No ale po co? Znaczy się może nie rozumiem do końca jak działa ZunTzu ale zawsze wydawało mi się, że to tylko platforma wyświetlająca grę, nie ma tam mechaniki, gracze sami ogarniają. Więc co za różnica kiedy stos ekwipunku będzie i ile ich będzie i karty z jakich dodatków będzie zawierał?Chaos pisze:Pomysł mam taki żeby nie było możliwości losowania kart ze stosu ekwipunku tylko jeżeli wynikać to będzie z jakiejś karty będzie do wyboru 1 z kilku rodzajów Ekwipunku.
Skalpy ala Trofea
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Tak jakby "w życiu" było to proste Czy w ZunTzu da się ograniczyć występowanie tej samej karty kilka razy w stosie? W sensie zrobić coś takiego, że jak są karty ekwipunku to nie ma tam 10 kart Mieczy tylko jedna i gdzieś w rogu jest licznik ile pozostało jeszcze? To by przyspieszyło ręczne przeszukiwanie.Chaos pisze:Dlatego drążyłem temat ekwipunku. Niestety ZunTzu nie ma możliwości wyszukiwania po nazwie karty więc np. stos kilkuset kart do przeszukania staje się nie lada problemem
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Chodzi o to że wyszukiwanie konkretnej karty w stosie - biorąc pod uwagę mnóstwo dodatków Autorskich jest wkurzające w ZunTzu - w sumie można się umówić że wszyscy idą zaparzyć kawę a jeden wertuje stos. Grając w wersje Mefiego było to dość wkurzające np. gdy w stosie kart przygód trzeba było odnaleźć karty trzęsienie ziemi , trąba powietrzna i coś tam jeszcze. Przy stosie kilkudziesięciu kart jest ok - przy kilkuset lipa totalna. Dlatego zastanawiam się nad wyeliminowaniem tego. Mogę też zrobić zakładkę ze zdublowanymi kartami na takie sytuacje ale też nie za bardzo bo wtedy ilość kart jest inna - nie znikają ze stosu. Zainstaluj ZunTzu uruchom wersje Mefiego zobaczysz jak to w praktyce wygląda.SeSim pisze:No ale po co? Znaczy się może nie rozumiem do końca jak działa ZunTzu ale zawsze wydawało mi się, że to tylko platforma wyświetlająca grę, nie ma tam mechaniki, gracze sami ogarniają. Więc co za różnica kiedy stos ekwipunku będzie i ile ich będzie i karty z jakich dodatków będzie zawierał?Chaos pisze:Pomysł mam taki żeby nie było możliwości losowania kart ze stosu ekwipunku tylko jeżeli wynikać to będzie z jakiejś karty będzie do wyboru 1 z kilku rodzajów Ekwipunku.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Niestety nie da rady tak zrobić. Wygląda to tak że w zakładce gdzie są umieszczone skany kart mogę to uwzględnić i tak robię np. jeśli karta przygody ma np. mieszek złota x 16 - jest to jeden obrazek i mogę z niego 16 kart wyciągnąć czy ile tam potrzebuje (ustalając liczbę w pliku tekstowym tzw. Game-box). Ale kładąc karty na stos sortuje je i układam obok planszy - robię gotowy scenariusz gdzie mamy wszystko przygotowane do rozpoczęcia rozgrywki.SeSim pisze:Tak jakby "w życiu" było to proste Czy w ZunTzu da się ograniczyć występowanie tej samej karty kilka razy w stosie? W sensie zrobić coś takiego, że jak są karty ekwipunku to nie ma tam 10 kart Mieczy tylko jedna i gdzieś w rogu jest licznik ile pozostało jeszcze? To by przyspieszyło ręczne przeszukiwanie.Chaos pisze:Dlatego drążyłem temat ekwipunku. Niestety ZunTzu nie ma możliwości wyszukiwania po nazwie karty więc np. stos kilkuset kart do przeszukania staje się nie lada problemem
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Identyczny pomysł był w Talisman 3rd Edition - były to Experience Points. Za każdą walkę otrzymywałeś tyle Exp, ile Wróg miał parametru. Następnie za każde 7 Exp mogłeś otrzymać do wyboru 1 punkt Siły, Mocy, Życia lub 1 mieszek złota. Możesz jednak dać zasadę, iż za każde 7 Exp Poszukiwacz może otrzymać 1 Czar.Chaos pisze:Punkty powinny być za wygraną walkę przyznawane dlatego zastanawiam się nad wprowadzeniem takich "" pustych kart czy żetonów do gry. Czyli po każdej wygranej walce zbieramy takie punkty i możemy je potem wymieniać w zależności od ustaleń na punkty siły czy mocy. Nieważne by było czy walczymy z Szalonym Wojownikiem czy innym wrogiem.
