Witamy na forum! Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).

Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zapraszamy na grę sieciową w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Kostki

Czyli projekty i pomysły dotyczące odtworzenia Talismana na PC.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Chaos [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 467
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Kostki

Post autor: Chaos » piątek 01 lut 2013, 01:29

Zastanawiam się nad urozmaiceniem gry i wprowadzeniem do niej kostek k8,k10,k12 i k20. Stworzyłoby to wiele nowych możliwości. Z drugiej strony zastanawiam się czy są potrzebne dodatkowe kostki bo skomplikuje to sprawę z żetonami Losu.



Awatar użytkownika
nick
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Rozszerzona plansza
ZunTzu - Magiczny Miecz
Posty: 524
Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: nick » sobota 02 lut 2013, 11:10

Wiesz, zrobiles karty walki, mozna zamiast nich wlasnie zastosowac kostki K8 czy 10 albo i wieksze, w zaleznosci od roznicy w sile walczacych. Przykladowo, jesli przewaga jednej postaci nad druga wynosi 6 punktow (albo mozna i nawet to na 5 stosowac) to wiadomo ze wynik jest rozstrzygniety. Wowczas mozna wiec zastosowac rzut kostka K10 lub K12 aby wyrownac szanse. I tak proporcjonalnie. Jest to jakis pomysl.


asd

Awatar użytkownika
Chaos [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 467
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos » sobota 02 lut 2013, 18:41

Zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem ale to sporo kombinowania - można też zastosować k1-k35 ale w ZunTzu nie da się dorobić kostek od k1 do k35 kolejna rzecz to im więcej rodzajów kostek tym mniej miejsca zostaje na stosy tzn. przekładanie punktów siły/mocy byłoby uciążliwsze. Chodzi mi bardziej żeby urozmaicić rozgrywke i te kostki stosować podczas badania obszarów/kart itp.



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19123
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Mały Nemo » niedziela 03 lut 2013, 15:41

Można myślę wprowadzić z k8, maksymalnie k10, ale nie przesadzałbym z kośćmi. Przez tyle lat poczciwa 6 wystarczała, więc parę efektów można wprowadzić, ale nie przesadzajmy, iż teraz zastąpią one połowę gry ;).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


ODPOWIEDZ