Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

ZunTzu - zbalansujmy to co mamy.

Czyli projekty i pomysły dotyczące odtworzenia Talismana na PC.
ODPOWIEDZ
Shrek [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: niedziela 12 gru 2010, 00:41
Lokalizacja: z Domu
Płeć:

ZunTzu - zbalansujmy to co mamy.

Post autor: Shrek » środa 06 mar 2013, 21:13

Przede wszystkim wielkie podziękowania dla Chaosa i Gieferga, za pracę i trud włożony w cyfrową wersję Magii i Miecza, jaki już włożyliście, ale nie spoczywajcie na laurach.

Cyfrowa wersja ma błędy, kiedyś wyłapany został problem z Łopatą, Mapą, Żyrokompasem i czymś tam jeszcze. Wczoraj wyszły także błędy przy kartach - Gryfon walczący Mocą, czy jakiś wróg, oznaczony jako nieznajomy.

Do tego doszły także problemy z Legendarnymi przedmiotami i przyjaciółmi - to, te, które po użyciu odchodzą. Można tutaj wypisać, które z nich do takowych należą.

Moją propozycją jest to, aby przedmiotami legendarnymi, były tylko te, które można wyciągnąć z kart przygody, zaś wszystkie pozostałe, niech będą bonusami, za badanie pozostałych krain.

Sprawa kolejna - profesja arcymag - czyli utrudnienie stania się nim. Opcja Chaosa, to by odrzucić magiczny przedmiot i rzucić na k6 4 -6 by się nim stać.
Dla mnie opcja stracenia magicznego przedmiotu i ni dostania nic w zamian jest zbyt duża i nieopłacalna.

Dlatego ja wolałbym coś takiego:
1) Opłata 2 msz złota, by przejść test magiczny. Rzucić 2k6, a wynik mniejszy niż Twoja całkowita moc pozwala Ci stać się Arcymagiem. Aby jednak otrzymać ten tytuł, musisz zostawić magiczny przedmiot, jako dar da swojej nowej gildii.

2) Rzut k6, opłata tylko msz, ile wyniesie wynik. Rzucenie kostką 1,2,3 nic się nie dzieję ( po za stratą złota), 4,5,6 zostanie arcymagiem. Późnej pozbywamy się przedmiotu magicznego i wyruszamy w świat.


Do tego osłabienie niektórych postaci, może polepszenie innych.



Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 16835
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Little Nemo » czwartek 07 mar 2013, 14:12

Shrek pisze:1) Opłata 2 msz złota, by przejść test magiczny. Rzucić 2k6, a wynik mniejszy niż Twoja całkowita moc pozwala Ci stać się Arcymagiem. Aby jednak otrzymać ten tytuł, musisz zostawić magiczny przedmiot, jako dar da swojej nowej gildii.

2) Rzut k6, opłata tylko msz, ile wyniesie wynik. Rzucenie kostką 1,2,3 nic się nie dzieję ( po za stratą złota), 4,5,6 zostanie arcymagiem. Późnej pozbywamy się przedmiotu magicznego i wyruszamy w świat.
Ja bym to połączył:

Płacisz 2 MZ i rzucasz k6:
1-3) Figa
4-6) Oddaj Magiczny Przedmiot, by stać się Arcymagiem, lub figa.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Shrek [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: niedziela 12 gru 2010, 00:41
Lokalizacja: z Domu
Płeć:

Post autor: Shrek » czwartek 07 mar 2013, 15:42

Nemomon, tylko, czy wtedy każdy, nawet mało rozwinięty Troll miałby szanse stać się bądź co bądź, potęgą wśród magików.

Co gorsza, 1 bazowej mocy + 2 od profesji Arcymaga, daje 3, a to nie pozwala na posiadanie 2 czarów jednocześnie.



Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 16835
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Little Nemo » czwartek 07 mar 2013, 15:51

Wiesz, w obecnej formie Troll także może stać się Arcymagiem i najwyraźniej oryginalnej grze to nie przeszkadzało ;).

k6 MZ to trochę za dużo i zbyt losowo. Stała wartość zawsze lepsza niźli luck based.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 454
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:

Post autor: Chaos » piątek 08 mar 2013, 11:10

Opcja Nemomona mi bardziej pasuje.



Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: Artownik » piątek 08 mar 2013, 21:34

Bez względu na to czy Profesje zastępują zdolności oryginalnych Poszukiwaczy, czy też się dodają, to i tak stanowią bardzo twardy element rozwoju postaci. Bo albo słabsi będą chcieli zastąpić oryginalnych lepszymi profesjami albo będzie istny wyścig po nie.


W praktyce Profesje powinny być po prostu elementem losowym, który może się pojawić w jakiejś rozgrywce, ale nie musi (z szansą na faktycznie zaistnienie). Tak więc wskazane jest, żeby je przenieść do kart i zrobić na zasadzie Mistrza Złodziei.



ODPOWIEDZ