Ostatnio zmieniony wtorek 03 maja 2011, 15:10 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Można by pomyśleć nad swego rodzaju Epic Level Handbookiem - Poszukiwacz, który osiągnie pewien pułap Siły, to wszelkie istoty czy Wrogowie z automatu otrzymują +X do swego parametru. Zrobić kilka takich leveli-pułapów, to wtedy nawet Poszukiwacz o Sile 20 miałby szansę przegrać z Dzikiem.Raleen pisze:Interpretowałem to zawsze dokładnie tak jak Artownik i nigdy nie mieliśmy co do tego wątpliwości.
Zgadzam się też z jego zdaniem odnośnie sensowności zmian tych przepisów. Pamiętam kiedyś dyskusję na tym forum dotyczącą tego, by wraz ze wzrostem siły limit punktów do zamiany na kolejny punkt siły był większy. Dawniej jak pamiętam większość osób, które proponowały zmiany, szła dokładnie w drugą stronę: żeby utrudnić podnoszenie siły za zabitych wrogów. Bo co to za zabawa jak ktoś szybko nabije sobie dużą siłę. Gra traci też moim zdaniem urok jeśli po planszy chadzają napakowane wróżki czy filozofowie i gdy łatwo zaciera się bazowe zróżnicowanie postaci wg parametrów, które wraz z ich cechami specjalnymi także powinno mieć pewne znaczenie.
Ale, temat ma wzniosły tytuł i ja tak też go traktowałem, a nie jako wątek do wyjaśniania prostych, bieżących spraw, które chyba były już na tym forum wyjaśniane wielokrotnie. Tak samo tego rodzaju modyfikacje, kiedyś pamiętam to była naprawdę sążnista dyskusja na te tematy.
Wtedy jednakże należałoby również rozwiązać problem PvP - czyli taki Epic vs przydupas.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Myśleliśmy też nad takim rozwiązaniem . W sytuacji gdy Siła / Moc nasza z wszystkimi bonusami jest większa o tyle że z automatu walkę wygrywamy rzucamy za wroga kością taką że ma szanse zrównać się z nami Siłą/Mocą np. Poszukiwacz o Sile 9 spotyka dzika Siła 1 - dzik rzuca k8 żeby podbić Siłę z tym że 1-5 traktujemy jako 5 żeby nawet w najgorszym przypadku dzik miał mniej tylko o 3 pkt. , następnie walka toczy się normalnie.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Osobiście to średnio mi ten pomysł ze skalpami mi się podoba. MiM ma takie a nie inne zasady i skoro przenosisz go na Zun Tzu, trzymałbym się oryginału. Wbrew pozorom, MiM choć mechanikę ma prostą (ponoć prostacką nawet), to wszelkie grzebanie w niej, burzy tę wątłą równowagę. O ile jeszcze kość k8 czy k10 da się przełknąć, to wszelkie inne modyfikacje uważam za zbędne.
