Kostki

Dyskusje na temat gier komputerowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Chaos [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 479
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Kostki

Post autor: Chaos »

Zastanawiam się nad urozmaiceniem gry i wprowadzeniem do niej kostek k8,k10,k12 i k20. Stworzyłoby to wiele nowych możliwości. Z drugiej strony zastanawiam się czy są potrzebne dodatkowe kostki bo skomplikuje to sprawę z żetonami Losu.


WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Awatar użytkownika
nick
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Rozszerzona plansza
ZunTzu - Magiczny Miecz
Posty: 525
Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: nick »

Wiesz, zrobiles karty walki, mozna zamiast nich wlasnie zastosowac kostki K8 czy 10 albo i wieksze, w zaleznosci od roznicy w sile walczacych. Przykladowo, jesli przewaga jednej postaci nad druga wynosi 6 punktow (albo mozna i nawet to na 5 stosowac) to wiadomo ze wynik jest rozstrzygniety. Wowczas mozna wiec zastosowac rzut kostka K10 lub K12 aby wyrownac szanse. I tak proporcjonalnie. Jest to jakis pomysl.


asd
Awatar użytkownika
Chaos [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 479
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos »

Zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem ale to sporo kombinowania - można też zastosować k1-k35 ale w ZunTzu nie da się dorobić kostek od k1 do k35 kolejna rzecz to im więcej rodzajów kostek tym mniej miejsca zostaje na stosy tzn. przekładanie punktów siły/mocy byłoby uciążliwsze. Chodzi mi bardziej żeby urozmaicić rozgrywke i te kostki stosować podczas badania obszarów/kart itp.


WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23493
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Można myślę wprowadzić z k8, maksymalnie k10, ale nie przesadzałbym z kośćmi. Przez tyle lat poczciwa 6 wystarczała, więc parę efektów można wprowadzić, ale nie przesadzajmy, iż teraz zastąpią one połowę gry ;).


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
ODPOWIEDZ