyśleć czy przeczytać co to za zaklęcie a czas mija a mam np zaklęcie rozproszenia magi i go tym sposobem nie użyje wgl nie pamiętam żeby grając nawet na realu to żeby znajomy mnie poganiał z tym czy chce rzucić takowe zaklęcie czy nie nawet w zasadach nic o tym nie ma to nie jest przecież gra na czas. drugi problem to że w jednym miejscu leżała tarcza i zbroja tam na jednych z pól gdzie trzeba losować 1 kartę jak tam stanąłem czy też komputer stanął to nie mógł nic zabrać tak jakby się zacieły przedmioty w tym miejscu
Problem z podnoszeniem kart może wynikać z niedopracowanego jeszcze kodu gry. Podobne sytuacje zostały już zgłaszane twórcom wiele razy.
Jeżeli chcesz pomóc w rozwijaniu gry, możesz zajrzeć na forum gry na Steam’ie. Nie obejdzie się oczywiście bez znajomości języka angielskiego.
Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Trzeba pamiętać jeszcze o 1 rzeczy - póki co (przynajmniej) gra jest dla osób, które znają oryginalną grę i wiedzą, co dana karta robi jedynie po jej obrazku (chociaż będą jaja jak wyjdzie Wilkokłak, chyb a że grafiki pozmieniają...). Widać to chociażby po panelu ekwipunku. Powód jest bardzo prosty i praktyczny - gra ciągnęła by się w nieskończoność (i de facto byłaby bardzo nudna i męcząca), gdyby każdy gracz lub przynajmniej część graczy musiała czytać każdą kartę z osobna. Co turę.
Możliwe, iż Nomadzi coś poprawią w tym aspekcie, aczkolwiek wątpię by było to potrzebne. Potrzebne jednak jest ogranie. Proponuję pograć solo dajmy na to Wróżką, ażeby poznać wsio Zaklęcia i karty.
Możliwe, iż Nomadzi coś poprawią w tym aspekcie, aczkolwiek wątpię by było to potrzebne. Potrzebne jednak jest ogranie. Proponuję pograć solo dajmy na to Wróżką, ażeby poznać wsio Zaklęcia i karty.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek 30 gru 2013, 02:00
- Lokalizacja: Częstochowa okolice
- Płeć:
- Wiek: 29
no właśnie grafiki na niektórych kartach się zmieniły zauważyłem to np na zaklęciu mesmeryzmu albo karta wróg dzik(choć tu to akurat nie przeszkadza), zaś na innych są obrazki zmienione tylko w tym że wyglądają jakby tak troche mniej ładniej niż oryginalne, ale oczywiście w beta wersji to może narazi takie są a w full będą takie jak w oryginaleNemomon pisze:Trzeba pamiętać jeszcze o 1 rzeczy - póki co (przynajmniej) gra jest dla osób, które znają oryginalną grę i wiedzą, co dana karta robi jedynie po jej obrazku (chociaż będą jaja jak wyjdzie Wilkokłak, chyb a że grafiki pozmieniają...).
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek 30 gru 2013, 02:00
- Lokalizacja: Częstochowa okolice
- Płeć:
- Wiek: 29
mam jeszcze takie jedno ciekawe pytanie ponieważ zawsze tak grałem a tu się teraz okazuje w wersji cyfrowej że nie. Jestem druidem i mogę zmieniać swój charakter raz na turę tylko jak rozumieć pojecie tura jednego gracza czy wszystkich 3 na przykład graczy jeśli się w tyle czy więcej gra. no bo była moja tura stałem się dobry po poszedłem do kaplicy i koniec mojej tury(chyba tury) inny gracz rzucił kością stanął na polu i wylosował kartę i zdarzenie złowroga burza czyli wszyscy inni poza złym charakterem tracą ture i chciałbym sobie zmienić charakter bo to nie moja tura przecież tylko już inna, a nie mogłem, na realu zawsze tak grałem że zmieniałem charakter aby sie przystosować do sytuacji
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Nomadzi postanowili zmienić kilka grafik, w zamian dając swoje. To dobry znak, bowiem daje nadzieję, iż będą mogli bardziej ingerować w grę. Jednakże te zmienione grafiki zostaną i w produkcie finalnym. Nie ma powodu zmieniać grafik w becie, ażeby w finalnym produkcie je usunąć. Zwłaszcza, iż ktoś te grafiki musiał narysować.gronek31 pisze:no właśnie grafiki na niektórych kartach się zmieniły zauważyłem to np na zaklęciu mesmeryzmu albo karta wróg dzik(choć tu to akurat nie przeszkadza), zaś na innych są obrazki zmienione tylko w tym że wyglądają jakby tak troche mniej ładniej niż oryginalne, ale oczywiście w beta wersji to może narazi takie są a w full będą takie jak w oryginaleNemomon pisze:Trzeba pamiętać jeszcze o 1 rzeczy - póki co (przynajmniej) gra jest dla osób, które znają oryginalną grę i wiedzą, co dana karta robi jedynie po jej obrazku (chociaż będą jaja jak wyjdzie Wilkokłak, chyb a że grafiki pozmieniają...).
Co do Wilkokłaka, bardziej miałem na myśli, iż oryginalny Wilkokłak recykluje grafiki z poprzednich dodatków, więc będą się mogły karty i ich grafiki mylić graczom, chyba że wszystkie podwójne grafiki zostaną zmienione.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Grałeś poprawnie. Już zgłosiłem ten bug Carlowi, może niedługo zostanie naprawiony. Generalnie chodzi o to, iżby podczas tur innych graczy zbyt wiele opcji - które de facto nie są potrzebne - nie były pokazywane. Np. nie ma powodu, ażeby w czyjejś turze zmieniać charakter. Więc takiej opcji nie ma w grze, bo by tylko przeszkadzała. Oczywiście tutaj ten przypadek został przeoczony, ale generalnie DE stara się usuwać możliwości dokonania czynności w czyjejś turze. Ażeby nie spowalniać gry oraz ażeby nie prowokować sytuacji do kolejnych niepotrzebnych bugów.gronek31 pisze:mam jeszcze takie jedno ciekawe pytanie ponieważ zawsze tak grałem a tu się teraz okazuje w wersji cyfrowej że nie. Jestem druidem i mogę zmieniać swój charakter raz na turę tylko jak rozumieć pojecie tura jednego gracza czy wszystkich 3 na przykład graczy jeśli się w tyle czy więcej gra. no bo była moja tura stałem się dobry po poszedłem do kaplicy i koniec mojej tury(chyba tury) inny gracz rzucił kością stanął na polu i wylosował kartę i zdarzenie złowroga burza czyli wszyscy inni poza złym charakterem tracą ture i chciałbym sobie zmienić charakter bo to nie moja tura przecież tylko już inna, a nie mogłem, na realu zawsze tak grałem że zmieniałem charakter aby sie przystosować do sytuacji
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Wieści!!!
Reaper w systemie Early Access został dodany! Cena: 5 euro
Jest też możliwość zakupu wersji Gold (DE + Prologue + od razu wsio dodatki, które wyjdą). Cena: 60 euro
Ponadto można kupić season pass, czyli od razu wsio dodatki, które wyjdą. Cena: 48 euro.
Season pass można kupić tutaj:
Pozostałe opcje można kupić na stronie DE:
Ponadto, pojawią się takie karty Poszukiwaczy:
Ninja
Pirate
12 Mephisto characters
Barbarian
Martial Artist
Samurai
Saracen
Witch Doctor
And many more!
Reaper w systemie Early Access został dodany! Cena: 5 euro
Jest też możliwość zakupu wersji Gold (DE + Prologue + od razu wsio dodatki, które wyjdą). Cena: 60 euro
Ponadto można kupić season pass, czyli od razu wsio dodatki, które wyjdą. Cena: 48 euro.
Season pass można kupić tutaj:
Pozostałe opcje można kupić na stronie DE:
Ponadto, pojawią się takie karty Poszukiwaczy:
Ninja
Pirate
12 Mephisto characters
Barbarian
Martial Artist
Samurai
Saracen
Witch Doctor
And many more!
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12790
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
60 Euro za parę pixeli... ja wole wydać na wydrukowane pixele.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
No tak, ale tu masz koszty wyprodukowania, które składają się na cenę, a w przypadku gry to tylko zera i jedynki. Koszty programowania można porównać do kosztów przygotowania grafik i opracowania i przetestowania samego pomysłu, więc cena jest niewspółmierna. To tak jakby projekt domu kosztował tyle samo co dom.Nemomon pisze:60 Euro za podstawkę i wszystkie dodatki. Czyli około 240 zł - cena powiedzmy podstawki i jednego dużego dodatku (oczywiście cena sklepowa, a nie po różnego rodzaju okazjach, rabatach i allegro huntach).
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
No tak, ale trzeba te zera i jedynki też napisać. Ktoś mógłby powiedzieć, iż praca architekta jest przeceniana - toż to raptem parę rysunków jest. Niemal każdy, kto miał czwórkę z techniki w podstawówce mógłby być architektem. Czemu więc tysiące zł się płaci za tych kilka rysunków?Erestor pisze:No tak, ale tu masz koszty wyprodukowania, które składają się na cenę, a w przypadku gry to tylko zera i jedynki. Koszty programowania można porównać do kosztów przygotowania grafik i opracowania i przetestowania samego pomysłu, więc cena jest niewspółmierna. To tak jakby projekt domu kosztował tyle samo co dom.Nemomon pisze:60 Euro za podstawkę i wszystkie dodatki. Czyli około 240 zł - cena powiedzmy podstawki i jednego dużego dodatku (oczywiście cena sklepowa, a nie po różnego rodzaju okazjach, rabatach i allegro huntach).
Tutaj tak samo, niby to wersja cyfrowa jest, ale trzeba ją zaprogramować, potem żmudnie sprawdzać. Całkowicie inaczej niźli w przypadku gry drukowanej. W przypadku gry drukowanej płacisz za materiał. W przypadku gry zerojedynkowej płacisz za pracę intelektualną. Nie oznacza to jednak, iż jest ona mniejsza lub mniej zasłużona jako gra wydrukowana.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Tutaj całkowicie się nie zgadzam. A pomysł, grafiki, testy mechaniki, przygotowania szablonów do druku, transport z Chin na cały świat? Rozumiem ceny gier, które ktoś faktycznie stworzył, ale TMiM DE to raptem przeniesienie wszystkiego na wersję komputerową. Grafiki już są, zasady i mechanika też, trzeba to tylko przenieść na ekran. Rozumiem że wymaga to nakładu pracy, ale porównując to z nakładam pracy na inne gry komputerowe, które są tworzone od podstaw i o wiele bardziej skomplikowane, to cena jest niewspółmierna. Ale rozumiem, że są fani, którzy zapłacą i stąd ta cena. Poczekam rok lub dwa i pewnie kupię w jakieś promocji -75% na Steam.Nemomon pisze:W przypadku gry drukowanej płacisz za materiał. W przypadku gry zerojedynkowej płacisz za pracę intelektualną