Poza tym, po co cokolwiek coś zmieniać co jest dobre? Lepiej już skorygować gametext kart zabierających bugi
Poza tym, po co cokolwiek coś zmieniać co jest dobre? Lepiej już skorygować gametext kart zabierających bugi
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Słuszne uwagi . Wszystko będzie jak w oryginale - ja od siebie dołożyłem kości k8, k10, k20 których gracze mogą użyć wedle uznania. Bugi na kartach to faktycznie jest do poprawienia , ale to nie problem bo tekst na kartach będę mógł zmieniać w wersji finalnej z wszystkimi dodatkami. Przeszukam forum i wybiorę najrozsądniejsze rozwiązania - mam nadzieję.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Koniecznie zapoznaj się z działem Magia i Miecz 1.5: http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewforum.php?f=48
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Który już niedługo się rozrusza na nowo, bo kończę powoli Katakumby i biorę się za Podstawkę do Projektu, pozamykam niektóre tematy, zapodam cosik nowego i kolejny szablon kart prześlę Valdiemu.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Bardzo mnie to cieszy. Lada dzień zapodam projekt z oficjalnymi wydaniami. Musze tylko scenariusze poukładać. Jak to zrobię biorę się za dłuższą robotę czyli - poprawiona i z wszystkimi autorskimi dodatkami Wielka Magia i Miecz na ZunTzu - z tym się zejdzie
Wysyłałem do wszystkich Autorów pw z zapytaniem - jak na razie ci którzy odpowiedzieli z entuzjazmem przyjęli projekt i pozwalają korzystać ze swojej pracy za co Dziękuje serdecznie.
Wysyłałem do wszystkich Autorów pw z zapytaniem - jak na razie ci którzy odpowiedzieli z entuzjazmem przyjęli projekt i pozwalają korzystać ze swojej pracy za co Dziękuje serdecznie.
Ostatnio zmieniony środa 04 maja 2011, 17:18 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Równie dobrze można przenieść część/całość z rozwiązań z TMiMa do tego projektu. Byłoby wtedy połączenie mechaniki TMiMa z kartami oraz planszami ze starego MiMa.
Myślę, iż to by się dobrze sprawdziło na ZunTzu:
- podział na Broń oraz Pancerz (opcjonalnie też Drobiazg)
- trofea z kart Wrogów na Moc
- punkty Losu
- limit rzucania Zaklęć
- oficjalne karty (część z nich jest bardzo ciekawa)
Myślę, iż to by się dobrze sprawdziło na ZunTzu:
- podział na Broń oraz Pancerz (opcjonalnie też Drobiazg)
- trofea z kart Wrogów na Moc
- punkty Losu
- limit rzucania Zaklęć
- oficjalne karty (część z nich jest bardzo ciekawa)
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Nie Nemo. Albo grasz w Magię albo grasz w TMiMa. Choć podobne mechanicznie, to całkowicie inne gry i nie powinno się mieszać mechanik obu gier. To tak jak z kompatybilnością. Nowa wersja programu np. Worda odpali starsze pliki ale starsza wersja już niekoniecznie nowych.Nemomon pisze:Równie dobrze można przenieść część/całość z rozwiązań z TMiMa do tego projektu. Byłoby wtedy połączenie mechaniki TMiMa z kartami oraz planszami ze starego MiMa.
