Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)
Zapraszamy na Zjazd do Kielc w sierpniu!
(Więcej informacji tutaj)

Problem instalacji ZunTzu

Czyli projekty i pomysły dotyczące odtworzenia Talismana na PC.
keeper07 [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 22 kwie 2013, 23:29
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Problem instalacji ZunTzu

Postautor: keeper07 » poniedziałek 22 kwie 2013, 23:51

Witam,
mam problem z instalacja aplikacji ZunTzu na swoim komputerze.

Mam Windows Viste (32-bit), zainstalowany .Net Framework (chyba wersja 4.5) i probowalem zainstalowac z Internet Explorera (tak zalecano na stronie) powyzsza aplikacje.

Jednak w trakcie instalacji (w trakcie ktorej moj komputer laczy sie z serwerem) moj antywirus Avast wychwytuje mi wirusa ("Win32:Evo-gen [Susp]") i wyskakuje mi komunikat "Pobranie aplikacji nie powiodlo sie. Sprawdz polaczenie sieciowe albo skontaktuj się z administratorem systemu lub usługodawca sieciowym". W zalaczniku dodałem printscreeny z bledu i komunikatu Avasta.

Czy ktos potrafi mi pomoc ?
O co tu moze chodzic ?

Bede wdzieczny za pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 452
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:

Postautor: Chaos » wtorek 23 kwie 2013, 09:13

Dziwna akcja też mam avasta i żadne informacje o wirusie nie wyskakują, może uruchom jako administrator program a w avast zaznacz jako wyjątek żeby nie blokował.

MaLLy_R
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 21
Rejestracja: czwartek 04 kwie 2013, 16:59
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 38

Postautor: MaLLy_R » wtorek 23 kwie 2013, 13:48

To Może na czas instalacji wyłączyć antywirusa.
Ja tak robię jak jestem pewien aplikacji a komunikat wyskakuje.
Zazwyczaj ma to miejsce jak aplikacja używa niestandardowych mechanizmów i heurystyka programu antywirusowego dostaje czkawki.

keeper07 [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 22 kwie 2013, 23:29
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Postautor: keeper07 » sobota 27 kwie 2013, 17:21

No pewnie bede musial zrobic wyjatek w Avascie albo wylaczyc go.

Pytanko tylko mam do kogos z Was, czy w ostatnim czasie sciagaliscie tego ZunTzu i nie mieliscie zadnego problemu z jakims wirusem w zwiazku z tym ?

Mam nadzieje, ze ostatnimi czasu sciezka do ZunTzu nie zostala niczym zainfekowana.

keeper07 [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 22 kwie 2013, 23:29
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Postautor: keeper07 » sobota 04 maja 2013, 16:04

Podczas instalacji aplikacji wyłączyłem na chwilę avasta. Po zainstalowaniu nadal mi wykrywał wirusa w jednym pliku, wrzuciłem go do wykluczeń i zadziałało:)

keeper07 [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 22 kwie 2013, 23:29
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Postautor: keeper07 » sobota 04 maja 2013, 18:12

Mam jeszcze drugi problem:

tym razem z uruchomieniem Wersji wg. Gieferga ("MiMChaos2.13SW.ztb"). Podczas otworzenia pliku lub dodania pliku do biblioteki wyskakuje blad "Error of type SharpZipBaseException: Unexpected EOF".

Cos jest nie tak ?

(wersja MiM Chaos 2.6 normalnie mi się otworzyła).

Screeny ponizej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 452
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:

Postautor: Chaos » sobota 04 maja 2013, 19:55

Spróbuj pobrać jeszcze raz https://www.dropbox.com/s/rcwe8cfxejysd ... 2.13SW.ztb , u mnie otwiera się bez problemu. Przedtem usuń starą wersje z biblioteki ZunTzu, zresetuj program i dodaj dopiero wtedy plik z dropboxa do biblioteki - powinno być ok.

voytass
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: wtorek 19 lip 2011, 21:31
Lokalizacja: FG
Płeć:

Postautor: voytass » poniedziałek 01 lip 2013, 17:42

Witam
Również nie moge zainstalowac ZunTzu
Wszystko sie sciaga, natomiast w momencie odpalania pliku setup ZunTzu.application 5.4 kb
wyskakuje okienko
Cannot start application
cannot download the application. the application is missing required files. Contact application vender for assistance.
Czyżby pliki byly uszkodzone ?
dzieki i pozdrawiam
strychowe wykopalisko - MiM

Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 452
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:

Postautor: Chaos » poniedziałek 01 lip 2013, 19:14

Może firewall lub anty-wirus blokuje, problemy pojawiały się w windows Vista i użytkowników Avasta. Avast błędnie wykrywa wira, zrób wyjątek w ustawieniach Avasta i będzie ok. Bezpieczeństwo>Osłona systemu plików>wykluczenia>podajesz ścieżkę pliku C:\Users\"twoja nazwa użytkownika"\AppData\Local\ZunTzu_Software\ZunTzu.exe. Uruchamiaj jako administrator.


Wróć do „Gry cyfrowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: danielw i 1 gość