Myślę, iż to by się dobrze sprawdziło na ZunTzu:
- podział na Broń oraz Pancerz (opcjonalnie też Drobiazg)
- trofea z kart Wrogów na Moc
- punkty Losu
- limit rzucania Zaklęć
- oficjalne karty (część z nich jest bardzo ciekawa)
Trza zachować czystość przy tego typu przedsięwzięciach by można było na kompie zagrać w Magię i Miecz, a nie jakiegoś mutanta, zlepek mechanik dwóch gier doprawionego własnymi pomysłami.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Nie wiadomo, czy wtedy gra nie byłaby popularniejsza wśród i innych ludzi, którzy chcieliby sobie dla relaksu pograć w łatwą grę. Poza tem, jeżeli ona ma sama z siebie zawierać homebrew dodatki, to już z tej perspektywy będzie jakimś mutantem zlepkiem mechanik. Dalej, możesz przecie uznać, iż te wspomniane przeze mnie wcześniej mechaniki, to po prostu dodatek do jakiegoś yet kolejnego dodatku autorskiego do starego MiMa .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Astropata
-
- Posty: 1134
- Rejestracja: sobota 18 paź 2008, 17:18
- Lokalizacja: Józefów
- Płeć:
- Wiek: 33
Nie przesadzaj. Zawsze jak słyszę od kogoś, że to "całkowicie inne gry" to mnie śmiech ogarnia. Jasne, to nie jest to samo, ale , litości, remake nawet jeżeli inny i zmieniony, pozostanie w ścisłym kontakcie z oryginałem. Neuroshima HEX - Runebound, TMiM - Arkham Horror, to są CAŁKOWICIE INNE GRY. TMiM i MiM to jedynie "inne gry" I z powodzeniem można mieszać mechaniki tych gier i z doświadczenie powiem, że to wychodzi całkiem dobrze. Więc nie skreślałbym tego pomysłu, bo z tych dwócg gier, likwidując wady jednej i drugiej, a łącząc ich zalety można zrobić ciekawą mieszankę : )Kaktus+ pisze:Nie Nemo. Albo grasz w Magię albo grasz w TMiMa. Choć podobne mechanicznie, to całkowicie inne gry i nie powinno się mieszać mechanik obu gier.
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Tylko po co, MiM to nie rpg i gra w założeniu ma trwac kilka godzin a nie jak najdłużej. Ktoś z siłą czy mocą większą niż 12 powinien kończyć grę.Nemomon pisze:Można by pomyśleć nad swego rodzaju Epic Level Handbookiem - Poszukiwacz, który osiągnie pewien pułap Siły, to wszelkie istoty czy Wrogowie z automatu otrzymują +X do swego parametru. Zrobić kilka takich leveli-pułapów, to wtedy nawet Poszukiwacz o Sile 20 miałby szansę przegrać z Dzikiem.Raleen pisze:Interpretowałem to zawsze dokładnie tak jak Artownik i nigdy nie mieliśmy co do tego wątpliwości.
Zgadzam się też z jego zdaniem odnośnie sensowności zmian tych przepisów. Pamiętam kiedyś dyskusję na tym forum dotyczącą tego, by wraz ze wzrostem siły limit punktów do zamiany na kolejny punkt siły był większy. Dawniej jak pamiętam większość osób, które proponowały zmiany, szła dokładnie w drugą stronę: żeby utrudnić podnoszenie siły za zabitych wrogów. Bo co to za zabawa jak ktoś szybko nabije sobie dużą siłę. Gra traci też moim zdaniem urok jeśli po planszy chadzają napakowane wróżki czy filozofowie i gdy łatwo zaciera się bazowe zróżnicowanie postaci wg parametrów, które wraz z ich cechami specjalnymi także powinno mieć pewne znaczenie.
Ale, temat ma wzniosły tytuł i ja tak też go traktowałem, a nie jako wątek do wyjaśniania prostych, bieżących spraw, które chyba były już na tym forum wyjaśniane wielokrotnie. Tak samo tego rodzaju modyfikacje, kiedyś pamiętam to była naprawdę sążnista dyskusja na te tematy.
Wtedy jednakże należałoby również rozwiązać problem PvP - czyli taki Epic vs przydupas.
What a view.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Kwestia gustu. Ja nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek odkąd gram te X lat w MiMa, abym nawet myślał o wchodzeniu do Wewnętrznej Krainy mając parametr 12. Mając 15, owszem, wtedy się myślało powoli. Niektórzy lubią grać dla samej gry, ja przykładowo taki jestem, a niektórzy grają by jak najszybciej skończyć i zmienić grę.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Przypuszczam że to się zmienia z wiekiem. Też kiedyś lubiłem grać tak żeby grac jak najdłużej. Teraz wolę zagrać szybką intensywną partię gdzie każdy się zastanawia nad swoim ruchem bo wie że przeciwnik nie przegapi żadnej szansy.
Poza tym, jak już mówiłem, do "rozwleczonego" grania najlepiej nadają się rpgi. Jeśli ktoś nie próbował to polecam. Chyba najbardziej podobny do mima jest 3 edycyjny warhammer rpg, z racji na dużą ilość kart i nawet cos na kształt planszy.
Poza tym, jak już mówiłem, do "rozwleczonego" grania najlepiej nadają się rpgi. Jeśli ktoś nie próbował to polecam. Chyba najbardziej podobny do mima jest 3 edycyjny warhammer rpg, z racji na dużą ilość kart i nawet cos na kształt planszy.
What a view.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Wchodzę na wiki, wpisuję w google, odpalam na Zun Tzu Magia i Miecz, to chcę poczytać o Magii i Miecz, zagrać w Magię i Miecz nie w hybrydę. Tak to widzę.
Nagle po 20 latach jakiś typ obudzi się i przypomni sobie, że w szafie ma Magię i Miecz (a przede wszyscy tacy tu trafiają) i odpala googla. Jakimś cudem znajduje Magia i Miecz na Zun Tzu i zadowolony siada do gry. Nagle coś mu nie pasuje, bo jakieś losy, udziwnienia, przeta tego nie było w Magi i Mieczu? Skąd to się wzięło??
Magia i Miecz na Zun Tzu: tak!
Magia i Miecz z możliwością grania w zmodyfikowane zasady: tak!
Hybryda z obligatoryjnymi nowymi elementami z nowych edycji jak los i inne dupershwance: NEIN! NEIN! NEIN!
Bo to nie Magia i Miecz!
Jak się coś przenosi z papieru na komputer, to pasuje aby to była kopia oryginału, ewentulanie poprawiona, coś jak skan zdjęcia i delikatny retusz mający usunąć babole itp. Jak robicie nową grę, to przynajmniej nie oklejajcie tego logiem MiMa, bo to będzie herezja.
Nie tak całkiem dawno temu, ktoś na forum się pojawił i postanowił sobie od nowa TMiMa zrobić. Został wyśmiany. Sytuacja niema identyczna tutaj zachodzi, a jakoś poklask jest.
Zmienionego MiMa tworzą Art i stave. Zmienili nazwę i od razu informują o zmianach w mechanice, kartach, zasadach. Tutaj chcecie zaserwować komuś MiMa, który już MiMem nie będzie! :roll:
Nagle po 20 latach jakiś typ obudzi się i przypomni sobie, że w szafie ma Magię i Miecz (a przede wszyscy tacy tu trafiają) i odpala googla. Jakimś cudem znajduje Magia i Miecz na Zun Tzu i zadowolony siada do gry. Nagle coś mu nie pasuje, bo jakieś losy, udziwnienia, przeta tego nie było w Magi i Mieczu? Skąd to się wzięło??
Magia i Miecz na Zun Tzu: tak!
Magia i Miecz z możliwością grania w zmodyfikowane zasady: tak!
Hybryda z obligatoryjnymi nowymi elementami z nowych edycji jak los i inne dupershwance: NEIN! NEIN! NEIN!
Bo to nie Magia i Miecz!
Jak się coś przenosi z papieru na komputer, to pasuje aby to była kopia oryginału, ewentulanie poprawiona, coś jak skan zdjęcia i delikatny retusz mający usunąć babole itp. Jak robicie nową grę, to przynajmniej nie oklejajcie tego logiem MiMa, bo to będzie herezja.
Nie tak całkiem dawno temu, ktoś na forum się pojawił i postanowił sobie od nowa TMiMa zrobić. Został wyśmiany. Sytuacja niema identyczna tutaj zachodzi, a jakoś poklask jest.
Zmienionego MiMa tworzą Art i stave. Zmienili nazwę i od razu informują o zmianach w mechanice, kartach, zasadach. Tutaj chcecie zaserwować komuś MiMa, który już MiMem nie będzie! :roll: